Wskaźniki efektywności

Cel uświęca środki, czyli jak prawidłowo mierzyć
efektywność działań w marketingu internetowym

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Usystematyzujesz znajomość wskaźników pomiaru efektywności komunikacji online z perspektywy jej celów.
  • Będziesz potrafić dobierać działania, które w największym stopniu pomogą Ci zrealizować cele prowadzenia działań marketingowych online: budowania świadomości marki, wizerunku i zaangażowania oraz efektywności podejmowanych działań.
  • Zrozumiesz pojęcia badawcze i ich funkcję w pomiarze efektywności komunikacji działań.
  • Poznasz wskaźniki pomiaru z ich zaletami i wadami, a także nauczysz się klasyfikacji według ich przeznaczenia
  • Poznasz modele rozliczeń

Dzięki szkoleniu poznasz wady i zalety wskaźników mediowych, co ułatwi podejmowanie decyzji optymalizacyjnych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób związanych z marketingiem online, które chcą poznać i stosować kluczowe wskaźniki, by zmaksymalizować skuteczność kampanii i mierzyć jej efektywność?
  • dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym i chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości mierzenie efektów kampanii

Metody pracy

  • Interaktywny wykład
  • Ćwiczenia
  • Analiza przypadków
  • Quizy i symulacje

Program szkolenia

  • Rodzaje kampanii internetowych i ich charakterystyka
  • Kanały komunikacji w internecie
  • Modele zakupu kampanii
  • Uniwersalne wskaźniki mediowe
  • Kampanie, których celem jest świadomość
  • Kampanie, których celem jest budowa wizerunku
  • Kampanie, których celem jest efekt

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1200 zł netto

Cena zawiera:

N

12 godzin warsztatowych

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ. 
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Terminy szkoleń

SZKOLENIE ONLINE

Dlaczego warto?

 

  • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
  • Forma warsztatowa z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy z konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Opinie uczestników – dlaczego warto?

  • Bardzo mi się podobało praktyczne podejście prowadzących. Chętnie odpowiadali na pytania, doprecyzowywali tematy, które były w kręgu naszego zainteresowania. Dla mnie super była ta część poświęcona badaniom, ponieważ było tam dla mnie wiele nowych rzeczy. 
  • Formuła, gdzie dzielimy całość materiału na 3 mniejsze bloki jest według mnie bardziej wydajna. Nie męczę się, nie czuję się znużona, więcej rzeczy zostaje mi w głowie.
  • Bardzo podobało mi się to, że osoby prowadzące szkolenie to fachowcy w swoich dziedzinach.
  • Szeroka, bogata wiedza poparta doświadczeniami prowadzących. Dużo przykładów, które przybliżają pewne bardziej skomplikowane lub zawiłe kwestie.
  • Miła, koleżeńska atmosfera, bez zbędnego “zadęcia”
  • Wiele nowinek, nowych narzędzi, które będę mogła wykorzystać w mojej pracy

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ
Justyna Wasinkiewicz

Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

Justyna Wasinkiewicz
konsultant biznesowy i e-marketingowy
Agnieszka Gajzler

Na początku 2020 wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.

Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

 

Agnieszka Gajzler, Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery
Łukasz Chomyn

O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że "content is king" i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional - egzamin w pakiecie ze szkoleniem - jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

Łukasz Chomyn,
Strategy Director, Grandes Kochonos
Michał Karolczyk

Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, że można śmiało powiedzieć, że stanowi już dziedzinę naukową. W takim stanie rzeczy precyzyjna specjalizacja marketerów jest zjawiskiem nieuniknionym, przez co można wpaść w pułapkę, zapominając konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu. W Semahead zawsze stawialiśmy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Przy takim podejściu DIMAQ jest po prostu oczywistym kierunkiem, a certyfikacja pomaga Agencji wykształcić rozległą optykę jej załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które widzą i doceniają nasi klienci.
Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje nas do ciągłego angażowania się w obserwowanie bieżących trendów poprzez udział w prelekcjach, szkoleniach czy publikacjach branżowych.
Na standard DIMAQ stawiamy też już niemal od dwóch lat w naszej ofercie szkoleniowej. Wszystkie kursy Digital Masterclass posiadaja status DIMAQ accredited, co dodatkowo potwierdza klasę naszych usług szkoleniowych w oczach naszych klientów.

Michał Karolczyk
Business Development & Marketing Director, Semahead
Mariusz Nycz

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

 

 

Mariusz Nycz
Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland

Trener: Michał Szczur

Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Trener: Karolina Chołuj

Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare, z 20-letnim doświadczenia w branży. W swojej karierze pracowała w agencjach badawczych oraz mediowych, współpracując z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Na co dzień kieruje zespołem badaczy i analityków, który realizuje projekty dla klientów Mindshare oraz wspiera planowanie strategiczne komunikacji realizowanej w agencji.Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych