Jesienna edycja Onet Impact Day Customer Experience cz. 2 to kontynuacja świetnie przyjętej wiosennej edycji konferencji i pogłębienie tematu CX wraz z najlepszymi na rynku.
W pierwszej części konferencji poznawaliśmy CX w dużym obrazku. Zastanawialiśmy się, jakie trendy kształtują CX, ze szczególnym naciskiem na AI, jak mierzyć sukces CX, na co uważać, czego się spodziewać w najbliższych latach.
Podczas edycji jesiennej, 2 października, stawiamy na praktykę, use case’y i przykłady rozwiązań. Chcemy pokazać m.in.:
• Jak firmy podchodzą do planowania, wdrażania, monitorowania i poprawiania doświadczeń konsumentów.
• Z jakimi wyzwaniami się zderzają
• Jak identyfikują potrzeby konsumentów
• Jak dobierają rozwiązania do potrzeb
2 października, godz. 10:00 – 15:00, online, LIVE
Onet Impact Day 2/2024 Customer Experience cz. 2 | Data: 02-10-2024 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |