CUSTOMER CARE

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawd┼║ warunki >

Obecnie szkolenie odbywa si─Ö wy┼é─ůcznie ONLINE ÔÇô w formie interaktywnego liveÔÇÖu┬áca┼ékowicie realizuj─ůc program szkolenia stacjonarnego. Trener na ┼╝ywo prowadzi zaj─Öcia, w┼é─ůczaj─ůc w to ─çwiczenia indywidualne dla uczestnik├│w.┬á

Czego dowiesz si─Ö podczas szkolenia?

  • nauczysz si─Ö, na czym polega komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej;
  • zwi─Ökszysz skuteczno┼Ť─ç rozwi─ůzywania konflikt├│w z uwzgl─Ödnieniem postawy proklienckiej;
  • rozwiniesz umiej─Ötno┼Ťci komunikacyjne i postaw─Ö customer-oriented;
  • b─Ödziesz ┼éatwiej nawi─ůzywa─ç i podtrzymywa─ç kontakty;
  • nauczysz si─Ö rozumienia potrzeb partnera komunikacji;
  • zwi─Ökszysz skuteczno┼Ťci osi─ůgania cel├│w w┼éasnych i organizacji;
  • nauczysz si─Ö wykorzystywa─ç narz─Ödzia usprawniaj─ůce komunikacj─Ö;
  • poznasz zasady tworzenia efektywnej i poprawnej komunikacji mailowej;
  • dowiesz si─Ö, jak sprawnie przenie┼Ť─ç my┼Ťli na ekran komputera;
  • b─Ödziesz potrafi─ç dopasowa─ç tre┼Ťci do odbiorcy komunikacji;
  • dowiesz si─Ö, jak redagowa─ç i tworzy─ç tre┼Ťci sp├│jne, poprawne j─Özykowo i stylistycznie.

Cena zawiera

Program

Blok 1:

1. Podstawy komunikacji interpersonalnej
2. Komunikacja wewn─Ötrzna w organizacji
3. Charakterystyka internaut├│w oraz ich zachowania w sieci
4. Powrót do korzeni, czyli standardy w obsłudze Klienta
5. Obsługa klienta w strukturze firmy

Blok 2

  1. Komunikacja z Klientem
  2. Sukces w oparciu o obsługę Klienta
  3. Narz─Ödzia usprawniaj─ůce komunikacj─Ö wewn─Ötrzn─ů oraz zewn─Ötrzn─ů
  4. Jak mierzy─ç efektywno┼Ť─ç obs┼éugi Klienta?
  5. Branding firmy i jej pozycjonowanie a ich rola w obsłudze Klienta
  6. Identyfikacja barier komunikacyjnych
  7. Trendy w obsłudze Klienta na 2021 rok
  8. Copywriting w Internecie
Koszt

Koszt szkolenia online to 1500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

15 godzin warsztatowych

N

─çwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Terminy

Zaufali nam

Trener

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.

Szkoleniowiec – g┼é├│wnie w zakresie medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych i customer experience. By┼éy trener w agencji Socjomania, gdzie szkoli┼éa z medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. Wsp├│┼éautorka dw├│ch kurs├│w e-learningowych.

Posiada mi─Ödzynarodowy certyfikat DIMAQ Professional. Wyk┼éadowca studi├│w podyplomowych na Akademii G├│rniczo – Hutniczej. Pracowa┼éa z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.

Uko┼äczy┼éa studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wy┼╝sza Szko┼éa Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarz─ůdzania i marketingu na Akademia G├│rniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana cz┼éowiekiem i jego emocjami. Zg┼é─Öbia temat customer experience oraz nowych medi├│w.

Jeste┼Ťmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jako┼Ťci Ma┼éopolskich Standard├│w Us┼éug Edukacyjno ÔÇô Szkoleniowych