Baza wiedzy Microsoft Advertising – fakty i mity. Sesja Q&A z Bartłomiejem Majasem – prelegentem kwietniowego DIMAQ Voice. “Prosty język” – artykuł ekspertki i posiadaczki certyfikatu DIMAQ, Magdaleny Wójcik. O metodach skalowania kampanii w Meta Ads – czyli sesja Q&A z Borysem Marushchakiem z Tigers, prelegentem kwietniowej edycji DIMAQ Voice. Czy nowe technologie zabiorą nam zawód? Artykuł ekspertki DIMAQ. Jak skutecznie budować świadomość marki z zastosowaniem questvertisingu? Sesja Q&A z Justyną Kapustą – prelegentką lutowego DIMAQ Voice. Nie obiecuj zbyt wiele – czyli dlaczego warto tonować obietnice, które składa marka? – artykuł ekspertki DIMAQ Legal design, czyli jak napisać regulamin lub umowę tak, aby klient nie uciekł z krzykiem – artykuł ekspertki DIMAQ Znaczenie testów A/B w e-mail marketingu. 5 złotych zasad, dzięki którym zoptymalizujesz kampanię na piątkę! – artykuł ekspertki DIMAQ Marketing automation na ratunek e-commerce’om w walce o klienta « Starsze wpisy Kolejne wpisy »
Microsoft Advertising – fakty i mity. Sesja Q&A z Bartłomiejem Majasem – prelegentem kwietniowego DIMAQ Voice.
O metodach skalowania kampanii w Meta Ads – czyli sesja Q&A z Borysem Marushchakiem z Tigers, prelegentem kwietniowej edycji DIMAQ Voice.
Jak skutecznie budować świadomość marki z zastosowaniem questvertisingu? Sesja Q&A z Justyną Kapustą – prelegentką lutowego DIMAQ Voice.
Nie obiecuj zbyt wiele – czyli dlaczego warto tonować obietnice, które składa marka? – artykuł ekspertki DIMAQ
Legal design, czyli jak napisać regulamin lub umowę tak, aby klient nie uciekł z krzykiem – artykuł ekspertki DIMAQ
Znaczenie testów A/B w e-mail marketingu. 5 złotych zasad, dzięki którym zoptymalizujesz kampanię na piątkę! – artykuł ekspertki DIMAQ