Właśnie wzbogaciliśmy ofertę Akademii DIMAQ o nowe, praktyczne szkolenia w ofercie DIMAQ! Od teraz możesz rozwijać swoje kompetencje w zakresie koordynowania projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej i pozyskiwania wiedzy o konsumentach. Zachęcamy do udziału!

 

KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW KOMUNIKACYJNYCH W AGENCJI

PoznaJ przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie koordynowania realizacji projektu marketingowego wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

 

    Nauczysz się, jak samodzielnie planować zakup usług/produktów zewnętrznych zgodnie z potrzebami projektu.

    Dowiesz się, jak obierać dostawców i koordynować realizację zamówień.

    Dowiesz się, jak monitorować deadliny i budżet projektu oraz zarzadzać harmonogramem realizacji projektu.

    Poznasz metody i kanały komunikacji z klientem i zespołem projektowym.

    Nauczysz się monitorować wskaźniki realizacji projektu oraz korygować je w uzgodniony z klientem sposób jego realizacji.

    Poznasz metody zarządzania projektami, w tym metody zwinne.

 

Dla kogo jest to szkolenie?

 

    Dla pracowników działów obsługi klienta sektora marketingu

    Dla osób, które chcą się przekwalifikować i rozpocząć nową ścieżkę kariery w dziale obsługi klienta sektora marketingu.

 

Na te szkolenia możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości.

 

POZYSKIWANIE WIEDZY O KONSUMENTACH

Poznaj przykłady prawidłowo i nieprawidłowo pozyskiwanych danych wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

 

    Nauczysz się samodzielnie dokonywać analizy danych źródłowych dotyczących konsumentów.

    Poznasz różnorodne metody poszukiwania informacji w sieci oraz weryfikacji pozyskanych informacji pod kątem użyteczności i wiarygodności.

    Dowiesz się, jak konstruować proste ankiety i prowadzi podstawowe wywiady z konsumentami.

    Nauczysz się posługiwać podstawowymi technikami zbierania danych jakościowych i ilościowych, zarówno przy pomocy narzędzi internetowych jak i w „terenie”.

    Dowiesz się, jak systematyzować i analizować pozyskane zebrane dane i informacje o konsumencie.

 

Dla kogo jest to szkolenie?

 

    Dla osób rozpoczynających pracę w sektorze w obszarze marketingu i reklamy

    Dla brand managerów, specjalistów PR, strategów i pracowniców działu obsługi klienta w marketingu

 

Na te szkolenia możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości.

 

Trenerką nowych szkoleń jest Anna Ledwoń- Blacha, co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.

 

 

Jak zdobyć dofinansowanie na te szkolenia?

 

Aby pozyskać dofinansowanie, trzeba spełnić formalności wymagane przez operatora środków. UWAGA – naszym klientom bezpłatnie pomagamy w całej procedurze uzyskania dofinansowania.

Wystarczy wypełnić TEN FORMULARZ (ważne, by wypełnić wszystkie pola obowiązkowe) i odesłać na adres szkolenia@dimaq.eu, a nasi konsultanci przeprowadzą Cię przez cały proces.

Jeśli masz pytania lub nie wiesz,czy możesz skorzystać z dofinansowania, skontaktuj się z naszymi konsultantami, którzy służą pomocą w całej procedurze pozyskiwania dofinansowania oraz jego rozliczenia. Wyślij maila na szkolenia@dimaq.eu lub zadzwoń: +48 504 451 512.