MarTech w organizacji

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 24

Cena: 3500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak rozpoznać potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
  • Jak identyfikować już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz poznasz kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
  • Jak dobierać narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
  • Jak zapewniać zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
  • Jak planować mapę drogową wdrożenia narzędzi i jej etapy, prowadzącą do uzyskania celów biznesowych w możliwie najkrótszym czasie. Jak integrować narzędzia MarTech z innymi systemami IT w organizacji tworząc tzw. Martechstack.
  • Jak wspierać proces rekrutacji wewnętrznej i/lub zewnętrznej w ramach rozwoju kompetencji Martech w organizacji.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników organizacji w ramach, których dochodzi do wymiany informacji/danych pomiędzy departamentami, a także z otoczeniem zewnętrznym (np. partnerzy reklamowi, resellerzy etc.)
  • dla pracowników działów marketingu, rozwoju, IT, którzy współpracują międzydziałowo, a którzy chcą zdobyć lub poszerzyć kompetencje w zakresie MarTech
  • dla osób, które chcą zdobyć wiedzę z zakresu technologii marketingu
  • dla niezależnych managerów odpowiedzialnych za rozwój departamentów czy organizacji

Metody pracy

  • wykład z elementami interakcji, dyskusji
  • zadania praktyczne, współrealizowane przez prowadzącego wraz z odbiorcami szkolenia
  • warsztat
  • ćwiczenia indywidualne/grupowe

Program szkolenia

1. Wstęp do technologii w marketingu/MarTech

2. Transformacja cyfrowa a technologia w marketingu

3. Diagnoza dojrzałości cyfrowej organizacji

4. Technologia w marketingu

5. Od lidera MarTech po zespół

6. Komunikacja zmian w organizacji

7. Stack technologiczny (MarTech stack)

8. Analiza zmian we współdziałaniu departamentów marketingu, sprzedaży, rozwoju organizacji w efekcie wdrażania strategii 4P MarTech

9. Symulacja scenariuszy negatywnych zmian wywołanych wdrożeniem automatyzacji

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 3500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

24 godziny warsztatowe szkolenia (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Aktualnie brak terminów

Dlaczego warto?

Po szkoleniu uczestnik: 

  • rozpoznaje potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
  • Identyfikuje już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz zna kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
  • Dobiera narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
  • Zapewnia zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
  • Planuje mapę drogową wdrożenia narzędzi i jej etapy, prowadzącą do uzyskania celów biznesowych w możliwie najkrótszym czasie. Integruje narzędzia MarTech z innymi systemami IT w organizacji tworząc tzw. Martechstack
  • Wspiera proces rekrutacji wewnętrznej i/lub wewnętrznej w ramach rozwoju kompetencji Martech organizacji

Opinie uczestników:

  • Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Firma Lellek kojarzona jest z profesjonalizmem w każdej dziedzinie swojej działalności, a certyfikat DIMAQ Employer to najlepsza opcja podkreślenia również naszych kompetencji marketingowych. Nasi Klienci oczekują wysokiej jakości informacji, a tylko dobrze przygotowany Zespół Specjalistów, jest w stanie je dostarczyć.

Błażej Jarząb
Business Development & Marketing Manager, LELLEK Group

W Result Media ogromną wagę przykładamy do stałego rozwoju wiedzy i umiejętności naszego zespołu. Certyfikat DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który potwierdza praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu, w tym m.in. analityki internetowej, zaawansowanych kampanii sprzedażowych czy social mediów. Przystępując do Programu Pracodawca DIMAQ i zatrudniając certyfikowanych specjalistów, dajemy naszym pracownikom możliwość rozwoju swoich kompetencji, dostęp do stale aktualizowanego know-how ekspertów z całego świata, a naszym klientom – pewność, że współpracują z firmą, która do realizacji ich celów biznesowych wykorzystuje najnowszą wiedzę i najbardziej efektywne rozwiązania digital marketingu.

Adrian Radomski
Członek zarządu i COO Result Media

Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

Artur Maciorowski
eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska

Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, iż można śmiało powiedzieć, że stanowi poważną dziedzinę naukową. Stąd płynie postępująca specjalizacja marketerów, która może być pułapką, w której zapominamy o konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu.

W numbers & intuition stawiamy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Mając taką ambicję, DIMAQ jest oczywistym kierunkiem rozwoju wiedzy załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które też widzą i doceniają nasi klienci. Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje do ciągłego angażowania się w obserwowanie trendów prezentowanych podczas wydarzeń branżowych.

Michał Karolczyk
Strategy Director, Partner, numbers & intuition

Chcąc zrobić jakiś krok do przodu w mojej karierze, zdecydowałem się na wzięcie udziału w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional i bardzo sobie sam za tę decyzję dziękuję :).  Po latach doświadczenia zawodowego potrzebowałem jakoś usystematyzować swoją wiedzę i kompetencje. Jacek Szostak, trener, zapewnił niesamowity i rzadko spotykany w naszym kraju poziom merytoryczny, który pozwolił mi uszeregować moją wiedzę, pogłębić ją znacząco w wielu obszarach, dowiedzieć się wielu nowych rzeczy, jak i inspirujących ciekawostek. No i co najważniejsze… zdać egzamin! Szczerze polecam.

Marcin Karolak
Brand & Communication Strategist Funktional

Osobom, które zastanawiają się nad przystąpieniem do certyfikacji mogę powiedzieć, że nie ma lepszej okazji, żeby poznać kompleksowo obszar digital marketingu i dowiedzieć się szczegółów, które na co dzień wydawały się nieprzydatne.
Jedyny warunek to przyjęcie zasady, że uczymy się przez całe życie i nie osiadamy na laurach – zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się obszarze jakim jest digital. Z kolei dla żółtodziobów jest to świetna szansa na wejście w nowy świat możliwości rozwoju kariery, a przy okazji pochwalenie się przed pracodawcą dodatkowymi kwalifikacjami. Taką osobą właśnie byłam ja –teraz jestem certyfikowanym specjalistą DIMAQ.

Agnieszka Kleczewska
Executive, Exchange
Mindshare

Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

Marcin Żukowski
Co-founder Nieagencji

Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

Sławomir Skowerski
Head of Copywriting w GoldenSubmarine

W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji – klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

Bartłomiej Popławski
DIMAQ Trener, niezależny konsultant

W Mindshare certyfikacja DIMAQ ma dla nas ogromne znaczenie. Aktualnie w naszym zespole blisko 60 specjalistów posiada potwierdzenie kompetencji, mamy także dwóch trenerów, którzy aktywnie szkolą nowych ekspertów. Certyfikaty DIMAQ pomagają nam także przy rekrutacji – są one jedną z kluczowych metod weryfikacji podstawowej wiedzy marketingowej u kandydatów. Natomiast status DIMAQ Employer, który świadczy o otwartości naszej firmy na inwestowanie w rozwój umiejętności i wiedzy członków zespołu, daje nam przewagę w walce o najlepsze talenty. Jako Pracodawca DIMAQ dajemy jasny sygnał – w naszej agencji tworzymy profesjonalne środowisko pracy.

Agnieszka Parfienowicz
Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

Piotr Krauschar

Trener

Zarządzający agencją reklamową F11 oraz projektem Martech Europe, od przeszło 6 lat prowadzący szkolenia, warsztaty oraz publikujący artykuły edukacyjne związane z tematyką transformacji cyfrowej oraz technologii w marketingu.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych