Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 24
Cena: 3500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Jak rozpoznać potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
- Jak identyfikować już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz poznasz kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
- Jak dobierać narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
- Jak zapewniać zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
- Jak planować mapę drogową wdrożenia narzędzi i jej etapy, prowadzącą do uzyskania celów biznesowych w możliwie najkrótszym czasie. Jak integrować narzędzia MarTech z innymi systemami IT w organizacji tworząc tzw. Martechstack.
- Jak wspierać proces rekrutacji wewnętrznej i/lub zewnętrznej w ramach rozwoju kompetencji Martech w organizacji.
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla pracowników organizacji w ramach, których dochodzi do wymiany informacji/danych pomiędzy departamentami, a także z otoczeniem zewnętrznym (np. partnerzy reklamowi, resellerzy etc.)
- dla pracowników działów marketingu, rozwoju, IT, którzy współpracują międzydziałowo, a którzy chcą zdobyć lub poszerzyć kompetencje w zakresie MarTech
- dla osób, które chcą zdobyć wiedzę z zakresu technologii marketingu
- dla niezależnych managerów odpowiedzialnych za rozwój departamentów czy organizacji
Metody pracy
- wykład z elementami interakcji, dyskusji
- zadania praktyczne, współrealizowane przez prowadzącego wraz z odbiorcami szkolenia
- warsztat
- ćwiczenia indywidualne/grupowe
Program szkolenia
1. Wstęp do technologii w marketingu/MarTech
2. Transformacja cyfrowa a technologia w marketingu
3. Diagnoza dojrzałości cyfrowej organizacji
4. Technologia w marketingu
5. Od lidera MarTech po zespół
6. Komunikacja zmian w organizacji
7. Stack technologiczny (MarTech stack)
8. Analiza zmian we współdziałaniu departamentów marketingu, sprzedaży, rozwoju organizacji w efekcie wdrażania strategii 4P MarTech
9. Symulacja scenariuszy negatywnych zmian wywołanych wdrożeniem automatyzacji
Koszt szkolenia online to 3500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:
24 godziny warsztatowe szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Aktualnie brak terminów
Dlaczego warto?
Po szkoleniu uczestnik:
- rozpoznaje potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
- Identyfikuje już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz zna kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
- Dobiera narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
- Zapewnia zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
- Planuje mapę drogową wdrożenia narzędzi i jej etapy, prowadzącą do uzyskania celów biznesowych w możliwie najkrótszym czasie. Integruje narzędzia MarTech z innymi systemami IT w organizacji tworząc tzw. Martechstack
- Wspiera proces rekrutacji wewnętrznej i/lub wewnętrznej w ramach rozwoju kompetencji Martech organizacji
Opinie uczestników:
- Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
- Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
- Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
- Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.
Opinie o DIMAQ


Piotr Krauschar
Trener
Zarządzający agencją reklamową F11 oraz projektem Martech Europe, od przeszło 6 lat prowadzący szkolenia, warsztaty oraz publikujący artykuły edukacyjne związane z tematyką transformacji cyfrowej oraz technologii w marketingu.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

