Zostań e-marketerem z DIMAQ:
Marketing online to najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijająca się branża marketingu. Popyt na e-specjalistów stale rośnie!
Praca w świecie digital uniezależnia Cię od nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych. Możesz pracować zdalnie, z każdego miejsca i o każdej porze. Możesz pracować w jednej firmie lub dla wielu klientów jako freelancer.
Dodatkowo na specjalistę e-marketingu możesz łatwo przekwalifikować się z każdego innego zawodu.
Co zawiera pakiet szkoleń Pracuj w online?
Pracuj w online to pakiet 5 szkoleń z najbardziej praktycznych i najważniejszych obszarów e-marketingu, dzięki którym będziesz gotów, by rozpocząć pracę jako specjalista w tej branży:
MODUŁ I Strategia kampanii online
Program szkolenia
• Jak budować strategię promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
• Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
• Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
• Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Trener: Monika Bartołd, certyfikowany trener DIMAQ
Termin: 24-25.08.2020, g.15:00-18:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ II: Content marketing i web-writing:
Program:
• Content Marketing krok po kroku. Jak definiować cele i KPI w ramach Content Marketing?
• Jak promować i dystrybuować treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwać użytkowników?
• Web-writing i copywriting w projektach online.
• Pomiar skuteczności contentu online
Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadzący magazynu Online Marketing
Terminy: 26-27.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ III: Social Media
Program:
• Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
• Facebook od A do Z
• YouTube dla początkujących
• Pozostałe platformy społecznościowe
• Monitoring narzędzi w ramach aktywności social mediach
Trener: Anna Robotycka, certyfikowany terenr DIMAQ, właściciel agencji F11
Terminy: 28, 31.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ IV: Wskaźniki efektywności
Program szkolenia
• Rodzaje kampanii internetowych i ich charakterystyka
• Kanały komunikacji w internecie
• Modele zakupu kampanii
• Uniwersalne wskaźniki mediowe
• Kampanie, których celem jest świadomość
• Kampanie, których celem jest budowa wizerunku
• Kampanie, których celem jest efekt
Trenerzy:
Michał Szczur – Digital Activation Manager w Mindshare ,certyfikowany trener DIMAQ,
Karolina Chołuj – Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare
Terminy: 3, 4, 7.09.2020, g.10.00-13.00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ V wersja I: SEM
Program szkolenia:
• Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
• SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
• SEA, czyli Google Ads w praktyce
• Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!
• Pozostałe narzędzia Google
Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadzący magazynu Online Marketing
Terminy: 10-11.09.2020, 9:30 -12:30 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ V wersja II: E-commerce
Program:
• Jaki jest polski e-konsument?
• Projektowanie strategii i systemów e-commerce
• Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
• E-handel w dobie koronawirusa. Jak nie stracić, a nawet zarobić?
• Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż?
Trener: Leszek Nowak, certyfikowany trener DIMAQ
Terminy: 10-11.09.2020, 09:00 -12:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
Pamiętaj, masz wybór! Możesz wybrać cały pakiet podając w zgłoszeniu opcję specjalizacji z modułu V. Możesz wziąć udział tylko w jednym, wybranym przez Ciebie module.
Obecnie szkolenia odbywają się wyłącznie w trybie zdalnym. Każdy moduł realizowany jest w formie 2 spotkań po 2,5 – 3 godziny.
Dlaczego warto?
Szkolenie od podstaw przygotuje Cię do wykonywania zawodu e-marketera. Jakość merytoryczną szkolenia potwierdza DIMAQ – międzynarodowy standard kompetencji e-marketingowych.
Już teraz wybierasz swoją ścieżkę specjalizacji w jednym z dwóch najbardziej pożądanych obszarów: SEM lub e-commerce.
Szkolenie możesz przejść w trybie zdalnym lub stacjonarnie.
Otrzymujesz certyfikat ukończenia szkolenia.
To pierwszy krok w Twojej nowej karierze oraz pierwszy krok do tego, by uzyskać certyfikat DIMAQ!
Dla kogo jest to szkolenie?
dla osób, które chcą od podstaw przygotować się do rozpoczęcia pracy w branży marketingu online
dla osób, które chcą przekwalifkować się i zdobyć praktyczne umiejętności, które pozwolą im pracować jako e-marketer
dla osób, które pracowały w marketingu tradycyjnym i chcą poszerzyć swoje kompetencje o obszar promocji online
Cennik
• koszt pakietu (5 modułów) – 2000 zł netto,
• koszt 1 modułu – 800zł netto
• koszt pakietu (5 modułów) – 4500zł netto
• koszt 1 modułu – 1000-1200 zł netto
Terminy szkoleń
SZKOLENIE ONLINE
Dowiedz się więcej o naszych trenerach
Monika Bartołd
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.
• STRATEGIA KAMPANII ONLINE
Michał Szczur
Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
Karolina Chołuj
Anna Robotycka
Twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.
OD A DO Z
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.
• CONTENT MARKETING
I WEB-WRITING
• SEM
Leszek A. Nowak
Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.
• E-COMMERCE
W PIGUŁCE
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych
