• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Uczelnia Łazaskiego – Studia podyplomowe: E-marketing w praktyce

8 stycznia 2019

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych  mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzględnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging.

E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

Studia kierowane są do osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę nie tylko na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

Posiadacze ważnego certyfikatu za studia akredytowane otrzymują 80 pkt 

 

Uczelnia Łazaskiego – Studia podyplomowe: E-marketing w praktyce Data: 08-01-2019 Punkty: 80 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych  mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzględnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging.

E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

Studia kierowane są do osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę nie tylko na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

Posiadacze ważnego certyfikatu za studia akredytowane otrzymują 80 pkt 

 

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska