Duża liczba osób oraz moja sieć kontaktów zna mnie dość dobrze. Dla tych, którzy niedawno dołączyli do mojej społeczności, chciałabym nieco przybliżyć moją postać. Z branżą PR i marketingu jestem związana od ponad 13 lat. Przez ostatnie lata zajmowałam się komunikacją wideo w internecie oraz tworzeniem treści eksperckich. Doradzam firmom i realizuję działania z zakresu komunikacji wideo oraz marketingu cyfrowego. Ci, którzy lepiej mnie znają, wiedzą doskonale, że nie potrafię spokojnie siedzieć w jednym miejscu i ciągle chcę się uczyć nowych rzeczy. Jak zapewne się domyślacie, duże znaczenie ma tu typologia osobowości człowieka. Carl Jung wyodrębnił cztery kolory: czerwony, niebieski, żółty i zielony.  Ja jestem osobnikiem koloru czerwonego, z domieszkę niebieskiego, nic więc dziwnego w tym, że interesuje mnie wiele rzeczy i lubię się rozwijać. Niedawno wykonałam też test Wealth Dynamics, który wskazuje słabe i mocne strony oraz mówi, jak wykorzystać swój profil i naturalną ścieżkę rozwoju. Z raportu otrzymanego po wykonaniu testu jasno wynika, że jestem osobą otwartą na kontakt z ludźmi, komunikowanie się i przywództwo skoncentrowane na ludziach. Ewidentnie potwierdziło się, że jestem stworzona do pracy w marketingu i sprzedaży. Jak wiadomo, obszary te wymagają ciągłej nauki i rozwoju, zwłaszcza digital marketing, gdzie cięgle pojawiają się nowe narzędzia i technologie. To sprawiło, że bardzo mocno zainteresowałam się różnymi szkoleniami z zakresu komunikacji marketingowej i tak trafiłam na DIMAQ – Digital Marketing Qualification.

Dlatego w tym celu wykonałam test i zweryfikowałam swój poziom wiedzy. Pytania nie były skomplikowane, ale bardzo podchwytliwe i łatwo było popełnić błąd. Oto mój wynik:

Jeżeli chciałbyś/abyś sprawdzić swój poziom, w poniższym linku jest dostępny test.

Po zrobieniu testu nie zostało mi nic innego jak tylko zapisać się na Akademię DIMAQ Professional.

Co mnie zmotywowało do udziału w tym szkoleniu?

  • aspekty prawne, których musi przestrzegać marketer
  • możliwości wykorzystania marketingu mobilnego w działaniach konkurencyjnych
  • usprawnienie komunikacji z innymi podmiotami i dostawcami

Ponadto:

  • warsztatowy charakter zajęć
  • prowadzenie zajęć przez praktyków z ogromnym stażem
  • praca nad konkretnymi przykładami

Czytaj cały artykuł Justyny Wasinkiewicz, w którym opisuje przebieg certyfikacji, korzyści dla pracownika i pracodawcy i refleksje po zdobyciu certyfikatu.