Wskaźniki efektywności

Cel uświęca środki, czyli jak prawidłowo mierzyć
efektywność działań w marketingu internetowym

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Usystematyzujesz znajomość wskaźników pomiaru efektywności komunikacji online z perspektywy jej celów.
  • Będziesz potrafić dobierać działania, które w największym stopniu pomogą Ci zrealizować cele prowadzenia działań marketingowych online: budowania świadomości marki, wizerunku i zaangażowania oraz efektywności podejmowanych działań.
  • Zrozumiesz pojęcia badawcze i ich funkcję w pomiarze efektywności komunikacji działań.
  • Poznasz wskaźniki pomiaru z ich zaletami i wadami, a także nauczysz się klasyfikacji według ich przeznaczenia
  • Poznasz modele rozliczeń

Dzięki szkoleniu poznasz wady i zalety wskaźników mediowych, co ułatwi podejmowanie decyzji optymalizacyjnych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób związanych z marketingiem online, które chcą poznać i stosować kluczowe wskaźniki, by zmaksymalizować skuteczność kampanii i mierzyć jej efektywność?
  • dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym i chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości mierzenie efektów kampanii

Metody pracy

  • Interaktywny wykład
  • Ćwiczenia
  • Analiza przypadków
  • Quizy i symulacje

Program szkolenia

  • Rodzaje kampanii internetowych i ich charakterystyka
  • Kanały komunikacji w internecie
  • Modele zakupu kampanii
  • Uniwersalne wskaźniki mediowe
  • Kampanie, których celem jest świadomość
  • Kampanie, których celem jest budowa wizerunku
  • Kampanie, których celem jest efekt

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1200 zł netto

Cena zawiera:

N

12 godzin warsztatowych

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ. 
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Terminy szkoleń

SZKOLENIE ONLINE

SZKOLENIE ONLINE

Dlaczego warto?

 

  • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
  • Forma warsztatowa z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy z konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Opinie uczestników – dlaczego warto?

  • Bardzo mi się podobało praktyczne podejście prowadzących. Chętnie odpowiadali na pytania, doprecyzowywali tematy, które były w kręgu naszego zainteresowania. Dla mnie super była ta część poświęcona badaniom, ponieważ było tam dla mnie wiele nowych rzeczy. 
  • Formuła, gdzie dzielimy całość materiału na 3 mniejsze bloki jest według mnie bardziej wydajna. Nie męczę się, nie czuję się znużona, więcej rzeczy zostaje mi w głowie.
  • Bardzo podobało mi się to, że osoby prowadzące szkolenie to fachowcy w swoich dziedzinach.
  • Szeroka, bogata wiedza poparta doświadczeniami prowadzących. Dużo przykładów, które przybliżają pewne bardziej skomplikowane lub zawiłe kwestie.
  • Miła, koleżeńska atmosfera, bez zbędnego “zadęcia”
  • Wiele nowinek, nowych narzędzi, które będę mogła wykorzystać w mojej pracy

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

Dominik Zuber
Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
EACTIVE

Certyfikat DIMAQ staje się na pewno coraz bardziej popularny w branży. Coraz częściej jest on wymieniany w ogłoszeniach o pracę, co pokazuje jasny kierunek, że w branży liczy się także systematyzacja wiedzy i jasne potwierdzenie umiejętności digitalowo - marketingowych. Osobiście, podchodząc do egzaminu chciałam potwierdzić wiedzę zdobytą przez lata praktyki w marketingu online uznanym na rynku i liczącym się w branży marketingowej certyfikatem.

Aleksandra Malicka
Digital & Brand Manager
Stellantis

Na początku 2020 wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.
Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery

Osobom, które zastanawiają się nad przystąpieniem do certyfikacji mogę powiedzieć, że nie ma lepszej okazji, żeby poznać kompleksowo obszar digital marketingu i dowiedzieć się szczegółów, które na co dzień wydawały się nieprzydatne.
Jedyny warunek to przyjęcie zasady, że uczymy się przez całe życie i nie osiadamy na laurach – zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się obszarze jakim jest digital. Z kolei dla żółtodziobów jest to świetna szansa na wejście w nowy świat możliwości rozwoju kariery, a przy okazji pochwalenie się przed pracodawcą dodatkowymi kwalifikacjami. Taką osobą właśnie byłam ja –teraz jestem certyfikowanym specjalistą DIMAQ.

Agnieszka Kleczewska
Executive, Exchange
Mindshare

Zdecydowałam się przystąpić do egzaminu DIMAQ przede wszystkim ze względu na jego przekrojowy charakter. Dzięki pełnemu spektrum obszarów digital marketingu zawartych w egzaminie miałam okazję nie tylko potwierdzić swój poziom wiedzy, ale również sprawdzić się w obszarach których nie wykorzystuję w codziennej pracy. Interdyscyplinarny charakter egzaminu jest jego największym atutem. Certyfikacja DIMAQ stanowi również istotny element w prowadzonych przeze mnie procesach rekrutacyjnych stanowiąc potwierdzenie kwalifikacji kandydatów. Polecam wszystkim!

Agnieszka Przewoźnik
Co-Managing Director
Społeczności.pl

Trener: Michał Szczur

Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Trener: Karolina Chołuj

Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare, z 20-letnim doświadczenia w branży. W swojej karierze pracowała w agencjach badawczych oraz mediowych, współpracując z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Na co dzień kieruje zespołem badaczy i analityków, który realizuje projekty dla klientów Mindshare oraz wspiera planowanie strategiczne komunikacji realizowanej w agencji.Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych