Jak działać odpowiedzialnie, wykorzystując dane, żeby być efektywnym?
#dane #efektywność #odpowiedzialność
Zapraszamy na jubileuszową, 20. edycję konferencji Onet Impact Day – wydarzenia, które od lat inspiruje marketerów do działania w zgodzie z trendami, technologią i wartościami. Tym razem skupiamy się na tym, jak łączyć efektywność z odpowiedzialnością – w świecie zdominowanym przez dane i sztuczną inteligencję.
Dane to nie tylko liczby. To ludzie.
Dane są dziś paliwem marketingu – i fundamentem każdej skutecznej kampanii. Bez nich nie stworzymy strategii, nie poznamy odbiorców, nie ocenimy efektów i nie wyciągniemy wniosków. Ale dane to już nie tylko statystyki i raporty – to realni ludzie, ich potrzeby, wybory i emocje.
W erze hiperpersonalizacji i AI, która potrafi naśladować człowieka, odbiorcy oczekują indywidualnego podejścia, ale jednocześnie coraz bardziej cenią sobie prywatność. To wyzwanie – i szansa – dla marketerów.
Marketer = strateg + strażnik danych
Współczesny marketer to nie tylko twórca kampanii, ale też opiekun relacji z klientem – odpowiedzialny za to, jak dane są zbierane, wykorzystywane i chronione.
Podczas konferencji poszukamy odpowiedzi na pytania, które dziś definiują przyszłość marketingu:
- Jak połączyć skuteczność z etyką w zarządzaniu danymi i technologią?
- Czy efektywność i odpowiedzialność mogą iść w parze?
- Jak łączyć dane, AI i kreatywność w zgodzie z przepisami i wartościami marki?
- Ile naprawdę musimy wiedzieć o odbiorcy, by działać skutecznie i etycznie?
- Jak nadążyć za technologią, nie tracąc z oczu oczekiwań odbiorców?
Program
Czeka na Ciebie kilkanaście wystąpień, które dotkną kluczowych obszarów współczesnego marketingu: prawa, komunikacji i brandingu, kreatywności, wydajności, projektowania produktu.
Będzie konkretnie i praktycznie – pokażemy realne przykłady biznesowych rozwiązań, zastosowania AI w codziennej pracy oraz podzielimy się doświadczeniami i wnioskami z wdrożeń.
Wiele perspektyw. Jeden cel.
Na te pytania spojrzymy z różnych punktów widzenia: wydawcy, prawnika, badacza, kreatywnego, mediaplannera, stratega i lidera biznesu.
W programie znajdzie się 12–15 inspirujących wystąpień, konkretne przykłady rozwiązań, wymiana doświadczeń i solidna dawka lessons learned.
| Onet Impact Day 2/2025 THE POWER OF DATA | Data: 01-10-2025 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |
