PRACUJ W ONLINE

Pakiet 5 praktycznych szkoleń
kompleksowo przygotowujących do pracy
w branży e-marketingu!

PRACUJ W ONLINE

Pakiet 5 praktycznych szkoleń
kompleksowo przygotowujących do pracy
w branży e-marketingu!

PRACUJ W ONLINE

Pakiet 5 praktycznych szkoleń
kompleksowo przygotowujących do pracy
w branży e-marketingu!

PRACUJ W ONLINE

Pakiet 5 praktycznych szkoleń
kompleksowo przygotowujących do pracy
w branży e-marketingu!

Zostań e-marketerem z DIMAQ:

Marketing online to najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijająca się branża marketingu. Popyt na e-specjalistów stale rośnie!

Praca w świecie digital uniezależnia Cię od nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych. Możesz pracować zdalnie, z każdego miejsca i o każdej porze. Możesz pracować w jednej firmie lub dla wielu klientów jako freelancer.

Dodatkowo na specjalistę e-marketingu możesz łatwo przekwalifikować się z każdego innego zawodu.

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Co zawiera pakiet szkoleń Pracuj w online?

Pracuj w online to pakiet 5 szkoleń z najbardziej praktycznych i najważniejszych obszarów e-marketingu, dzięki którym będziesz gotów, by rozpocząć pracę jako specjalista w tej branży:

MODUŁ I Strategia kampanii online

 Program szkolenia
• Jak budować strategię promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
• Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
• Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
• Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?

Trener: Monika Bartołd, certyfikowany trener DIMAQ

Termin: 24-25.08.2020, g.15:00-18:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ II: Content marketing i web-writing:

Program:
• Content Marketing krok po kroku. Jak definiować cele i KPI w ramach Content Marketing?
• Jak promować i dystrybuować treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwać użytkowników?
• Web-writing i copywriting w projektach online.
• Pomiar skuteczności contentu online

Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadzący magazynu Online Marketing

Terminy: 26-27.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ III: Social Media

Program:
• Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
• Facebook od A do Z
• YouTube dla początkujących
• Pozostałe platformy społecznościowe
• Monitoring narzędzi w ramach aktywności social mediach

Trener: Anna Robotycka, certyfikowany terenr DIMAQ, właściciel agencji F11

Terminy: 28, 31.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ IV: Wskaźniki efektywności

Program szkolenia
• Rodzaje kampanii internetowych i ich charakterystyka
• Kanały komunikacji w internecie
• Modele zakupu kampanii
• Uniwersalne wskaźniki mediowe
• Kampanie, których celem jest świadomość
• Kampanie, których celem jest budowa wizerunku
• Kampanie, których celem jest efekt

Trenerzy:
Michał Szczur – Digital Activation Manager w Mindshare ,certyfikowany trener DIMAQ,
Karolina Chołuj – Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare

Terminy: 3, 4, 7.09.2020, g.10.00-13.00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ V wersja I: SEM

 Program szkolenia:
• Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
• SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
• SEA, czyli Google Ads w praktyce
• Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!
• Pozostałe narzędzia Google

Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadzący magazynu Online Marketing

Terminy: 10-11.09.2020, 13:00 -16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ V wersja II: E-commerce

Program:
• Jaki jest polski e-konsument?
• Projektowanie strategii i systemów e-commerce
• Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
• E-handel w dobie koronawirusa. Jak nie stracić, a nawet zarobić?
• Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż?

Trener: Leszek Nowak, certyfikowany trener DIMAQ

Terminy: 10-11.09.2020, 09:00 -12:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

Pamiętaj, masz wybór! Możesz wybrać cały pakiet podając w zgłoszeniu opcję specjalizacji z modułu V. Możesz wziąć udział tylko w jednym, wybranym przez Ciebie module.

Obecnie szkolenia odbywają się wyłącznie w trybie zdalnym. Każdy moduł realizowany jest w formie 2 spotkań po 2,5 – 3 godziny.

Dlaczego warto?

N

Szkolenie od podstaw przygotuje Cię do wykonywania zawodu e-marketera. Jakość merytoryczną szkolenia potwierdza DIMAQ – międzynarodowy standard kompetencji e-marketingowych.

{

Już teraz wybierasz swoją ścieżkę specjalizacji w jednym z dwóch najbardziej pożądanych obszarów: SEM lub e-commerce.

+

Szkolenie możesz przejść w trybie zdalnym lub stacjonarnie.

Otrzymujesz certyfikat ukończenia szkolenia.

To pierwszy krok w Twojej nowej karierze oraz pierwszy krok do tego, by uzyskać certyfikat DIMAQ!

Dla kogo jest to szkolenie?

dla osób, które chcą od podstaw przygotować się do rozpoczęcia pracy w branży marketingu online

dla osób, które chcą przekwalifkować się i zdobyć praktyczne umiejętności, które pozwolą im pracować jako e-marketer

Z

dla osób, które pracowały w marketingu tradycyjnym i chcą poszerzyć swoje kompetencje o obszar promocji online

Cennik

Szkolenie w trybie zdalnym

• koszt pakietu (5 modułów) – 2000 zł netto,
• koszt 1 modułu – 500-800zł netto

Szkolenie w trybie stacjonarnym

• koszt pakietu (5 modułów) –  4500zł netto
• koszt 1 modułu – 1000-1200 zł netto

Terminy szkoleń

 SZKOLENIE ONLINE

Dowiedz się więcej o naszych trenerach

Monika Bartołd

Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.

• STRATEGIA KAMPANII ONLINE

Michał Szczur

Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

• WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI
Karolina Chołuj
Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare, z 20-letnim doświadczenia w branży. W swojej karierze pracowała w agencjach badawczych oraz mediowych, współpracując z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Na co dzień kieruje zespołem badaczy i analityków, który realizuje projekty dla klientów Mindshare oraz wspiera planowanie strategiczne komunikacji realizowanej w agencji.Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
• WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI
Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.

• SOCIAL MEDIA
OD A DO Z
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.

• CONTENT MARKETING
I WEB-WRITING

• SEM

Leszek A. Nowak

Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

• E-COMMERCE
W PIGUŁCE

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych