AKTUALNOŚCI
Między emocją a algorytmem rodzi się nowy język marketingu. Design Thinking i AI razem uczą marki słuchać – mądrzej, szybciej i bardziej po ludzku – Karoliny Krajnik
W świecie, w którym marki walczą o każdą sekundę uwagi odbiorcy, skuteczna komunikacja to już nie kwestia chwytliwego sloganu, lecz zrozumienia człowieka – jego emocji, potrzeb i motywacji. Dlatego coraz więcej marketerów sięga po Design Thinking i macierz empatii, by projektować przekazy oparte na relacji.
Sesja Q&A z Aleksandrem Stempowskim – prelegentem DIMAQ Voice
Jaka jest różnica między SEO a GEO? Jaki wpływ ma SXO na pozycję strony w Google? W kontekście rosnącej roli AI Overview w wyszukiwarkach – jak zmienia się relacja między SEO a SXO? – Na te i inne pytania odpowiada Aleksander Stempowski z Fabryki Marketingu.
Narzędzie personal brandingu, o którym często zapominamy – artykuł posiadaczki certyfikatu DIMAQ Professional – Izabeli Buncler
Każda kampania, każda strategia, którą tworzysz, ma na celu jedno: zbudować silną markę (czy to z perspektywy finansowej czy wizerunkowej). Czy podobnie podchodzisz do własnej marki osobistej?
IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – właściciel programu certyfikacji DIMAQ – nawiązał stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Sesja Q&A ze Sławomirem Skowerskim – prelegentem DIMAQ Voice
Jak sztuczna inteligencja wpłynęła na pracę copywriterów? Czy stanowi zagrożenie? Czy kreatywność w reklamie i komunikacji została ograniczona po upowszechnieniu narzędzi AI? – na te i inne pytania odpowiada Sławomir Skowerski z GoldenSubmarine.
Reklama online bardzo stabilna (IAB Polska/PwC AdEx)
W pierwszym półroczu 2025 roku rynek reklamowy online osiągnął dynamikę wzrostu na poziomie 17%, a jego wartość osiągnęła 5,1 mld zł
Startujemy z promocją BLACK WEEK w Akademii DIMAQ!
BLACK WEEK w Akademii DIMAQ. Do -20% na zakup szkolenia z digital marketingu. Niezależnie od tego, czy myślisz o awansie, zmianie pracy, uporządkowaniu wiedzy, czy wzmocnieniu skuteczności działań marketingowych w firmie – to doskonała okazja, że zrobić pierwszy krok w dobrą stronę w wyjątkowo korzystnej cenie.
Najnowszy i najważniejszy raport IAB Polska: Uwaga. Attention Zmienia zasady gry
IAB Polska opublikowała raport „Uwaga! Attention zmienia zasady gry”, który pokazuje, że pomiar uwagi staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju marketingu cyfrowego.
DIMAQ po raz kolejny został patronem honorowym CMO GOLF CONNECT OPEN DAY!
Z dumą wspieramy inicjatywę Polskiej Ligi Golfa CMO, która łączy świat marketingu, strategii i networkingu w unikatowy sposób!
Wykorzystaj budżet, aby pracował dla Ciebie także w przyszłym roku! Zamień go na voucher w Akademii DIMAQ!
Wykorzystaj budżet, aby pracował dla Ciebie także w przyszłym roku! Zamień go w voucher szkoleniowy Akademii DIMAQ – praktyczny sposób, by docenić zespół, partnerów lub po prostu zainwestować w siebie.










