AKTUALNOŚCI
Jak mówić, żeby nas słuchali? Marketing vs C-level – most zamiast muru między działami – artykuł posiadacza certyfikatu DIMAQ Professional – Marcina Banaszaka
W każdej z tych sytuacji przewija się jedno, powracające jak refren wyzwanie: jak rozmawiać z osobami z C-levelu. Nie tylko z zarządem. Z ludźmi od sprzedaży, operacji, HR-u, finansów. Bo to często rozmowa w dwóch różnych językach. Bez tłumacza. Bez słownika.
DIMAQ Akredytacja: MEETUP 404: GOV & NGOs – edycja o marketingu dla sektora publicznego już 22 maja w Warszawie
22 maja w warszawskich Przestrzeniach Bruna odbędzie się kolejna edycja popularnego, bezpłatnego wydarzenia MEETUP 404 – tym razem poświęcona wyzwaniom i dobrym praktykom marketingowym w sektorze publicznym i NGOs.
Aktualizacja pytań na egzaminie DIMAQ
Informujemy, że z dniem 1 czerwca br. baza pytań egzaminacyjnych DIMAQ Professional, DIMAQ Basic oraz DIMAQ Student zostanie zaktualizowana o wyniki z najnowszego raportu IAB Polska/PwC AdEx - za rok 2024. Raport IAB Polska/PwC AdEx - rok 2024
Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024 (IAB Polska/PwC AdEx)
BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw.
Wznieś swój e-commerce na wyższy poziom, czyli trzecia edycja BaseLinker EXPO już w maju w Krakowie – z akredytacją DIMAQ
BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw.
Zostaliśmy Patronem Honorowym „CMO Golf Academy”
Edycja CMO GOLF ACADEMY startuje już 20 maja, na którą serdecznie zapraszamy wszystkie osoby, które pełnią funkcję CMO lub Dyrektorów: Komunikacji, PR’u, Digital Marketingu, Reklamy, Strategii i Promocji.
Jak AI kształtuje przyszłość cyfrową?
Sztuczna inteligencja jest dziś jednym z najszybciej rozwijających się sektorów świata digital, przyciągającym ogromne inwestycje. W minionym roku globalne wydatki na AI miały osiągnąć wartość 900 miliardów dolarów. Z całym prawdopodobieństwem kolejne lata przyniosą dalsze wzrosty – do 2027 roku rynek AI ma osiągnąć wartość 990 miliardów dolarów.
Forum IAB 2025: zintegrowana przyszłość. Znamy agendę najważniejszej konferencji branży interaktywnej!
Człowiek i technologia to duet, którego nie da się zatrzymać. Różnorodność i rewolucja technologiczna napędzają kolejne innowacje, a na kluczową wartość branży komunikacji marketingowej wyrasta odpowiedzialność. Poszukiwanie harmonii i wzrostu w tak dynamicznym...
Zostaliśmy Partnerem Strategicznym e-booka przygotowanego przez agencję Harbingers: Wyróżnij się w tłumie i zbuduj silną markę na Instagramie
Agencja digital marketingowa Harbingers publikuje bezpłatny e-book Wyróżnij się w tłumie i zbuduj silną markę na Instagramie, w którym dzieli się widzą oraz pokazuje, jak robią to najlepsi. Instagram Reels generują aż 22% więcej interakcji niż tradycyjne posty – to...
Google Ads 2025: Kluczowe składniki sukcesu w Ads i eksploracje GA4 – zapraszamy na akredytowany webinar!
Online Marketing zaprasza na webinar live poświęcony Google Ads i analizie danych w GA4! Dwóch uznanych ekspertów, Krzysztof Marzec i Tomasz Trzósło, podzieli się praktycznymi wskazówkami i doświadczeniem z tysięcy kampanii reklamowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak...










