BAZA KOMPETENCJI
Znamy wyniki 14. edycji konkursu DIMAQ Uni! Gratulujemy zwycięzcom!
Jury II etapu, na czele z trenerami DIMAQ, spośród 37 zgłoszeń wyłoniło 3 laureatów oraz 1 wyróżnienie. Gotowi na werdykt?
DIMAQ partnerem e-booka o body leasingu w digital marketingu
DIMAQ – międzynarodowy standard kompetencji digital marketingowych – został partnerem e-booka „Ekspert do wynajęcia. Jak działa body leasing w digital marketingu”.
E-marketing się opłaca. Dlaczego warto rozwijać kompetencje cyfrowe w Twojej firmie
W świecie, gdzie decyzje zakupowe podejmujemy coraz częściej online, w tym także te lokalne, brak obecności i aktywności w internecie oznacza niewidzialność. Niezależnie od tego, czy prowadzisz salon fryzjerski, firmę produkcyjną, czy agencję kreatywną, e-marketing to dziś jeden z filarów rozwoju biznesu. A kompetencje cyfrowe Twojego zespołu to inwestycja, która realnie się zwraca.
Między emocją a algorytmem rodzi się nowy język marketingu. Design Thinking i AI razem uczą marki słuchać – mądrzej, szybciej i bardziej po ludzku – Karoliny Krajnik
W świecie, w którym marki walczą o każdą sekundę uwagi odbiorcy, skuteczna komunikacja to już nie kwestia chwytliwego sloganu, lecz zrozumienia człowieka – jego emocji, potrzeb i motywacji. Dlatego coraz więcej marketerów sięga po Design Thinking i macierz empatii, by projektować przekazy oparte na relacji.
Narzędzie personal brandingu, o którym często zapominamy – artykuł posiadaczki certyfikatu DIMAQ Professional – Izabeli Buncler
Każda kampania, każda strategia, którą tworzysz, ma na celu jedno: zbudować silną markę (czy to z perspektywy finansowej czy wizerunkowej). Czy podobnie podchodzisz do własnej marki osobistej?
Czego niedawna afera w Vogue uczy nas o wykorzystaniu grafik wygenerowanych przez AI w reklamach? – artykuł posiadaczki certyfikatu DIMAQ Professional – Marii Kostacińskiej
Jak odbiorcy reagują na reklamy wygenerowane przez sztuczną inteligencję? Sprawdź lekcje, które można wysnuć z afery po publikacji reklamy Guess w magazynie Vogue, oraz wnioski z publikacji naukowych.
Sesja Q&A z Aleksandrem Stempowskim – prelegentem DIMAQ Voice
Jaka jest różnica między SEO a GEO? Jaki wpływ ma SXO na pozycję strony w Google? W kontekście rosnącej roli AI Overview w wyszukiwarkach – jak zmienia się relacja między SEO a SXO? – Na te i inne pytania odpowiada Aleksander Stempowski z Fabryki Marketingu.
Sesja Q&A ze Sławomirem Skowerskim – prelegentem DIMAQ Voice
Jak sztuczna inteligencja wpłynęła na pracę copywriterów? Czy stanowi zagrożenie? Czy kreatywność w reklamie i komunikacji została ograniczona po upowszechnieniu narzędzi AI? – na te i inne pytania odpowiada Sławomir Skowerski z GoldenSubmarine.












