Podczas wrześniowego spotkania w ramach comiesięcznego cyklu DIMAQ Voice wysłuchamy dwóch prelekcji.

Pierwsza z nich nosi tutuł – “Marketingiem w raka: jak doświadczenie zawodowe pomogło mi wyjść z nowotworu”. Jest to niezwykła historia Anity Wojtaś-Jakubowskiej o tym jak wiele (nawet życie) może zmienić dobrze wykorzystany marketing.

Anita Wojtaś-Jakubowska Tech & B2B Marketer w B3 Consulting Poland

„W sobotę widziałam się z przyjaciółmi, w niedzielę wybrałam się na długi spacer, a we wtorek dowiedziałam się, że mam raka żołądka. Tak w kwietniu 2022 roku rozpoczął się największy projekt mojego życia, obejmujący m.in. chemioterapię i operację całkowitego usunięcia żołądka. Nie przeszłabym przez niego, gdyby nie moja głowa i… moje wcześniejsze doświadczenie zawodowe. Chodźcie zobaczyć, jak wiele (nawet życie) może zmienić (dobrze wykorzystany) marketing” – tak sama pisze o swojej prelekcji.

Drugi webinar przedstawi nam jak szerokie mogą być horyzonty przy pracy nad projektami dla tzw. Silver Generations. O tym jak komunikować się z tą grupą na polskim rynku i jakie kanały dobrać, opowie Aleksander Serdiukow z agencji Golden Submarine.

Aleksander Serdiukow Strategic Planner w Agencji GoldenSubmarine

Kiedy marketerzy skupiają się na konkretnej grupie, świętym graalem komunikacji bywa często dotarcie do generacji Z. Intrygujące, że po drugiej stronie wykresu demograficznego znajduje się nie mniej istotna, z punktu widzenia potencjału konsumenckiego, część społeczeństwa, o której zdajemy się często zapominać. Silver generation to nie tylko coraz większy udział w odsetku populacji, ale też zupełnie inne wartości i spojrzenie na świat względem poprzednich pokoleń. Istnieją marki, które tę szansę zdiagnozowały i stworzyły kampanie skierowane do starszego odbiorcy. Poznamy je, przeanalizujemy i zainspirujemy.

Webinar jak zawsze rozpocznie się o godzinie 15:00 i potrwa do 16:30. Przygotowaliśmy jednak jedną zmianę dotyczącą sesji Q&A. Reagując na potrzeby jakie do nas trafiają zmieniamy nieco formułę. Otóż sesja Q&A będzie trwała teraz dłużej. Po każdej z prelekcji będzie do dyspozycji słuchaczy 15 minut odpowiedzi na pytania, które zadawane są na czacie. Mamy nadzieję, że rozwiejecie swoje wątpliwości i każdy pytający zaspokoi ciekawość na bieżąco, dzięki takiemu rozwiązaniu. Daj mi proszę znać po webinarze czy taka formuła Ci odpowiada.

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:40

Anita Wojtaś-Jakubowska –
Temat: Marketingiem w raka: jak doświadczenie zawodowe pomogło mi wyjść z nowotworu.
 

Prelekcja II, godz. 15:50 – 16:20

Aleksander Serdiukow –
Temat: Metryka to szansa, a nie bariera. Jak trafić do silver generation na podstawie najciekawszych przykładów?

Webinar odbywa się online w godzinach 15:00-16:30. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.