Każdy z posiadaczy certyfikatu DIMAQ może zostać autorem portalu NowyMarketing.pl, który jest naszym patronem medialnym. Zachęcamy Was do przeczytania aż 25 artykułów, które opublikowaliśmy na łamach serwisu w ciągu ostatniego 1,5 roku. Stworzyły one swoistą bazę wiedzy z różnych obszarów e-marketingu! Dziękujemy posiadaczom certyfikatów za zaangażowanie w projekt i dzielenie się swoim doświadczeniem. Zachęcamy Was do dalszej współpracy, a poniżej prezentujemy dotychczasowe teksty, których lekturę serdecznie polecamy!

Maciej Szeffer: Pętla Konwersji, czyli kaskadowa podróż klientów przez proces zakupowy >

Paweł Dąbrowa: Jak najlepiej wykorzystać potencjał social mediów w branży paliw >

Max Cyrek: PLT i CBR, czyli kluczowe SEO wskaźniki w 2020 >   

Monika Klimczewska: Jak projektować media miks dla młodszej grupy docelowej i dlaczego kampania na Instagramie nie wystarczy >

Weronika Szczepanik: 5 trendów konsumenckich, z którymi będą się mierzyć e-commerce’y w 2020 roku >       

Julia Gołębiewska: Jak zrozumieć Z-tki czyli generację z digitalem w DNA >

Kamila Hajduk:

Michał Chrościcki: Czy możemy już mówić o istnieniu wideo społeczności >       

Ewa Liszcz: Optymalizacja podcastów pod wyszukiwarki internetowe > 

Konrad Jaroszyński: E-mail jako element budowania relacji z klientem w okresie kwarantanny > 

Karolina Gendek:

Alicja Hunek: Jak sprytnie dobrać cel kampanii – rozwiązania social media w dobie pandemii >          

Bartłomiej Matulewicz:

Robert Chudy: 4 sposoby na wykorzystanie nowych technologii w branży koncertowej >

Izabela Szołoch: Marketing kontrowersji a współczesny konsument. Dzięki, Medicine! >      

Katarzyna Tuzikiewicz: Instagram Shopping Ads >

Beata Niedźwiecka: Reklama w czasie pandemii >

Anna Robak-Reczek: Autor gra w instagrama 3.0 >

Filip Iwański: Metody zarządzania emocjami na ścieżce podróży klienta po sklepie internetowym >

Justyna Izydorczyk: Voice za rogiem

Konrad Jałoszyński: I kwartał 2021 za nami. Co dalej w e-commerce i digitalu?


Masz certyfikat DIMAQ i chcesz napisać artykuł dla Nowego Marketingu? Zapoznaj się z briefem >>