W 2024 roku przed customer experience stoją spore wyzwania. Dramatycznie szybki rozwój technologii wymusza wyścig o uwagę i zadowolenie konsumenta, a także potęguje zmianę w oczekiwaniach i zachowaniu konsumentów.
Czy w tym pędzie technologie nie przysłaniają nam człowieka? Czy tworzenie coraz bardziej zaawansowanych procesów sprzedażowych pozostawia miejsce na emocje? Czy jest przestrzeń aby marka mogła się wyróżnić i – ostatecznie – dostarczyć rzeczywistą wartość konsumentowi?
Podczas Onet Impact Day przyjrzymy się wyzwaniom, z którymi mierzy się doświadczenie klienta w obszarach:
biznesu
strategii customer experience
marki
komunikacji reklamowej
customer journey
Planujemy 10-12 wystąpień, ponad 4 godziny w 3 blokach. Listę naszych prelegentów już możesz zobaczyć, a poniżej część tematów ich wystąpień:
Kreatywność i emocje – paliwo rakietowe wzrostu w rzeczywistości kształtowanej algorytmami sztucznej inteligencji
Jak dziś mierzymy Consumer Experience? W poszukiwaniu uniwersalnej miary opisującej doświadczenie konsumenta z marką
Czy „szybko i bez problemu” to na pewno dobrze? O zapomnianym elemencie customer experience – emocjach
Wyzwanie Dane: Jak zapewnić dobry CX 20 mln użytkownikom
Strategia CX w firmie. Jak zacząć?
What is the impact of technology trends on Customer Experience?
Excellence w obsłudze klienta na całej ścieżce zakupowej. Jak zapewnić dobry experience w zalewie możliwości?
What we know about Customer Experience – based on reaserch?
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Onet Impact Day 1/2024 | Data: 09-05-2024 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |