• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • polski
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • polski
Baza wiedzy
Jak młode użytkowniczki kupują online? Badanie zachowań nabywczych młodych kobiet w środowisku e-commerce. Tekst zwyciężczyni konkursu DIMAQ Uni.

Jak młode użytkowniczki kupują online? Badanie zachowań nabywczych młodych kobiet w środowisku e-commerce. Tekst zwyciężczyni konkursu DIMAQ Uni.

Mailing is dead? Not anymore… O potencjale Big Data w e-mail marketingu. Artykuł ekspertki DIMAQ

Mailing is dead? Not anymore… O potencjale Big Data w e-mail marketingu. Artykuł ekspertki DIMAQ

Bezpieczne kampanie online, czyli jak wykryć fraud w sieci.

Bezpieczne kampanie online, czyli jak wykryć fraud w sieci.

Dlaczego oparty na sztucznej inteligencji marketing kontekstowy to przyszłość reklamy?

Dlaczego oparty na sztucznej inteligencji marketing kontekstowy to przyszłość reklamy?

Słów kilka o rozwoju kompetencji miękkich – od czego zacząć? – artykuł prelegentów DIMAQ Voice Online #25.

Słów kilka o rozwoju kompetencji miękkich – od czego zacząć? – artykuł prelegentów DIMAQ Voice Online #25.

Employer branding w branży digital – case study Semahead.

Employer branding w branży digital – case study Semahead.

Jak robić odpowiedzialny EB w branży digital – taki, który przyniesie korzyści zarówno pracodawcy, pracownikowi, jak i całemu rynkowi e-marketingu? Zobaczmy, jak robi to wiodąca agencja performance 360.

Modelowanie atrybucji zwycięskim tematem pracy na ostatniej edycji konkursu DIMAQ Uni. Czytaj streszczenie.

Modelowanie atrybucji zwycięskim tematem pracy na ostatniej edycji konkursu DIMAQ Uni. Czytaj streszczenie.

Voice za rogiem – artykuł eksperta DIMAQ

Voice za rogiem – artykuł eksperta DIMAQ

I kwartał 2021 za nami. Co dalej w e-commerce i digitalu? – artykuł eksperta DIMAQ

I kwartał 2021 za nami. Co dalej w e-commerce i digitalu? – artykuł eksperta DIMAQ

« Starsze wpisy
Kolejne wpisy »
Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska