III konferencja Sigma BIS „Razem do mety”. Po raz pierwszy o sponsoringu sportowym w komunikacji marki
Cinema City w Westfield Arkadia w Warszawie będzie 14 maja miejscem konferencji „Razem do mety”, którą po raz trzeci zorganizuje dom mediowy Sigma BIS. W tym roku prelegenci zajmą się tematem sponsoringu sportu oraz sposobami jego wykorzystania w komunikacji i marketingu marek.
Jak wybrać sportowego ambasadora marki? Jak skutecznie mierzyć efekty zaangażowania sponsoringowego? Dlaczego marki powinny wspierać aktywność fizyczną dzieci i młodzieży? Odpowiedzi na te oraz inne pytania będą poszukiwać uczestnicy konferencji „Razem do mety. Sponsoring sportowy jako ważny element komunikacji marki”.
W wydarzeniu organizowanym przez dom mediowy Sigma BIS wezmą udział przedstawiciele najaktywniejszych firm na polu krajowego sponsoringu sportu, eksperci z branży PR, mediów, marketingu i komunikacji a także instytuty badawcze. Oprócz prelegentów Sigma BIS swój udział potwierdzili już między innymi przedstawiciele ORLEN S.A., PZU, Viaplay Polska, Kantar, Inquiry, New Age Media i inni.
Konferencja ma charakter zamknięty- tylko dla zarejestrowanych uczestników.
W przypadku zainteresowania uczestnictwem prosimy o kontakt z katarzyna.tulej@sigma-media.pl.
Punktacja za ten event- Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
„Razem do mety” – o sponsoringu sportowym w komunikacji marki | Data: 14-05-2024 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |