Bazując na aktualnych kierunkach rozwoju marketingu internetowego, standard certyfikacji DIMAQ poszerza swoją ofertę szkoleń tematycznych o 4 nowe obszary. Ruszyły zapisy na pierwsze terminy na szkolenia: Influencer Marketing, Marketing Automation, MarTech i Rozwój organizacji poprzez transformację cyfrową. Sprawdź program szkoleń!


Influencer marketing
- Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Jak opracować brief kampanii marketingowej bazującej na influencerach
- Jak angażując influencerów do współpracy z marką kształtować zasady współpracy zapewniające autentyczność, powtarzalność, otwartość i elastyczność, przyzwyczajenie.
- Jak określić kryteria doboru influencera zgodnie z celami kampanii.
- Jakich wytycznych i regulacji prawnych należy przestrzegać

Marketing Automation dla MSP
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz podstawowe pojęcia marketing automation, które wykorzystasz podczas wyznaczania celów do realizacji cyfrowych działań marketingowych i sprzedażowych,
- jak korzystać z narzędzi do planowania automatyzacji procesów,
- jak tworzyć zbiory danych o klientach i ich segmentacji,
- dowiesz się o prawnych ograniczeniach e-mail marketingu, w tym z zakresu ochrony danych osobowych w codziennej pracy.

Stosowanie narzędzi technologicznych w marketingu (MarTech)
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Jak rozpoznać potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
- Jak identyfikować już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz poznasz kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
- Jak dobierać narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
- Jak zapewniać zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >

Rozwój organizacji poprzez transformację cyfrową.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- jak budować strategię transformacji cyfrowej firmy oraz określania celów i mierników jej realizacji,
- jak diagnozować poziom dojrzałości cyfrowej firmy oraz rekomendować działania, zwiększające dojrzałość w strategicznych dla firmy obszarach,
- jak określać potencjalne ryzyka w realizacji strategii,
- komunikacji procesów zmian w przedsiębiorstwie dobierając skuteczne kanały, techniki i treści komunikatów.
Na co możesz liczyć podczas szkoleń tematycznych DIMAQ?
- teoria oparta o dane, metaanalizy i najlepsze praktyki
- adaptacja teorii do realnych kejsów rynkowych
- analizy studiów przypadków
- ćwiczenia praktyczne
- dyskusje angażujące uczestników
Szkolenia odbywają się ONLINE – w formie interaktywnego live’u. Trener prowadzi zajęcia na żywo.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na te szkolenia oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.
Zdobądź dofinansowanie na szkolenia
Jeśli jesteś przedstawicielem sektora MSP możesz pozyskać dofinansowanie na nowe szkolenia z oferty DIMAQ
SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >