Zachęcamy do krótkiej ale bardzo wartościowej lektury nt. prostego języka w komunikacji. Artykuł napisany został przez posiadaczkę certyfikatu DIMAQ Professional, naszą ekspertkę Magdalenę Wójcik z agencji @Kava360.

Prosty język: 5 korzyści dla biznesu, które pomagają zwiększyć sprzedaż.

Co zrobić, aby klienci odwiedzający naszą stronę nie tylko chcieli na niej zostać, ale również kupić to, co oferujemy? Okazuje się, że przekonującym argumentem może być… prosty język.

Czym jest prosty język?

Prosty język (ang. plain language) to standard komunikacji, który polega na przekazywaniu informacji tak, aby były one zrozumiałe dla szerokiego grona odbiorców.

Efekt ten możemy osiągnąć, tworząc krótkie zdania, stosując zrozumiałe słowa i unikając specjalistycznego słownictwa. Duże znaczenie ma również czytelna i przejrzysta struktura tekstu.

Artykuł został napisany przez ekspertkę – posiadaczkę certyfikatu DIMAQ.
Pełny materiał jest dostępny jest łamach NowyMarketing.pl, patrona medialnego DIMAQ.

https://nowymarketing.pl/a/41764,prosty-jezyk-5-korzysci-dla-biznesu-ktore-pomagaja-zwiekszyc-sprzedaz