AKTUALNOŚCI
Sesja Q&A z prelegentkami czerwcowej edycji DIMAQ Voice.
Podczas #51 edycji DIMAQ Voice prelegentkami były m.in. Elżbieta Szymkiewicz-Buza oraz Weronika Roszkowska z firmy Aleph Group, Inc. Mówczynie opowiadały o tym jak duży wpływ na Ciebie i na Twoje zachowania ma muzyka. Zestawiły radio ze Spotify i opowiedziały, gdzie...
Sesja Q&A z Anną Dobosz, prelegentką 51 edycji DIMAQ Voice.
Anna Dobosz zajmuje stanowisko Global Digital Marketing Manager oraz E-commerce w firmie Vasco Electronics. W swojej prezentacji na 51. edycji DIMAQ Voice, zwróciła naszą uwagę na główne różnice kulturowe, ale także pokazała niezbędne kanały, w których trzeba się...
BigQuery dla marketerów – sesja Q&A z Mateuszem Muryjasem. DIMAQ Voice #51.
Podczas #51 edycji DIMAQ Voice jednym z prelegentów był Mateusz Muryjas z tematem “BigQuery dla marketerów". Poniżej znajdziecie odpowiedzi na pytania jakie zadawaliście na czacie. Mateusz Muryjas - od 2010 roku pomaga firmom zaistnieć w digitalu. Przeszedł ścieżkę...
Poznaj najlepszych mówców DIMAQ Voice pierwszego półrocza 2024 roku.
Wszyscy prelegenci DIMAQ Voice są oceniani przez słuchaczy w ankiecie podsumowywującej poziom merytoryczny wystąpienia oraz sposób prowadzenia prelekcji. Prelegent/ka najlepiej oceniony/a przez naszych uczestników otrzyma możliwość wystąpienia podczas...
Poznaj zwycięzców konkursu “zostań #socialDIMAQ”.
Nie ma prostszego sposobu aby wygrać bezpłatny udział w Akademii DIMAQ i przystąpić do egzaminu niż wziąć udział w naszym stałym konkursie, który trwa podczas każdego FORUM IAB. Należało tylko: 🔴 Zrobić sobie zdjęcie w ramce #DIMAQ, która była dostępna na stoisku IAB...
13. edycja konkursu DIMAQ Uni na najlepszą pracę dyplomową właśnie startuje.
Organizowany już od 13 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie, konkurs pod flagą DIMAQ ma na celu zwrócenie uwagi studentów i absolwentów na ogromny potencjał, jaki niesie ze sobą branża marketingu...
Czy trudny język komunikacji buduje postrzeganie marki jako eksperta? – artykuł ekspertki DIMAQ, Joanny Kani.
To, jak postrzegana jest marka, zaczyna się od jej wnętrza. Firma buduje swoją tożsamość. Określa, kim jest, co robi i co chce osiągnąć. Na podstawie tożsamości powstaje wizerunek, czyli to, jak marka odbierana jest przez odbiorców. Rozpowszechniony wizerunek...
IAB Interactive Camp 2024
IAB Interactive Camp to pierwsze od lat wydarzenie IAB Polska, którego głównym celem jest integracja branży interaktywnej. Wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się w atmosferze współpracy i wymiany doświadczeń. Networking to nie tylko spotkania przy kawie czy na...
Już 18 czerwca ostatnia edycja przed wakacjami DIMAQ Voice. Zarejestruj się już teraz!
Z ogromną przyjemnością zapraszamy Was na 51. edycję DIMAQ Voice ONLINE! To wyjątkowe wydarzenie, które odbywa się "zazwyczaj" w każdy ostatni wtorek miesiąca, jest skierowane do wszystkich entuzjastów digital marketingu – od studentów po managerów. Przede wszystkim...
Odkrywając e-commerce: Czechy i Słowacja na tropie sukcesu – artykuł ekspertki DIMAQ, Anny Dobosz.
Jeśli rozpoczynasz działalność na rynku czeskim lub słowackim, mam nadzieję, że znajdziesz w tym tekście konkretne informacje, które pomogą Ci odnieść sukces. Charakterystyka Słowackiego rynku e-commerce Warto zauważyć, że Słowacy mają zupełnie odmienną kulturę niż...