Cześć!
Skoro tu jesteś, to znaczy, że rozważasz wystąpienie na onlinowej scenie DIMAQ Voice.
Zgłoszenia przyjmujemy w formularzu, który znajdziesz na dole tej strony.
Jednak zanim przystąpisz do jego wypełnienia, zapoznaj się z naszym krótkim przewodnikiem, tak, abyś mógł/a przygotować się do swojego wystąpienia jak najlepiej.
Pamiętaj, stawką jest budowanie swojego eksperckiego wizerunku oraz ocena naszej DIMAQ’owej publiczności, według której przyznajemy punkty recertyfikacyjne! Zatem, do dzieła!
Na początek…
Co to jest DIMAQ Voice?
DIMAQ Voice to spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem ekspertów z branży. Wydarzenie adresujemy głównie do posiadaczy certyfikatu DIMAQ, ale jest ono otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Spotkania prowadzimy w trybie online, za pośrednictwem platformy LiveWebinar.
DIMAQ Voice odbywa się raz w miesiącu (zazwyczaj jest to ostatni wtorek miesiąca), w godz. 15:00 – 16:40). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja. W każdej edycji uczestniczy kilkaset osób, a my gościmy od 2 do 3 prelegentów.
Co zyskasz występując na DIMAQ Voice?
- jeśli posiadasz certyfikat DIMAQ – zdobędziesz od 25 do 40 pkt recertyfikacyjnych (w zależności od oceny uczestników)
- umocnisz swój ekspercki wizerunek
- zaprezentujesz ciekawe rozwiązania / case’y swojej firmy
- dotrzesz ze swoim wystąpieniem do kilkuset osób – marketerów i absolwentów kierunków marketingowych
- zyskasz możliwość napisania artykułu z rozszerzeniem tematu prezentacji lub odpowiedziami na pytania uczestników – zapewni Ci to dotarcie do jeszcze większej liczby osób – artykuł opublikujemy w kanałach DIMAQ lub/i kanałach parterów wydarzenia
Jak się zgłosić i jak przygotować prezentację?
Na początek należy wypełnić formularz, w którym pytamy o podstawowe informacje na temat twojej prezentacji. Określisz tam również dogodny dla Ciebie termin wystąpienia. Po wysłaniu zgłoszenia cierpliwie poczekaj na kontakt z naszej strony.
Przyjmujemy prezentacje eksperckie z każdego obszaru digital marketingu i tematów pokrewnych (np. kompetencje miękkie, kompetencje menadżerskie, HR) o charakterze inspiracji, case study, prezentacji narzędzia itp.
Jest jeden warunek – nie przyjmujemy prezentacji sprzedażowych!
Aby się zgłosić, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie ciekawa, oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, możesz liczyć na kontakt z naszej strony.
Twoje wystąpienie powinno trwać nie dłużej niż 20 minut (+ dodatkowe 5 minut na Q&A).
Oto najbliższe dostępne terminy:
- 17 grudnia 2024
- 28 stycznia 2025
- 25 lutego 2025
- 25 marca 2025
Co po wystąpieniu?
Bezpośrednio po wystąpieniu następuje sesja Q&A, podczas której wybierasz z czatu kilku pytań od Uczestników i udzielasz na nie odpowiedzi. Na tę cześć przeznaczamy od 5 do 10 minut w agendzie spotkania. Jeśli pytań będzie więcej, będziesz miał/a możliwość przygotowania na nie odpowiedzi w formie pisemnej, z których przygotujemy artykuł i opublikujemy w kanałach DIMAQ lub / i naszych Partnerów. Zobacz przykładowy artykuł >
Każda z prezentacji jest oceniana przez naszą publiczność. Pytamy m.in. o dopasowanie poziomu merytorycznego do ich wiedzy i sposób prowadzenia prelekcji. Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, to na podstawie średniej z tych ocen przyznamy Ci odpowiednią ilość punktów recertyfikacyjnych.
Pod koniec każdego roku robimy podsumowanie spotkań, a najlepszy prelegent roku może liczyć na wystąpienie na większej scenie – jednym z wydarzeń organizowanych przez IAB Polska.
Feedback wraz z oceną Twojego wystąpienia przekażemy kilka dni po wydarzeniu.
Kim jest publiczność DIMAQ Voice?
Oto dane statystyczne dotyczące publiczności DIMAQ Voice – dowiedz się kim są uczestnicy, aby jak najlepiej dopasować swoje wystąpienie:
- w 2023r. odbyło się 12 edycji DV, w których uczestniczyło łącznie ponad 5000 osób.
- znaczna liczba zarejestrowanych Uczestników to posiadacze certyfikatu DIMAQ Professional.
- poziom wiedzy Uczestników według ich samooceny to poziom zaawansowany i średnio zaawansowany.
- Uczestnicy to prawie w równym stopniu dostawcy usług e-marketingowych i wydawcy, lecz największą grupę stanowią reklamodawcy.
Tematy, które najbardziej ich interesują to:
- e-commerce
- trendy w komunikacji marketingowej
- nowe technologie
- SEM/SEO
- social media i influencer marketing
- analityka
- programmatic
- performance
- video marketing
- UX