SEMBoat to spotkania skierowane do entuzjastów oraz ekspertów marketingu internetowego, niezależnie od poziomu wiedzy i doświadczenia. W początkowym etapie wydarzenie kierowane jest na regionalny rynek – łódźki.
Tematem przewodnim trzeciej edycji wydarzenia będzie analityka. Podczas trzech prezentacji będziecie mieli okazje posłuchać o segmentacji użytkowników, analityce w biznesie i nie tylko!
Aleksandra Lisiecka – Marketing Analyst w Bluerank -> Temat zostanie podany niebawem
Karolina Kopycka – Data Analyst w K2 Media S.A. -> z prezentacją „Segmentacja użytkowników dla bystrzaków” opowie o trudach dzielenia i łączenia w grupy użytkowników stron internetowych, tak żeby wyciągnąć z tego wartościowe wnioski.
Piotr Karbowiak – Head of Analytics w Going -> z prezentacją „Przygotowanie schematu analityki dla opornych” opowie o tym jak dzięki spojrzeniu na analitykę w kontekście biznesu oraz stworzeniu globalnego schematu analizy danych na poziomie organizacji jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytania biznesowe.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelengent – 10 pkt
SEMBoat vol.3 | Data: 28-05-2019 | Punkty: 5, 10 | Przejdź do wydarzenia | |