Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 20
Cena: od 2200 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- jak projektować Customer Experience zgodnie z charakterem i kategorią marki, używając adekwatnych metod i strategii
- jak wprowadzać innowacje w organizacji w oparciu o podejście kulturowe
- jak posługiwać się narzędziami łączącymi kategorie produktów i usług
- jak dobierać adekwatne narzędzia z obszaru kultury, designu, sztuki do projektowania doświadczeń w ramach komunikacji produktu i usług
- jak tworzyć projekty marketingowe z wykorzystaniem projektowania doświadczeń
Program szkolenia
-
Podstawy komunikacji interpersonalnej
-
Komunikacja wewnętrzna w organizacji
-
Charakterystyka internautów oraz ich zachowania w sieci
-
Powrót do korzeni, czyli standardy w obsłudze Klienta
-
Obsługa klienta w strukturze firmy
-
Komunikacja z Klientem
-
Sukces w oparciu o obsługę Klienta
-
Narzędzia usprawniające komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną
-
Jak mierzyć efektywność obsługi Klienta?
-
Branding firmy i jej pozycjonowanie a ich rola w obsłudze Klienta
-
Identyfikacja barier komunikacyjnych
-
Trendy w obsłudze Klienta na 2024 rok
-
Copywriting w Internecie
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to:
- 2 200 zł netto – na szkolenia realizowane do 31.03.2024 r.*
- 2 640 zł netto – na szkolenia realizowane od 01.04.2024 r.
*Cena obowiązuje także na wszystkie terminy szkolenia w 2024 r. pod warunkiem opłacenia min. 50% kosztu szkolenia do 31 marca 2024 r.
Cena zawiera
20 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ Professional. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych