DOFINANSOWANE SZKOLENIA
Z E-MARKETINGU
DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
Skorzystaj z dofinansowania od PARP
i weź udział w szkoleniu nawet 80% taniej!
Kto może skorzystać z dofinansowania na szkolenia IAB Polska?
Dofinansowanie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw działających w Sektorze Komunikacji Marketingowej:
- mikro przedsiębiorstwa: liczba personelu < 10, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 2 mln euro
- małe przedsiębiorstwa: liczba personelu < 50, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 10 mln euro
- średnie przedsiębiorstwa: liczba personelu < 250, roczny obrót ≤ 50 mln euro/ roczna suma bilansowa ≤ 43 mln euro
Dokładnie definicje wielkości przedsiębiorstw znajdziesz TUTAJ>
Przedsiębiorstwa te w PKD swojej działalności muszą mieć wpisane co najmniej jedną z poniższych aktywności:
- 58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania
- 60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych
- 59 – Działalność związana z produkcja filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych
- 73.1 – agencje reklamowe
Nie wiesz, czy możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenia DIMAQ dla siebie i swojego zespołu?
Skontaktuj się z naszym konsultantem!
Pamiętaj! W przypadku, gdy spełniasz odpowiednie warunki, krok po kroku pomagamy Ci w dopełnieniu formalności, które potrzebne są do uzyskania dofinansowania!
OFERTA SZKOLEŃ OBJĘTYCH DOFINANSOWANIEM
MODUŁ I Strategia kampanii online
Program szkolenia
• Jak budować strategię promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
• Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
• Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
• Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Trener: Monika Bartołd, certyfikowany trener DIMAQ
Termin: 24-25.08.2020, g.15:00-18:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ II: Content marketing i web-writing:
Program:
• Content Marketing krok po kroku. Jak definiować cele i KPI w ramach Content Marketing?
• Jak promować i dystrybuować treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwać użytkowników?
• Web-writing i copywriting w projektach online.
• Pomiar skuteczności contentu online
Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadzący magazynu Online Marketing
Terminy: 26-27.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ III: Social Media
Program:
• Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
• Facebook od A do Z
• YouTube dla początkujących
• Pozostałe platformy społecznościowe
• Monitoring narzędzi w ramach aktywności social mediach
Trener: Anna Robotycka, certyfikowany terenr DIMAQ, właściciel agencji F11
Terminy: 28, 31.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ IV: Wskaźniki efektywności
Program szkolenia
• Rodzaje kampanii internetowych i ich charakterystyka
• Kanały komunikacji w internecie
• Modele zakupu kampanii
• Uniwersalne wskaźniki mediowe
• Kampanie, których celem jest świadomość
• Kampanie, których celem jest budowa wizerunku
• Kampanie, których celem jest efekt
Trenerzy:
Michał Szczur – Digital Activation Manager w Mindshare ,certyfikowany trener DIMAQ,
Karolina Chołuj – Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare
Terminy: 3, 4, 7.09.2020, g.10.00-13.00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ V wersja I: SEM
Program szkolenia:
• Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
• SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
• SEA, czyli Google Ads w praktyce
• Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!
• Pozostałe narzędzia Google
Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadzący magazynu Online Marketing
Terminy: 10-11.09.2020, 13:00 -16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
MODUŁ V wersja II: E-commerce
Program:
• Jaki jest polski e-konsument?
• Projektowanie strategii i systemów e-commerce
• Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
• E-handel w dobie koronawirusa. Jak nie stracić, a nawet zarobić?
• Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż?
Trener: Leszek Nowak, certyfikowany trener DIMAQ
Terminy: 10-11.09.2020, 09:00 -12:00 (szkolenie w trybie zdalnym)
Wszystkie szkolenia odbywają się w wygodnym trybie online w blokach po 2-3 godziny dziennie.
Dlaczego warto?
Jesteśmy uznaną w Polsce organizacją działającą na rzecz rozwoju rynku internetowego. Zreszamy ponad 230 najwazniejszych firm działajacych na rynku internetowym. Jako część światowych struktur IAB od 2005 roku zajmujemy się m.in. tworzeniem standardów, raportów, badaniami oraz edukacją z zakresu e-marketingu.
Jesteśmy zaufanym partnerem z ponad dwudziestoma latami doświadczenia w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu e-marketingu.
Naszymi trenerami są tylko najlepsi eksperci z rynku z wielotenim praktycznym doświadczeniem marketingowym. Szkolenia prowadzonone są w anagażującej uczestników formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć i narzędzi.
Po każdym szkoleniu otrzymasz CERTYFIKAT jego szkolenia sygnowany przez IAB Polska.
Nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych trenerów:
Monika Bartołd
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.
• STRATEGIA KAMPANII ONLINE
Michał Szczur
Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
Karolina Chołuj
Anna Robotycka
Twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.
OD A DO Z
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.
• CONTENT MARKETING
I WEB-WRITING
• SEM
Leszek A. Nowak
Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.
• E-COMMERCE
W PIGUŁCE
Jak to działa?
W odpowiedzi na skutki pandemii PARP przeznaczył ponad 6,5 mln złotych na dofinansowanie szkoleń dla małych i średnich przedsiębiorstw działających w obszarze komunikacji marketingowej.
Dofinasowaniem objęte są szkolenia z obszarów określonych jako najbardziej potrzebne dla sektora, prowadzone tylko przez zweryfikowane firmy znajdujące się w Bazie Usług Rozwojowych (BUR). Nasze szkolenia odpowiadają tym wymaganiom i znajdują się w BUR!
Wysokość dofinansowania wynosi do 80% wartości szkolenia, a środki są przeznaczone do wykorzystania do końca 2020 roku.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych
