Ka偶dy z posiadaczy certyfikatu DIMAQ mo偶e zosta膰 autorem portalu NowyMarketing.pl, kt贸ry jest naszym patronem medialnym. Zach臋camy Was do przeczytania a偶 23 artyku艂贸w, kt贸re opublikowali艣my na 艂amach serwisu przez ostatni rok. Stworzy艂y one swoist膮 baz臋 wiedzy z r贸偶nych obszar贸w e-marketingu! Dzi臋kujemy posiadaczom certyfikat贸w za zaanga偶owanie w projekt i dzielenie si臋 swoim do艣wiadczeniem. Zach臋camy Was do dalszej wsp贸艂pracy, a poni偶ej prezentujemy dotychczasowe teksty, kt贸rych lektur臋 serdecznie polecamy!

Maciej Szeffer: P臋tla Konwersji, czyli kaskadowa podr贸偶 klient贸w przez proces zakupowy >

Pawe艂 D膮browa: Jak najlepiej wykorzysta膰 potencja艂 social medi贸w w bran偶y paliw >

Max Cyrek: PLT i CBR, czyli kluczowe SEO wska藕niki w 2020 >   

Monika Klimczewska: Jak projektowa膰 media miks dla m艂odszej grupy docelowej i dlaczego kampania na Instagramie nie wystarczy >

Weronika Szczepanik: 5 trend贸w konsumenckich, z kt贸rymi b臋d膮 si臋 mierzy膰 e-commerce鈥檡 w 2020 roku >       

Julia Go艂臋biewska: Jak zrozumie膰 Z-tki czyli generacj臋 z digitalem w DNA >

Kamila Hajduk:

Micha艂 Chro艣cicki: Czy mo偶emy ju偶 m贸wi膰 o istnieniu wideo spo艂eczno艣ci >       

Ewa Liszcz: Optymalizacja podcast贸w pod wyszukiwarki internetowe > 

Konrad Jaroszy艅ski: E-mail jako element budowania relacji z klientem w okresie kwarantanny > 

Karolina Gendek:

Alicja Hunek: Jak sprytnie dobra膰 cel kampanii 鈥 rozwi膮zania social media w dobie pandemii >          

Bart艂omiej Matulewicz:

Robert Chudy: 4 sposoby na wykorzystanie nowych technologii w bran偶y koncertowej >

Izabela Szo艂och: Marketing kontrowersji a wsp贸艂czesny konsument. Dzi臋ki, Medicine! >      

Katarzyna Tuzikiewicz: Instagram Shopping Ads >

Beata Nied藕wiecka: Reklama w czasie pandemii >

Anna Robak-Reczek: Autor gra w instagrama 3.0 >

Filip Iwa艅ski: Metody zarz膮dzania emocjami na 艣cie偶ce podr贸偶y klienta po sklepie internetowym >


Masz certyfikat DIMAQ i chcesz napisa膰 artyku艂 dla Nowego Marketingu? Zapoznaj si臋 z briefem >>