CUSTOMER CARE 

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 20

Cena: od 2640 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • jak projektować Customer Experience zgodnie z charakterem i kategorią marki, używając adekwatnych metod i strategii
  • jak wprowadzać innowacje w organizacji w oparciu o podejście kulturowe
  • jak posługiwać się narzędziami łączącymi kategorie produktów i usług
  • jak dobierać adekwatne narzędzia z obszaru kultury, designu, sztuki do projektowania doświadczeń w ramach komunikacji produktu i usług
  • jak tworzyć projekty marketingowe z wykorzystaniem projektowania doświadczeń

Program szkolenia

  • Podstawy komunikacji interpersonalnej

  • Komunikacja wewnętrzna w organizacji

  • Charakterystyka internautów oraz ich zachowania w sieci

  • Powrót do korzeni, czyli standardy w obsłudze Klienta

  • Obsługa klienta w strukturze firmy

  • Komunikacja z Klientem

  • Sukces w oparciu o obsługę Klienta

  • Narzędzia usprawniające komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną

  • Jak mierzyć efektywność obsługi Klienta?

  • Branding firmy i jej pozycjonowanie a ich rola w obsłudze Klienta

  • Identyfikacja barier komunikacyjnych

  • Trendy w obsłudze Klienta na 2024 rok

  • Copywriting w Internecie

Koszt

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 640 zł netto 

Cena zawiera

N

20 godzin warsztatowych (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

cze 10

Zaufali nam

Trener

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.

Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ Professional. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych