CUSTOMER CARE

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • nauczysz się, na czym polega komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej;
  • zwiększysz skuteczność rozwiązywania konfliktów z uwzględnieniem postawy proklienckiej;
  • rozwiniesz umiejętności komunikacyjne i postawę customer-oriented;
  • będziesz łatwiej nawiązywać i podtrzymywać kontakty;
  • nauczysz się rozumienia potrzeb partnera komunikacji;
  • zwiększysz skuteczności osiągania celów własnych i organizacji;
  • nauczysz się wykorzystywać narzędzia usprawniające komunikację;
  • poznasz zasady tworzenia efektywnej i poprawnej komunikacji mailowej;
  • dowiesz się, jak sprawnie przenieść myśli na ekran komputera;
  • będziesz potrafić dopasować treści do odbiorcy komunikacji;
  • dowiesz się, jak redagować i tworzyć treści spójne, poprawne językowo i stylistycznie.

Cena zawiera

Program

Blok 1:

1. Podstawy komunikacji interpersonalnej
2. Komunikacja wewnętrzna w organizacji
3. Charakterystyka internautów oraz ich zachowania w sieci
4. Powrót do korzeni, czyli standardy w obsłudze Klienta
5. Obsługa klienta w strukturze firmy

Blok 2

  1. Komunikacja z Klientem
  2. Sukces w oparciu o obsługę Klienta
  3. Narzędzia usprawniające komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną
  4. Jak mierzyć efektywność obsługi Klienta?
  5. Branding firmy i jej pozycjonowanie a ich rola w obsłudze Klienta
  6. Identyfikacja barier komunikacyjnych
  7. Trendy w obsłudze Klienta na 2021 rok
  8. Copywriting w Internecie
Koszt

Koszt szkolenia online to 1500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

15 godzin warsztatowych

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Terminy

Zaufali nam

Trener

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.

Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ Professional. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych