AKTUALNOŚCI

Google Ads 2025: Kluczowe składniki sukcesu w Ads i eksploracje GA4 – zapraszamy na akredytowany webinar!
Online Marketing zaprasza na webinar live poświęcony Google Ads i analizie danych w GA4! Dwóch uznanych ekspertów, Krzysztof Marzec i Tomasz Trzósło, podzieli się praktycznymi wskazówkami i doświadczeniem z tysięcy kampanii reklamowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak...
DIMAQ Voice #58: 4 lekcje o legalnej współpracy, kampanie oparte na badaniach BLS i ChatGPT na sterydach, czyli wiosenna dawka wiedzy dla digital marketerów
Jak legalnie udostępniać treści w social mediach i unikać problemów prawnych? W jaki sposób badania Brand Lift mogą pomóc w mierzeniu skuteczności kampanii i na co zwrócić uwagę przy ich interpretacji? Jak wykorzystać Custom GPTs do automatyzacji marketingu i...
Prosty język i język łatwy (ETR) – jak pisać, by dotrzeć do każdego odbiorcy? – artykuł posiadaczki certyfikatu DIMAQ Professional – Magdaleny Wójcik
Wyobraź sobie świat, w którym każda informacja jest jasna i zrozumiała dla wszystkich. Brzmi zbyt idealnie? Niekoniecznie! Już w czerwcu 2025 roku wchodzi w życie Polski Akt o Dostępności (PAD), który wprowadza rewolucyjne zmiany w komunikacji między markami a ich...
Sesja Q&A z Bartłomiejem Serafinowiczem – prelegentem 55. edycji DIMAQ Voice
Bartłomiej Serafinowicz specjalizuje się w szeroko pojętym prawie konkurencji oraz własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa ochrony danych osobowych oraz prawa autorskiego. Realizował szereg audytów ochrony danych osobowych w branży nowych...
Sesja Q&A z Krzysztofem Piłą – prelegentem 55. edycji DIMAQ Voice
Krzysztof Piła zajmuje się brandingiem i zastosowaniem AI w projektowaniu graficznym. Fascynuje go historia, teoria projektowania i współczesna ewolucja dizajnu. Lubi się bawić projektowaniem, eksperymentować i nie okopywać się w żadnej ze specjalizacji. Dlatego tak...
Sesja Q&A z Janem Zającem – prelegentem 54. edycji DIMAQ Voice
Jan Zając, przedsiębiorca i badacz, założyciel i prezes Sotrendera - aplikacji, która pomaga markom z całego świata w analizowaniu i raportowaniu mediów społecznościowych. Wykładowca i szkoleniowiec, prelegent na wielu konferencjach w kraju i za granicą. Posiada...
Sesja Q&A z Martą Kusowską – prelegentką 54. edycji DIMAQ Voice
Marta Kusowska, jako czołowa ekspertka w dziedzinie SEM z ponad 16-letnim doświadczeniem, specjalizuje się w Google Ads, narzędziach Google Marketing Platform oraz rozwiązaniach Google GenAI. Jej sukces potwierdzają nagrody, takie jak Performance Diamonds CEE i...
DIMAQ Masterclass by IAB Polska – branża reklamowa otwiera się na nowe pokolenie specjalistów
DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa, bezpłatna inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie...
Aktualizacja sylabusów do egzaminów DIMAQ
Informujemy, że z dniem 1 marca br. sylabusy DIMAQ Professional oraz DIMAQ Basic zostaną zaktualizowane o nowe standardy reklamy display, performance max i advantage+. Nowy sylabus DIMAQ Basic Nowy sylabus DIMAQ Professional
Międzynarodowa Konferencja Marketingowych Kół Naukowych na WSB Merito we Wrocławiu z akredytacją DIMAQ! Dołącz do wydarzenia już 26 marca
Marketing w XXI wieku to dynamiczne, interdyscyplinarne wyzwanie, które łączy naukę, technologię, kreatywność oraz biznes. Międzynarodowa Konferencja Marketingowych Kół Naukowych pt. Marketing w XXI wieku stanowić będzie wyjątkową przestrzeń, gdzie spotykają...