Sesja Q&A z Aleksandrem Stempowskim – prelegentem DIMAQ Voice

Sesja Q&A z Aleksandrem Stempowskim – prelegentem DIMAQ Voice

Jaka jest różnica między SEO a GEO? SEO pomaga stronie pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania, a GEO skupia się na tym, żeby pokazywać treści osobom z określonego regionu. To dwa różne obszary, które mogą ze sobą współpracować Jaki wpływ ma SXO na pozycję strony w...
Sesja Q&A ze Sławomirem Skowerskim – prelegentem DIMAQ Voice

Sesja Q&A ze Sławomirem Skowerskim – prelegentem DIMAQ Voice

Jak sztuczna inteligencja wpłynęła na pracę copywriterów? Czy czujesz w tym zagrożenie? Czy kreatywność w reklamie i komunikacji została ograniczona po upowszechnieniu narzędzi AI?  Wielu zastąpiła. Wielu przeraziła. Wielu zmotywowała do cięższej pracy. Sztuczna...
Reklama online bardzo stabilna (IAB Polska/PwC AdEx)

Reklama online bardzo stabilna (IAB Polska/PwC AdEx)

W pierwszym półroczu 2025 roku rynek reklamowy online osiągnął dynamikę wzrostu na poziomie 17%, a jego wartość osiągnęła 5,1 mld zł – wynika z najnowszej edycji badania IAB Polska/PwC Adex. W drugim kwartale 2025 roku ponownie odnotowano dwucyfrowe tempo...
Startujemy z promocją BLACK WEEK w Akademii DIMAQ!

Startujemy z promocją BLACK WEEK w Akademii DIMAQ!

To idealny moment, aby jeszcze przed końcem roku zadbać o rozwój kompetencji z digital marketingu – własnych lub całego zespołu. Niezależnie od tego, czy myślisz o awansie, zmianie pracy, uporządkowaniu wiedzy, czy wzmocnieniu skuteczności działań marketingowych w...