AKTUALNOŚCI

Patronem medialnym DIMAQ jest
Zapraszamy na wrześniowy DIMAQ Voice.

Zapraszamy na wrześniowy DIMAQ Voice.

Podczas wrześniowego spotkania w ramach comiesięcznego cyklu DIMAQ Voice wysłuchamy dwóch prelekcji. Pierwsza z nich nosi tutuł - "Marketingiem w raka: jak doświadczenie zawodowe pomogło mi wyjść z nowotworu". Jest to niezwykła historia Anity Wojtaś-Jakubowskiej o tym...

I etap Konkursu DIMAQ Uni zakończony

I etap Konkursu DIMAQ Uni zakończony

Pierwsze JURY Konkursu DIMAQ Uni właśnie skończyło oceniać zgłoszone prace dyplomowe. A to oznacza, że znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI – dwunastej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową i podyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie...

Rekordowa liczba prac zgłoszonych w DIMAQ Uni.

Rekordowa liczba prac zgłoszonych w DIMAQ Uni.

IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie po raz dwunasty organizują DIMAQ UNI – konkurs na najlepszą pracę dyplomową i podyplomową z marketingu internetowego. W tej edycji padł kolejny rekord – zgłoszono aż 42 prace dyplomowe.  Konkurs DIMAQ UNI jest przykładem...

Poznaj najlepszych mówców DIMAQ Voice.

Poznaj najlepszych mówców DIMAQ Voice.

Wszyscy prelegenci DIMAQ Voice są oceniani przez słuchaczy w ankiecie podsumowywującej poziom merytoryczny wystąpienia oraz sposób prowadzenia prelekcji. Prelegent/ka najlepiej oceniony/a przez naszych uczestników otrzyma możliwość wystąpienia podczas najbliższej...

Dołącz do nas na Instagramie!

Dołącz do nas na Instagramie!

Jesteśmy z Wami na portalu LinkedIn, a także na grupie na Facebooku. A teraz rozpoczynamy budowanie społeczności DIMAQowej na Instagramie. Zatem ➡ nie zapomnijcie nas zaobserwować aby wiedzieć na bieżąco co dla Was szykujemy: Dołącz do DIMAQ na...

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową ruszył!

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową ruszył!

Organizowany już od 12 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie, konkurs pod flagą DIMAQ, ma na celu zwrócenie uwagi studentów i absolwentów na ogromny potencjał, jaki niesie ze sobą branża marketingu...

Kompetencje marketingowe nie tylko dla „dużych graczy”.  

Kompetencje marketingowe nie tylko dla „dużych graczy”.  

Sektor MSP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw) stanowi przeważającą większość przedsiębiorstw w Polsce – 99,8%. Reprezentanci małych i średnich przedsiębiorstw muszą włączyć do swoich strategii także kampanie komunikacyjne, jest to absolutny „must have”...