MarTech w organizacji

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 24

Cena: 3500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak rozpoznać potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
  • Jak identyfikować już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz poznasz kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
  • Jak dobierać narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
  • Jak zapewniać zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
  • Jak planować mapę drogową wdrożenia narzędzi i jej etapy, prowadzącą do uzyskania celów biznesowych w możliwie najkrótszym czasie. Jak integrować narzędzia MarTech z innymi systemami IT w organizacji tworząc tzw. Martechstack.
  • Jak wspierać proces rekrutacji wewnętrznej i/lub zewnętrznej w ramach rozwoju kompetencji Martech w organizacji.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników organizacji w ramach, których dochodzi do wymiany informacji/danych pomiędzy departamentami, a także z otoczeniem zewnętrznym (np. partnerzy reklamowi, resellerzy etc.)
  • dla pracowników działów marketingu, rozwoju, IT, którzy współpracują międzydziałowo, a którzy chcą zdobyć lub poszerzyć kompetencje w zakresie MarTech
  • dla osób, które chcą zdobyć wiedzę z zakresu technologii marketingu
  • dla niezależnych managerów odpowiedzialnych za rozwój departamentów czy organizacji

Metody pracy

  • wykład z elementami interakcji, dyskusji
  • zadania praktyczne, współrealizowane przez prowadzącego wraz z odbiorcami szkolenia
  • warsztat
  • ćwiczenia indywidualne/grupowe

Program szkolenia

1. Wstęp do technologii w marketingu/martech

2. Transformacja cyfrowa a technologia w marketingu

3. Diagnoza dojrzałości cyfrowej organizacji

4. Technologia w marketingu

5. Od lidera Martech po zespół

6. Komunikacja zmian w organizacji

7. Stack technologiczny (martech stack)

8. Analiza zmian we współdziałaniu departamentów marketingu, sprzedaży, rozwoju organizacji w efekcie wdrażania strategii 4P martech

9. Symulacja scenariuszy negatywnych zmian wywołanych wdrożeniem automatyzacji

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 3500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

24 godziny warsztatowe szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Dlaczego warto?

Po szkoleniu uczestnik: 

  • rozpoznaje potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
  • Identyfikuje już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz zna kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
  • Dobiera narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
  • Zapewnia zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
  • Planuje mapę drogową wdrożenia narzędzi i jej etapy, prowadzącą do uzyskania celów biznesowych w możliwie najkrótszym czasie. Integruje narzędzia MarTech z innymi systemami IT w organizacji tworząc tzw. Martechstack
  • Wspiera proces rekrutacji wewnętrznej i/lub wewnętrznej w ramach rozwoju kompetencji Martech organizacji

Opinie uczestników:

  • Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Certyfikat DIMAQ staje się na pewno coraz bardziej popularny w branży. Coraz częściej jest on wymieniany w ogłoszeniach o pracę, co pokazuje jasny kierunek, że w branży liczy się także systematyzacja wiedzy i jasne potwierdzenie umiejętności digitalowo – marketingowych. Osobiście, podchodząc do egzaminu chciałam potwierdzić wiedzę zdobytą przez lata praktyki w marketingu online uznanym na rynku i liczącym się w branży marketingowej certyfikatem.

Aleksandra Malicka
Digital & Brand Manager
Stellantis

Osobom, które zastanawiają się nad przystąpieniem do certyfikacji mogę powiedzieć, że nie ma lepszej okazji, żeby poznać kompleksowo obszar digital marketingu i dowiedzieć się szczegółów, które na co dzień wydawały się nieprzydatne.
Jedyny warunek to przyjęcie zasady, że uczymy się przez całe życie i nie osiadamy na laurach – zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się obszarze jakim jest digital. Z kolei dla żółtodziobów jest to świetna szansa na wejście w nowy świat możliwości rozwoju kariery, a przy okazji pochwalenie się przed pracodawcą dodatkowymi kwalifikacjami. Taką osobą właśnie byłam ja –teraz jestem certyfikowanym specjalistą DIMAQ.

Agnieszka Kleczewska
Executive, Exchange
Mindshare

Znajomość środowiska digital to dziś „musi have” w branży marketingowej. DIMAQ pozwala zdobyć kompleksową wiedzę na temat 12 segmentów e-marketingu i rozwijać kompetencje specjalistów. Co więcej, obecnie to jedyny standard na rynku, potwierdzający wiedzę z obszaru marketingu. Ponadto jest rozwijany równolegle do szybko ewoluującej branży i nie pozostaje w tyle w obliczu ciągłych zmian i innowacji w marketingu.

Agnieszka Parfienowicz
Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

Jako Oxymoron jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją kreatywną, która swoje działania prowadzi głównie w digital marketingu. Przystąpienie do programu “Pracodawca DIMAQ” traktujemy jako kolejny krok na naszej ścieżce rozwoju.

Naszym celem jest bycie zawsze on top of things. Przynależność do programu “Pracodawca DIMAQ” daje nam dostęp do szerokiej bazy wiedzy oraz wydatnie wspiera rozwój kompetencyjny członków naszego zespołu. Nasza motywacja do ciągłego rozwoju jest równocześnie zewnętrzna i wewnętrzna, a dołączenie do programu “Pracodawca DIMAQ” to kolejna wspaniała przygoda!

Łukasz Kazek
współzałożyciel agencji Oxymoron

Dużym atutem Akademii DIMAQ Professional jest świetne przygotowanie do zdobycia certyfikatu, a przede wszystkim dodatkowe testy próbne, które dzięki odwróconej logice i wielokrotnemu wyborowi powodowały przyjemnego kręciołka w mózgu. Poza tym szkolenie było wypełnione „smaczkami” i podchwytliwymi pytaniami, na które potem z uśmiechem i pewnością odpowiadałam na egzaminie.

Katarzyna Mońka
Good One - marketing group

Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, iż można śmiało powiedzieć, że stanowi poważną dziedzinę naukową. Stąd płynie postępująca specjalizacja marketerów, która może być pułapką, w której zapominamy o konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu.

W numbers & intuition stawiamy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Mając taką ambicję, DIMAQ jest oczywistym kierunkiem rozwoju wiedzy załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które też widzą i doceniają nasi klienci. Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje do ciągłego angażowania się w obserwowanie trendów prezentowanych podczas wydarzeń branżowych.

Michał Karolczyk
Strategy Director, Partner, numbers & intuition

Dołączenie do programu DIMAQ Employer potwierdza wizję naszej firmy dotyczącą rozwoju kompetencji e-marketingowych wśród pracowników oraz popartej wiedzą, profesjonalnej obsługi klientów w obszarze digital marketingu. Poziom wiedzy naszych specjalistów jest weryfikowany, między innymi, w procesie certyfikacji DIMAQ Professional. Zachęcamy i ułatwiamy naszym pracownikom zdobywanie i odświeżanie wiedzy, co pozwala nam, jako firmie, dostarczać rozwiązania precyzyjnie odzwierciedlające strategiczne cele i potrzeby naszych klientów.

Artur Wójcik,
Dyrektor Zarządzający Euvic Media

DIMAQ daje obraz digitalu z perspektywy interdyscyplinarnej. Pozwala to finalnie zrozumieć potrzeby, możliwości oraz język każdego obszaru marketingu online, przekładając się na wzrost efektywności komunikacji między specjalistami z różnych dziedzin.

Jacek Szostak
Certyfikowany trener DIMAQ

O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że „content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

Łukasz Chomyn
Strategy Director, Grandes Kochonos

Chcąc zrobić jakiś krok do przodu w mojej karierze, zdecydowałem się na wzięcie udziału w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional i bardzo sobie sam za tę decyzję dziękuję :).  Po latach doświadczenia zawodowego potrzebowałem jakoś usystematyzować swoją wiedzę i kompetencje. Jacek Szostak, trener, zapewnił niesamowity i rzadko spotykany w naszym kraju poziom merytoryczny, który pozwolił mi uszeregować moją wiedzę, pogłębić ją znacząco w wielu obszarach, dowiedzieć się wielu nowych rzeczy, jak i inspirujących ciekawostek. No i co najważniejsze… zdać egzamin! Szczerze polecam.

Marcin Karolak
Brand & Communication Strategist Funktional

Piotr Krauschar

Trener

Zarządzający agencją reklamową F11 oraz projektem Martech Europe, od przeszło 6 lat prowadzący szkolenia, warsztaty oraz publikujący artykuły edukacyjne związane z tematyką transformacji cyfrowej oraz technologii w marketingu.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych