Nowy rok, nowe szkolenia w ofercie DIMAQ! Od teraz możesz rozwijać swoje kompetencje w zakresie customer care, redukcji stresu oraz menedżerskie w ramach coachingu. Zapraszamy do udziału!
Szkolenie CUSTOMER CARE |
Podczas szkolenia:
- nauczysz się, na czym polega komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej;
- zwiększysz skuteczność rozwiązywania konfliktów z uwzględnieniem postawy proklienckiej;
- rozwiniesz umiejętności komunikacyjne i postawę customer-oriented;
- będziesz łatwiej nawiązywać i podtrzymywać kontakty;
- nauczysz się rozumienia potrzeb partnera komunikacji;
- zwiększysz skuteczności osiągania celów własnych i organizacji;
- nauczysz się wykorzystywać narzędzia usprawniające komunikację;
- poznasz zasady tworzenia efektywnej i poprawnej komunikacji mailowej;
- dowiesz się, jak sprawnie przenieść myśli na ekran komputera;
- będziesz potrafić dopasować treści do odbiorcy komunikacji;
- dowiesz się, jak redagować i tworzyć treści spójne, poprawne językowo i stylistycznie.
Trener: Anna Ledwoń Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas
ę
Szkolenie
|
Podczas szkolenia nabędziesz następującą wiedzę i umiejętności:
Wiedza:
- neurobiologiczne podstawy stresu i emocji
- rola układu nerwowego, ciała
- wpływ stresu na zdrowie i życie oraz na sposoby myślenia i działania człowieka
- podstawy działania technik, pozwalających na redukcję negatywnego wpływu stresu
Umiejętności:
- rozpoznawanie własnej reakcji na stres i jej wpływu na działanie i zachowanie
- powrót do równowagi w stresie, tak aby automatyczne reakcje nie determinowały zachowań, niezgodnych z intencjami
- budowanie długotrwałego stanu równowagi fizycznej, psychicznej i emocjonalnej oraz umiejętności regeneracji
- podążanie własną drogą, zgodną z celami/ intencjami/ wartościami nawet w okresach wysokiej niepewności
Trenerki:
- Magdalena Skopińska, lekarz, nauczyciel akademicki, wieloletni lider biznesu i coach
- Mariola Anoszczenko, coach w nurcie ICF, wykorzystująca metodykę Design Thinking
COACHING MENEDŻERSKI
|
Podczas coachingu:
- Zidentyfikujesz swoje mocne, słabe strony w radzeniu sobie z sytuacją kryzysową, wyznaczysz cele własnego rozwoju oraz określisz sposób ich realizacji.
- Pozyskasz informacje do oceny „nie mocy” (sytuacji kryzysowej), zidentyfikujesz zewnętrzne i wewnętrzne źródła „nie mocy” (kryzysu) i obszary, na które „nie moc” (kryzys) ma bezpośredni wpływ.
- Zidentyfikujesz i przeanalizujesz mocne i słabe strony organizacji.
- Podejmiesz wyzwanie konsekwentnego przywódcy (decyzje oparte na faktach i dowodach).
- Opracujesz plan określając możliwe do wystąpienia ryzyka, działania zapobiegające ich wystąpieniu i minimalizujące ich wpływ na osiągnięcie zakładanych celów w przypadku ich wystąpienia oraz konieczne zasoby do ich wdrożenia.
- Zastanowisz się jak najlepiej komunikować, wyjaśniać sytuację kryzysową podległym pracownikom i komunikować podjęte decyzje, jednocześnie przyjmując na siebie odpowiedzialność za ich wdrożenie i konsekwencje.
- Wyznaczysz role i zadania adekwatnie do przyjętego planu wdrożenia, kluczowych kompetencji podległych pracowników i posiadanych zasobów, pamiętając jednocześnie o możliwości korekty przyjętego planu.
Trenerzy:
- Tomasz Wróblewski, Akredytowany Coach ICF, praktyk w biznesie
- Mariola Anoszczenko, Akredytowany Coach ICF, wykorzystująca metodykę Design Thinking