PRACUJ W ONLINE

Pakiet 5 praktycznych szkoleń
kompleksowo przygotowuj─ůcych do pracy
w bran┼╝y e-marketingu!

PRACUJ W ONLINE

Pakiet 5 praktycznych szkoleń
kompleksowo przygotowuj─ůcych do pracy
w bran┼╝y e-marketingu!

PRACUJ W ONLINE

Pakiet 5 praktycznych szkoleń
kompleksowo przygotowuj─ůcych do pracy
w bran┼╝y e-marketingu!

PRACUJ W ONLINE

Pakiet 5 praktycznych szkoleń
kompleksowo przygotowuj─ůcych do pracy
w bran┼╝y e-marketingu!

Zostań e-marketerem z DIMAQ:

Marketing online to najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijaj─ůca si─Ö bran┼╝a marketingu. Popyt na e-specjalist├│w stale ro┼Ťnie!

Praca w ┼Ťwiecie digital uniezale┼╝nia Ci─Ö od nieprzewidzianych okoliczno┼Ťci zewn─Ötrznych. Mo┼╝esz pracowa─ç zdalnie, z ka┼╝dego miejsca i o ka┼╝dej porze. Mo┼╝esz pracowa─ç w jednej firmie lub dla wielu klient├│w jako freelancer.

Dodatkowo na specjalistę e-marketingu możesz łatwo przekwalifikować się z każdego innego zawodu.

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawd┼║ warunki >

Co zawiera pakiet szkoleń Pracuj w online?

Pracuj w online to pakiet 5 szkole┼ä z najbardziej praktycznych i najwa┼╝niejszych obszar├│w e-marketingu, dzi─Öki kt├│rym b─Ödziesz got├│w, by rozpocz─ů─ç prac─Ö jako specjalista w tej bran┼╝y:

MODUŁ I Strategia kampanii online

 Program szkolenia
ÔÇó Jak budowa─ç strategi─Ö promocji online i dzia┼éania taktyczne w e-marketingu
ÔÇó Jak optymalizowa─ç WWW pod dzia┼éania kampanii reklamowych?
ÔÇó Jak mierzy─ç sukces online? ÔÇô badania, mierniki, ROI
ÔÇó Jak wybra─ç agencj─Ö, ile p┼éaci─ç i wsp├│┼épracowa─ç przy projektach online?

Trener: Monika Bartołd, certyfikowany trener DIMAQ

Termin: 24-25.08.2020, g.15:00-18:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ II: Content marketing i web-writing:

Program:
ÔÇó Content Marketing krok po kroku. Jak definiowa─ç cele i KPI w ramach Content Marketing?
ÔÇó Jak promowa─ç i dystrybuowa─ç tre┼Ťci w kana┼éach elektronicznych i pozyskiwa─ç u┼╝ytkownik├│w?
ÔÇó Web-writing i copywriting w projektach online.
ÔÇó Pomiar skuteczno┼Ťci contentu online

Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, w┼éa┼Ťciciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadz─ůcy magazynu Online Marketing

Terminy: 26-27.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz si─Ö tylko na to szkolenie >>

MODUŁ III: Social Media

Program:
ÔÇó Strategie i taktyki w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych
ÔÇó Facebook od A do Z
ÔÇó YouTube dla pocz─ůtkuj─ůcych
ÔÇó Pozosta┼ée platformy spo┼éeczno┼Ťciowe
ÔÇó Monitoring narz─Ödzi w ramach aktywno┼Ťci social mediach

Trener: Anna Robotycka, certyfikowany terenr DIMAQ, w┼éa┼Ťciciel agencji F11

Terminy: 28, 31.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz si─Ö tylko na to szkolenie >>

MODU┼ü IV: Wska┼║niki efektywno┼Ťci

Program szkolenia
ÔÇó Rodzaje kampanii internetowych i ich charakterystyka
ÔÇó Kana┼éy komunikacji w internecie
ÔÇó Modele zakupu kampanii
ÔÇó Uniwersalne wska┼║niki mediowe
ÔÇó Kampanie, kt├│rych celem jest ┼Ťwiadomo┼Ť─ç
ÔÇó Kampanie, kt├│rych celem jest budowa wizerunku
ÔÇó Kampanie, kt├│rych celem jest efekt

Trenerzy:
Micha┼é Szczur ÔÇô Digital Activation Manager w Mindshare ,certyfikowany trener DIMAQ,
Karolina Cho┼éuj – Dyrektor dzia┼éu bada┼ä i analiz w Mindshare

Terminy: 3, 4, 7.09.2020, g.10.00-13.00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz si─Ö tylko na to szkolenie >>

MODUŁ V wersja I: SEM

 Program szkolenia:
ÔÇó Marketing w wyszukiwarkach ÔÇô SEM od podstaw
ÔÇó SEO, czyli jak pozycjonowa─ç serwis w wynikach wyszukiwania Google
ÔÇó SEA, czyli Google Ads w praktyce
ÔÇó Google Analytics w pigu┼éce ÔÇô to co najwa┼╝niejsze z punktu widzenia marketera!
ÔÇó Pozosta┼ée narz─Ödzia Google

Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, w┼éa┼Ťciciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadz─ůcy magazynu Online Marketing

Terminy: 10-11.09.2020, 9:30 -12:30 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz si─Ö tylko na to szkolenie >>

MODUŁ V wersja II: E-commerce

Program:
ÔÇó Jaki jest polski e-konsument?
ÔÇó Projektowanie strategii i system├│w e-commerce
ÔÇó Promocja i reklama online w kontek┼Ťcie e-commerce
ÔÇó E-handel w dobie koronawirusa. Jak nie straci─ç, a nawet zarobi─ç?
ÔÇó Pomiar efektywno┼Ťci ÔÇô jak mierzy─ç i optymalizowa─ç sprzeda┼╝?

Trener: Leszek Nowak, certyfikowany trener DIMAQ

Terminy: 10-11.09.2020, 09:00 -12:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz si─Ö tylko na to szkolenie >>

Pami─Ötaj, masz wyb├│r! Mo┼╝esz wybra─ç ca┼éy pakiet podaj─ůc w zg┼éoszeniu opcj─Ö specjalizacji z modu┼éu V. Mo┼╝esz wzi─ů─ç udzia┼é tylko w jednym, wybranym przez Ciebie module.

Obecnie szkolenia odbywaj─ů si─Ö wy┼é─ůcznie w trybie zdalnym. Ka┼╝dy modu┼é realizowany jest w formie 2 spotka┼ä po 2,5 – 3 godziny.

Dlaczego warto?

N

Szkolenie od podstaw przygotuje Ci─Ö do wykonywania zawodu e-marketera. Jako┼Ť─ç merytoryczn─ů szkolenia potwierdza DIMAQ – mi─Ödzynarodowy standard kompetencji e-marketingowych.

{

Ju┼╝ teraz wybierasz swoj─ů ┼Ťcie┼╝k─Ö specjalizacji w jednym z dw├│ch najbardziej po┼╝─ůdanych obszar├│w: SEM lub e-commerce.

+

Szkolenie mo┼╝esz przej┼Ť─ç w trybie zdalnym lub stacjonarnie.

Otrzymujesz certyfikat ukończenia szkolenia.

To pierwszy krok w Twojej nowej karierze oraz pierwszy krok do tego, by uzyska─ç certyfikat DIMAQ!

Dla kogo jest to szkolenie?

dla os├│b, kt├│re chc─ů od podstaw przygotowa─ç si─Ö do rozpocz─Öcia pracy w bran┼╝y marketingu online

dla os├│b, kt├│re chc─ů przekwalifkowa─ç si─Ö i zdoby─ç praktyczne umiej─Ötno┼Ťci, kt├│re pozwol─ů im pracowa─ç jako e-marketer

Z

dla os├│b, kt├│re pracowa┼éy w marketingu tradycyjnym i chc─ů poszerzy─ç swoje kompetencje o obszar promocji online

Cennik

Szkolenie w trybie zdalnym

ÔÇó koszt pakietu (5 modu┼é├│w) – 2000 z┼é netto,
ÔÇó koszt 1 modu┼éu ÔÇô 800z┼é netto

Szkolenie w trybie stacjonarnym

ÔÇó koszt pakietu (5 modu┼é├│w) –┬á 4500z┼é netto
ÔÇó koszt 1 modu┼éu ÔÇô 1000-1200 z┼é netto

Terminy szkoleń

 SZKOLENIE ONLINE

Dowiedz si─Ö wi─Öcej o naszych trenerach

Monika Bartołd

Od 19 lat zwi─ůzana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éecznych, konsultantka. W┼éa┼Ťcicielka fimy szkoleniowej. Do┼Ťwiadczenie zawodowe zdobywa┼éa w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szko┼éy Trener├│w Biznesu TROP i trenerka wsp├│┼éprowadz─ůca roczn─ů edycj─Ö Szko┼éy Trener├│w. Realizowa┼éa szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzeda┼╝y i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éecznych. Przez ostatnie 1,5 roku zwi─ůzana z IAB Polska, gdzie odpowiada┼éa za koordynacj─Ö pracy grup roboczych IAB i wsp├│┼éprac─Ö z firmami cz┼éonkowskimi.

ÔÇó STRATEGIA KAMPANII ONLINE

Michał Szczur

Digital Activation Manager, Mindshare – od pocz─ůtku kariery zawodowej zwi─ůzany z domem mediowym Mindshare. Do┼Ťwiadczenie zdobywa┼é prowadz─ůc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkurs├│w bran┼╝owych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

ÔÇó WSKA┼╣NIKI EFEKTYWNO┼ÜCI
Karolina Chołuj
Dyrektor dzia┼éu bada┼ä i analiz w Mindshare, z 20-letnim do┼Ťwiadczenia w bran┼╝y. W swojej karierze pracowa┼éa w agencjach badawczych oraz mediowych, wsp├│┼épracuj─ůc z najwi─Ökszymi reklamodawcami, zar├│wno lokalnie jak i w ┼Ťrodowisku mi─Ödzynarodowym. Na co dzie┼ä kieruje zespo┼éem badaczy i analityk├│w, kt├│ry realizuje projekty dla klient├│w Mindshare oraz wspiera planowanie strategiczne komunikacji realizowanej w agencji.Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od pocz─ůtku kariery zawodowej zwi─ůzany z domem mediowym Mindshare. Do┼Ťwiadczenie zdobywa┼é prowadz─ůc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkurs├│w bran┼╝owych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
ÔÇó WSKA┼╣NIKI EFEKTYWNO┼ÜCI
Anna Robotycka

Tw├│rca i w┼éa┼Ťciciel agencji F11 uznanej za najlepsz─ů agencj─Ö interaktywn─ů 2019 (ci─ůg┼éa zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) wed┼éug Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie do┼Ťwiadczenie w budowaniu i wdra┼╝aniu strategii komunikacyjnych marek, tak┼╝e na rynkach europejskich. Ekspertka zarz─ůdzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.

ÔÇó SOCIAL MEDIA
OD A DO Z
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w bran┼╝y internetowej. Jako w┼éa┼Ťciciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzeda┼╝y.

ÔÇó CONTENT MARKETING
I WEB-WRITING

ÔÇó SEM

Leszek A. Nowak

Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletni─ů praktyk─Ö w budowie strategii marketingowych, projektowaniu proces├│w sprzeda┼╝y, realizacji dzia┼éa┼ä komunikacyjnych, zar├│wno dla du┼╝ych, mi─Ödzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapita┼éem. W swoim ┼╝yciu zawodowym prowadzi┼é w┼éasn─ů agencj─Ö interaktywn─ů NetMarkets, a tak┼╝e zarz─ůdza┼é agencj─ů OS3. Kierowa┼é marketingiem us┼éug dodanych w T-Mobile. Wcze┼Ťniej by┼é konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

ÔÇó┬áE-COMMERCE
W PIGUŁCE

Jeste┼Ťmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jako┼Ťci Ma┼éopolskich Standard├│w Us┼éug Edukacyjno ÔÇô Szkoleniowych