Oferta od: MTR Media Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • samodzielne planowanie oraz zakup internetowych kampanii reklamowych (w tym tak┼╝e w modelu programatycznym)
  • wsp├│┼éudzia┼é w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji marketingowej dla r├│┼╝nych marek,
  • aktywne uczestnictwo w pracach przy tworzeniu nowych projekt├│w

Pasujesz do nas, je┼Ťli posiadasz:

  • minimum 2-letnie do┼Ťwiadczenie w pracy w agencji interaktywnej, sieci reklamy internetowej, etc.
  • znajomo┼Ť─ç rynku reklamy internetowej (SEM i SM) i sposob├│w optymalizacji kampanii reklamowych
  • do┼Ťwiadczenie w samodzielnym zakupie kampanii w oparciu o Google oraz platformy programmatic buying
  • do┼Ťwiadczenie w realizacji kampanii mobile
  • znajomo┼Ť─ç Google Analytics
  • do┼Ťwiadczenie w tworzeniu media plan├│w oraz raport├│w
  • dodatkowym atutem b─Öd─ů certyfikaty Google, DIMAQ oraz znajomo┼Ť─ç DV360

Korzy┼Ťci z pracy z nami:

  • wynagrodzenie zale┼╝ne od Twojego do┼Ťwiadczenia i zaanga┼╝owania
  • du┼╝o samodzielno┼Ťci i mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju zawodowego
  • prywatna opieka medyczna
  • karta Multisport
  • stabilne zatrudnienie
  • do┼Ťwiadczony zesp├│┼é czasem dziel─ůcy si─Ö swoj─ů wiedz─ů ;)

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY NA infoPraca.pl: