Każdy z posiadaczy certyfikatu DIMAQ może zostać autorem portalu NowyMarketing.pl, który jest naszym patronem medialnym. Zachęcamy Was do przeczytania aż 25 artykułów, które opublikowaliśmy na łamach serwisu w ciągu ostatniego 1,5 roku. Stworzyły one swoistą bazę wiedzy z różnych obszarów e-marketingu! Dziękujemy posiadaczom certyfikatów za zaangażowanie w projekt i dzielenie się swoim doświadczeniem. Zachęcamy Was do dalszej współpracy, a poniżej prezentujemy dotychczasowe teksty, których lekturę serdecznie polecamy!
Maciej Szeffer: Pętla Konwersji, czyli kaskadowa podróż klientów przez proces zakupowy >
Paweł Dąbrowa: Jak najlepiej wykorzystać potencjał social mediów w branży paliw >
Max Cyrek: PLT i CBR, czyli kluczowe SEO wskaźniki w 2020 >
Monika Klimczewska: Jak projektować media miks dla młodszej grupy docelowej i dlaczego kampania na Instagramie nie wystarczy >
Weronika Szczepanik: 5 trendów konsumenckich, z którymi będą się mierzyć e-commerce’y w 2020 roku >
Julia Gołębiewska: Jak zrozumieć Z-tki czyli generację z digitalem w DNA >
Kamila Hajduk:
Michał Chrościcki: Czy możemy już mówić o istnieniu wideo społeczności >
Ewa Liszcz: Optymalizacja podcastów pod wyszukiwarki internetowe >
Konrad Jaroszyński: E-mail jako element budowania relacji z klientem w okresie kwarantanny >
Karolina Gendek:
- Kampanie na sterydach: Jak skutecznie wykorzystać smart bidding w Google Ads >
- Inteligentne strategie ustalania stawek w Google Ads – zwrot ku transparentności >
Alicja Hunek: Jak sprytnie dobrać cel kampanii – rozwiązania social media w dobie pandemii >
Bartłomiej Matulewicz:
Robert Chudy: 4 sposoby na wykorzystanie nowych technologii w branży koncertowej >
Izabela Szołoch: Marketing kontrowersji a współczesny konsument. Dzięki, Medicine! >
Katarzyna Tuzikiewicz: Instagram Shopping Ads >
Beata Niedźwiecka: Reklama w czasie pandemii >
Anna Robak-Reczek: Autor gra w instagrama 3.0 >
Filip Iwański: Metody zarządzania emocjami na ścieżce podróży klienta po sklepie internetowym >
Justyna Izydorczyk: Voice za rogiem
Konrad Jałoszyński: I kwartał 2021 za nami. Co dalej w e-commerce i digitalu?
Masz certyfikat DIMAQ i chcesz napisać artykuł dla Nowego Marketingu? Zapoznaj się z briefem >>