Wskaźniki efektywności

Cel uświęca środki, czyli jak prawidłowo mierzyć
efektywność działań w marketingu internetowym

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Usystematyzujesz znajomość wskaźników pomiaru efektywności komunikacji online z perspektywy jej celów.
  • Będziesz potrafić dobierać działania, które w największym stopniu pomogą Ci zrealizować cele prowadzenia działań marketingowych online: budowania świadomości marki, wizerunku i zaangażowania oraz efektywności podejmowanych działań.
  • Zrozumiesz pojęcia badawcze i ich funkcję w pomiarze efektywności komunikacji działań.
  • Poznasz wskaźniki pomiaru z ich zaletami i wadami, a także nauczysz się klasyfikacji według ich przeznaczenia
  • Poznasz modele rozliczeń

Dzięki szkoleniu poznasz wady i zalety wskaźników mediowych, co ułatwi podejmowanie decyzji optymalizacyjnych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób związanych z marketingiem online, które chcą poznać i stosować kluczowe wskaźniki, by zmaksymalizować skuteczność kampanii i mierzyć jej efektywność?
  • dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym i chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości mierzenie efektów kampanii

Metody pracy

  • Interaktywny wykład
  • Ćwiczenia
  • Analiza przypadków
  • Quizy i symulacje

Program szkolenia

  • Rodzaje kampanii internetowych i ich charakterystyka
  • Kanały komunikacji w internecie
  • Modele zakupu kampanii
  • Uniwersalne wskaźniki mediowe
  • Kampanie, których celem jest świadomość
  • Kampanie, których celem jest budowa wizerunku
  • Kampanie, których celem jest efekt

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1200 zł netto

Cena zawiera:

N

12 godzin warsztatowych

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ. 
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Terminy szkoleń

SZKOLENIE ONLINE

Dlaczego warto?

 

  • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
  • Forma warsztatowa z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy z konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Opinie uczestników – dlaczego warto?

  • Bardzo mi się podobało praktyczne podejście prowadzących. Chętnie odpowiadali na pytania, doprecyzowywali tematy, które były w kręgu naszego zainteresowania. Dla mnie super była ta część poświęcona badaniom, ponieważ było tam dla mnie wiele nowych rzeczy. 
  • Formuła, gdzie dzielimy całość materiału na 3 mniejsze bloki jest według mnie bardziej wydajna. Nie męczę się, nie czuję się znużona, więcej rzeczy zostaje mi w głowie.
  • Bardzo podobało mi się to, że osoby prowadzące szkolenie to fachowcy w swoich dziedzinach.
  • Szeroka, bogata wiedza poparta doświadczeniami prowadzących. Dużo przykładów, które przybliżają pewne bardziej skomplikowane lub zawiłe kwestie.
  • Miła, koleżeńska atmosfera, bez zbędnego “zadęcia”
  • Wiele nowinek, nowych narzędzi, które będę mogła wykorzystać w mojej pracy

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ
Marcin Pytlik

Dla mnie certyfikat był swego rodzaju laurką za pracę, którą włożyłem w ciągu roku odkąd po raz pierwszy zacząłem czytać materiały związane z “digitalem”. Posiadanie certyfikatu otworzyło przede mną dalsze możliwości rozwijania swojej wiedzy w zakresie marketingu. DIMAQ dla mnie otwiera drogi, które do tej pory były zamknięte, a dzięki systemowi recertyfikacji jestem na bieżąco z kluczowymi wydarzeniami z branży, z których mogę czerpać aktualną wiedzę.

Marcin Pytlik,
Digital Marketing Advisor w agencji EACTIVE
Aleksandra Malicka

 

Certyfikat DIMAQ staje się na pewno coraz bardziej popularny w branży. Coraz częściej jest on wymieniany w ogłoszeniach o pracę, co pokazuje jasny kierunek, że w branży liczy się także systematyzacja wiedzy i jasne potwierdzenie umiejętności digitalowo - marketingowych. Osobiście, podchodząc do egzaminu chciałam potwierdzić wiedzę zdobytą przez lata praktyki w marketingu online uznanym na rynku i liczącym się w branży marketingowej certyfikatem.

Aleksandra Malicka
Digital & Brand Manager, Stellantis
Paula Ogrodowicz

W e-marketingu pracuję już od wielu lat, ale większość wiedzy o kampaniach online zdobyłam ucząc się ich w praktyce. Zależało mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiejętności poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe.
O certyfikacie DIMAQ dowiedziałam się z LinkedIn. Zauważyłam, że wśród osób z mojej branży i z mojej sieci certyfikat staje się coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest świetnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawców.

Paula Ogrodowicz
Marketing Consultant
Joanna Waszak

Stoję na stanowisku, że ten, kto się nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, że się cofa. Przykładam wagę do rozwoju osobistego. Myślę jednak, że aby podnosić swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czytać prasę czy książki branżowe, albo brać udział w szkoleniach lub konferencjach. Warto też od czasu do czasu się sprawdzić, bo to daje wiedzę o obszarach, które wymagają większej uwagi. Jak się testować, to tylko mądrze – metodologia DIMAQ jest kompleksowa i rozpoznawalna w branży. Certyfikatu nie otrzymuje się raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by być na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie digital marketingu.

Joanna Waszak
Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.
Justyna Wasinkiewicz

Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

Justyna Wasinkiewicz
konsultant biznesowy i e-marketingowy

Trener: Michał Szczur

Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Trener: Karolina Chołuj

Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare, z 20-letnim doświadczenia w branży. W swojej karierze pracowała w agencjach badawczych oraz mediowych, współpracując z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Na co dzień kieruje zespołem badaczy i analityków, który realizuje projekty dla klientów Mindshare oraz wspiera planowanie strategiczne komunikacji realizowanej w agencji.Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych