desktop_z_kwadracikiem

Stosowanie narzędzi technologicznych w marketingu (MarTech)

TERAZ W FORMIE ONLINE!

!! Z KODEM BLACKWEEK ZNIŻKA -15% NA TO SZKOLENIE W DNIACH 25.11 – 2.12 !!
SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 24

Cena: 3500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak rozpoznać potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
  • Jak identyfikować już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz poznasz kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
  • Jak dobierać narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
  • Jak zapewniać zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
  • Jak planować mapę drogową wdrożenia narzędzi i jej etapy, prowadzącą do uzyskania celów biznesowych w możliwie najkrótszym czasie. Jak integrować narzędzia MarTech z innymi systemami IT w organizacji tworząc tzw. Martechstack.
  • Jak wspierać proces rekrutacji wewnętrznej i/lub zewnętrznej w ramach rozwoju kompetencji Martech w organizacji.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników organizacji w ramach, których dochodzi do wymiany informacji/danych pomiędzy departamentami, a także z otoczeniem zewnętrznym (np. partnerzy reklamowi, resellerzy etc.)
  • dla pracowników działów marketingu, rozwoju, IT, którzy współpracują międzydziałowo, a którzy chcą zdobyć lub poszerzyć kompetencje w zakresie MarTech
  • dla osób, które chcą zdobyć wiedzę z zakresu technologii marketingu
  • dla niezależnych managerów odpowiedzialnych za rozwój departamentów czy organizacji

Metody pracy

  • wykład z elementami interakcji, dyskusji
  • zadania praktyczne, współrealizowane przez prowadzącego wraz z odbiorcami szkolenia
  • warsztat
  • ćwiczenia indywidualne/grupowe

Program szkolenia

1. Wstęp do technologii w marketingu/martech

2. Transformacja cyfrowa a technologia w marketingu

3. Diagnoza dojrzałości cyfrowej organizacji

4. Technologia w marketingu

5. Od lidera Martech po zespół

6. Komunikacja zmian w organizacji

7. Stack technologiczny (martech stack)

8. Analiza zmian we współdziałaniu departamentów marketingu, sprzedaży, rozwoju organizacji w efekcie wdrażania strategii 4P martech

9. Symulacja scenariuszy negatywnych zmian wywołanych wdrożeniem automatyzacji

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 3500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

24 godziny warsztatowe szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

lut 20
kw. 24
24 kwietnia 2023 - 28 kwietnia 2023

Dlaczego warto?

Po szkoleniu uczestnik: 

  • rozpoznaje potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
  • Identyfikuje już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz zna kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
  • Dobiera narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
  • Zapewnia zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
  • Planuje mapę drogową wdrożenia narzędzi i jej etapy, prowadzącą do uzyskania celów biznesowych w możliwie najkrótszym czasie. Integruje narzędzia MarTech z innymi systemami IT w organizacji tworząc tzw. Martechstack
  • Wspiera proces rekrutacji wewnętrznej i/lub wewnętrznej w ramach rozwoju kompetencji Martech organizacji

Opinie uczestników:

  • Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Jako Oxymoron jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją kreatywną, która swoje działania prowadzi głównie w digital marketingu. Przystąpienie do programu “Pracodawca DIMAQ” traktujemy jako kolejny krok na naszej ścieżce rozwoju.

Naszym celem jest bycie zawsze on top of things. Przynależność do programu “Pracodawca DIMAQ” daje nam dostęp do szerokiej bazy wiedzy oraz wydatnie wspiera rozwój kompetencyjny członków naszego zespołu. Nasza motywacja do ciągłego rozwoju jest równocześnie zewnętrzna i wewnętrzna, a dołączenie do programu “Pracodawca DIMAQ” to kolejna wspaniała przygoda!

Łukasz Kazek
współzałożyciel agencji Oxymoron

Przystąpiłem do certyfikacji DIMAQ jako do pierwszej na naszym rynku certyfikacji obejmującej szeroki przekrój sektorów naszej branży. Pracując w niej od 10 lat, jak wiele moich koleżanek i kolegów zdobywałem doświadczenie w różnych obszarach – dzięki DIMAQ mogłem potwierdzić, że znam się na tym, co robię – w przekroju 360 stopni. W dobie zmieniającej się dynamicznie e-gospodarki potrzebujemy ludzi, którzy będą nieustannie podnosić i potwierdzać swoje kwalifikacje. Certyfikacja DIMAQ to idealne do tego rozwiązanie. Gorąco polecam, Paweł Kopacki.

Paweł Kopacki
Ad Product Manager, Grupa Wirtualna Polska

Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

Artur Maciorowski
eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska

Certyfikat DIMAQ staje się na pewno coraz bardziej popularny w branży. Coraz częściej jest on wymieniany w ogłoszeniach o pracę, co pokazuje jasny kierunek, że w branży liczy się także systematyzacja wiedzy i jasne potwierdzenie umiejętności digitalowo – marketingowych. Osobiście, podchodząc do egzaminu chciałam potwierdzić wiedzę zdobytą przez lata praktyki w marketingu online uznanym na rynku i liczącym się w branży marketingowej certyfikatem.

Aleksandra Malicka
Digital & Brand Manager
Stellantis

Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, iż można śmiało powiedzieć, że stanowi poważną dziedzinę naukową. Stąd płynie postępująca specjalizacja marketerów, która może być pułapką, w której zapominamy o konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu.

W numbers & intuition stawiamy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Mając taką ambicję, DIMAQ jest oczywistym kierunkiem rozwoju wiedzy załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które też widzą i doceniają nasi klienci. Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje do ciągłego angażowania się w obserwowanie trendów prezentowanych podczas wydarzeń branżowych.

Michał Karolczyk
Strategy Director, Partner, numbers & intuition

Firma Lellek kojarzona jest z profesjonalizmem w każdej dziedzinie swojej działalności, a certyfikat DIMAQ Employer to najlepsza opcja podkreślenia również naszych kompetencji marketingowych. Nasi Klienci oczekują wysokiej jakości informacji, a tylko dobrze przygotowany Zespół Specjalistów, jest w stanie je dostarczyć.

Błażej Jarząb
Business Development & Marketing Manager, LELLEK Group

Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

Michał Walczyna
Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu IAB Polska

O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że „content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

Łukasz Chomyn
Strategy Director, Grandes Kochonos

Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

Marcin Żukowski
Co-founder Nieagencji

Piotr Krauschar

Trener

Zarządzający agencją reklamową F11 oraz projektem Martech Europe, od przeszło 6 lat prowadzący szkolenia, warsztaty oraz publikujący artykuły edukacyjne związane z tematyką transformacji cyfrowej oraz technologii w marketingu.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych