Zapraszamy na webinar ekspercki Grupy Roboczej SEM IAB Polska o roli specjalisty SEM w dobie automatyzacji sieci reklamowych z perspektywy zarówno agencji, jak i klienta.
Branża SEM zmienia się i ewoluuje w stronę automatyzacji działań. Rozwijają się narzędzia, powoli zmieniają się także potrzebne kompetencje do prowadzenia kampanii SEM. Kiedyś specjalista SEM musiał ręcznie optymalizować kampanie na poziomie słowa kluczowego, dziś pomocą służą mu algorytmy.
W trakcie wydarzenia zadamy więc sobie pytania:
– Jakie kompetencje osób zajmujących się kampaniami będą zyskiwały na znaczeniu, a jakie będą mniej ważne w przyszłości?
– Na rozwoju jakich umiejętności powinny się skupić osoby myślące o karierze w SEM?
Link do rejestracji: https://app.livewebinar.com/694-292-747
Wystąpią:
Sebastian Suma – Dyrektor Zarządzający, Sempai i Szef Grupy Roboczej SEM – otwarcie spotkania.
Krzysztof Janosiewicz, Paid Ads Growth Manager, Sempai – prezentacja „Jak zmieniała się praca specjalisty SEM nad kampaniami reklamowymi na przestrzeni lat”.
Panel Dyskusyjny „Nowa rola specjalisty SEM”:
Przemysław Włodarski, Senior SEM Specialist & Data Analyst, Performics Polska
Justyna Gałek, Senior PPC Specialist, Semahead
Jarosław Miszczak, Co Managing Director, Bluerank i Z-ca Szefa Grupy Roboczej SEM
Jakub Grabowski, Performance Marketing Specialist, SEOgroup Interactive SA
Filip Biszczak, Google Ads Team Manager, Sempai
Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
Rola Specjalisty SEM w dobie automatyzacji sieci reklamowych | Data: 24-02-2022 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |