DOFINANSOWANE SZKOLENIA

Z E-MARKETINGU
DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

Skorzystaj z dofinansowania od PARP
i weź udział w szkoleniu nawet 80% taniej!

Kto może skorzystać z dofinansowania na szkolenia IAB Polska?

Dofinansowanie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw działających w Sektorze Komunikacji Marketingowej:

  • mikro przedsiębiorstwa: liczba personelu < 10, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 2 mln euro
  • małe przedsiębiorstwa: liczba personelu < 50, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 10 mln euro
  • średnie przedsiębiorstwa: liczba personelu < 250, roczny obrót ≤ 50 mln euro/ roczna suma bilansowa ≤ 43 mln euro

Dokładnie definicje wielkości przedsiębiorstw znajdziesz TUTAJ>

 

Przedsiębiorstwa te w PKD swojej działalności muszą mieć wpisane co najmniej jedną z poniższych aktywności:

  • 58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania
  • 60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych 
  • 59 – Działalność związana z produkcja filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych
  • 73.1 – agencje reklamowe

Nie wiesz, czy możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenia DIMAQ dla siebie i swojego zespołu?
Skontaktuj się z naszym konsultantem!

Pamiętaj! W przypadku, gdy spełniasz odpowiednie warunki, krok po kroku pomagamy Ci w dopełnieniu formalności, które potrzebne są do uzyskania dofinansowania!

OFERTA SZKOLEŃ OBJĘTYCH DOFINANSOWANIEM

MODUŁ I Strategia kampanii online

 Program szkolenia
• Jak budować strategię promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
• Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
• Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
• Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?

Trener: Monika Bartołd, certyfikowany trener DIMAQ

Termin: 24-25.08.2020, g.15:00-18:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ II: Content marketing i web-writing:

Program:
• Content Marketing krok po kroku. Jak definiować cele i KPI w ramach Content Marketing?
• Jak promować i dystrybuować treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwać użytkowników?
• Web-writing i copywriting w projektach online.
• Pomiar skuteczności contentu online

Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadzący magazynu Online Marketing

Terminy: 26-27.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ III: Social Media

Program:
• Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
• Facebook od A do Z
• YouTube dla początkujących
• Pozostałe platformy społecznościowe
• Monitoring narzędzi w ramach aktywności social mediach

Trener: Anna Robotycka, certyfikowany terenr DIMAQ, właściciel agencji F11

Terminy: 28, 31.08.2020, g. 13:00-16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ IV: Wskaźniki efektywności

Program szkolenia
• Rodzaje kampanii internetowych i ich charakterystyka
• Kanały komunikacji w internecie
• Modele zakupu kampanii
• Uniwersalne wskaźniki mediowe
• Kampanie, których celem jest świadomość
• Kampanie, których celem jest budowa wizerunku
• Kampanie, których celem jest efekt

Trenerzy:
Michał Szczur – Digital Activation Manager w Mindshare ,certyfikowany trener DIMAQ,
Karolina Chołuj – Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare

Terminy: 3, 4, 7.09.2020, g.10.00-13.00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ V wersja I: SEM

 Program szkolenia:
• Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
• SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
• SEA, czyli Google Ads w praktyce
• Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!
• Pozostałe narzędzia Google

Trener: Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode, redaktor prowadzący magazynu Online Marketing

Terminy: 10-11.09.2020, 13:00 -16:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

MODUŁ V wersja II: E-commerce

Program:
• Jaki jest polski e-konsument?
• Projektowanie strategii i systemów e-commerce
• Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
• E-handel w dobie koronawirusa. Jak nie stracić, a nawet zarobić?
• Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż?

Trener: Leszek Nowak, certyfikowany trener DIMAQ

Terminy: 10-11.09.2020, 09:00 -12:00 (szkolenie w trybie zdalnym)

Zapisz się tylko na to szkolenie >>

Wszystkie szkolenia odbywają się w wygodnym trybie online w blokach po 2-3 godziny dziennie.

Dlaczego warto?

Jesteśmy uznaną w Polsce organizacją działającą na rzecz rozwoju rynku internetowego. Zreszamy ponad 230 najwazniejszych firm działajacych na rynku internetowym.  Jako część światowych struktur IAB od 2005 roku zajmujemy się m.in. tworzeniem standardów,  raportów, badaniami oraz edukacją z zakresu e-marketingu. 

Jesteśmy zaufanym partnerem z ponad dwudziestoma latami doświadczenia w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu e-marketingu.

Naszymi trenerami są tylko najlepsi eksperci z rynku z wielotenim praktycznym doświadczeniem marketingowym. Szkolenia prowadzonone są w anagażującej uczestników formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć i narzędzi. 

Po każdym szkoleniu otrzymasz CERTYFIKAT jego szkolenia sygnowany przez IAB Polska.

Nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych trenerów:

Monika Bartołd

Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.

• STRATEGIA KAMPANII ONLINE

Michał Szczur

Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

• WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI
Karolina Chołuj
Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare, z 20-letnim doświadczenia w branży. W swojej karierze pracowała w agencjach badawczych oraz mediowych, współpracując z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Na co dzień kieruje zespołem badaczy i analityków, który realizuje projekty dla klientów Mindshare oraz wspiera planowanie strategiczne komunikacji realizowanej w agencji.Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
• WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI
Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.

• SOCIAL MEDIA
OD A DO Z
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.

• CONTENT MARKETING
I WEB-WRITING

• SEM

Leszek A. Nowak

Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

• E-COMMERCE
W PIGUŁCE

Jak to działa?

W odpowiedzi na skutki pandemii PARP przeznaczył ponad 6,5 mln złotych na dofinansowanie szkoleń dla małych i średnich przedsiębiorstw działających w obszarze komunikacji marketingowej.

Dofinasowaniem objęte są szkolenia z obszarów określonych jako najbardziej potrzebne dla sektora, prowadzone tylko przez zweryfikowane firmy znajdujące się w Bazie Usług Rozwojowych (BUR). Nasze szkolenia odpowiadają tym wymaganiom i znajdują się w BUR!

Wysokość dofinansowania wynosi do 80% wartości szkolenia, a środki są przeznaczone do wykorzystania do końca 2020 roku.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych