Każdy z posiadaczy certyfikatu DIMAQ może zostać autorem portalu NowyMarketing.pl, który jest naszym patronem medialnym. Zachęcamy Was do przeczytania aż 23 artykułów, które opublikowaliśmy na łamach serwisu przez ostatni rok. Stworzyły one swoistą bazę wiedzy z różnych obszarów e-marketingu! Dziękujemy posiadaczom certyfikatów za zaangażowanie w projekt i dzielenie się swoim doświadczeniem. Zachęcamy Was do dalszej współpracy, a poniżej prezentujemy dotychczasowe teksty, których lekturę serdecznie polecamy!

Maciej Szeffer: Pętla Konwersji, czyli kaskadowa podróż klientów przez proces zakupowy >

Paweł Dąbrowa: Jak najlepiej wykorzystać potencjał social mediów w branży paliw >

Max Cyrek: PLT i CBR, czyli kluczowe SEO wskaźniki w 2020 >   

Monika Klimczewska: Jak projektować media miks dla młodszej grupy docelowej i dlaczego kampania na Instagramie nie wystarczy >

Weronika Szczepanik: 5 trendów konsumenckich, z którymi będą się mierzyć e-commerce’y w 2020 roku >       

Julia Gołębiewska: Jak zrozumieć Z-tki czyli generację z digitalem w DNA >

Kamila Hajduk:

Michał Chrościcki: Czy możemy już mówić o istnieniu wideo społeczności >       

Ewa Liszcz: Optymalizacja podcastów pod wyszukiwarki internetowe > 

Konrad Jaroszyński: E-mail jako element budowania relacji z klientem w okresie kwarantanny > 

Karolina Gendek:

Alicja Hunek: Jak sprytnie dobrać cel kampanii – rozwiązania social media w dobie pandemii >          

Bartłomiej Matulewicz:

Robert Chudy: 4 sposoby na wykorzystanie nowych technologii w branży koncertowej >

Izabela Szołoch: Marketing kontrowersji a współczesny konsument. Dzięki, Medicine! >      

Katarzyna Tuzikiewicz: Instagram Shopping Ads >

Beata Niedźwiecka: Reklama w czasie pandemii >

Anna Robak-Reczek: Autor gra w instagrama 3.0 >

Filip Iwański: Metody zarządzania emocjami na ścieżce podróży klienta po sklepie internetowym >


Masz certyfikat DIMAQ i chcesz napisać artykuł dla Nowego Marketingu? Zapoznaj się z briefem >>