• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Onet Impact Day 1/2024

15 kwietnia 2024

W 2024 roku przed customer experience stoją spore wyzwania. Dramatycznie szybki rozwój technologii wymusza wyścig o uwagę i zadowolenie konsumenta, a także potęguje zmianę w oczekiwaniach i zachowaniu konsumentów.

Czy w tym pędzie technologie nie przysłaniają nam człowieka? Czy tworzenie coraz bardziej zaawansowanych procesów sprzedażowych pozostawia miejsce na emocje? Czy jest przestrzeń aby marka mogła się wyróżnić i – ostatecznie – dostarczyć rzeczywistą wartość konsumentowi?

Podczas Onet Impact Day przyjrzymy się wyzwaniom, z którymi mierzy się doświadczenie klienta w obszarach:

biznesu
strategii customer experience
marki
komunikacji reklamowej
customer journey

Planujemy 10-12 wystąpień, ponad 4 godziny w 3 blokach. Listę naszych prelegentów już możesz zobaczyć, a poniżej część tematów ich wystąpień:

Kreatywność i emocje – paliwo rakietowe wzrostu w rzeczywistości kształtowanej algorytmami sztucznej inteligencji
Jak dziś mierzymy Consumer Experience? W poszukiwaniu uniwersalnej miary opisującej doświadczenie konsumenta z marką
Czy „szybko i bez problemu” to na pewno dobrze? O zapomnianym elemencie customer experience – emocjach
Wyzwanie Dane: Jak zapewnić dobry CX 20 mln użytkownikom
Strategia CX w firmie. Jak zacząć?
What is the impact of technology trends on Customer Experience?
Excellence w obsłudze klienta na całej ścieżce zakupowej. Jak zapewnić dobry experience w zalewie możliwości?
What we know about Customer Experience – based on reaserch?

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Onet Impact Day 1/2024 Data: 09-05-2024 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

W 2024 roku przed customer experience stoją spore wyzwania. Dramatycznie szybki rozwój technologii wymusza wyścig o uwagę i zadowolenie konsumenta, a także potęguje zmianę w oczekiwaniach i zachowaniu konsumentów.

Czy w tym pędzie technologie nie przysłaniają nam człowieka? Czy tworzenie coraz bardziej zaawansowanych procesów sprzedażowych pozostawia miejsce na emocje? Czy jest przestrzeń aby marka mogła się wyróżnić i – ostatecznie – dostarczyć rzeczywistą wartość konsumentowi?

Podczas Onet Impact Day przyjrzymy się wyzwaniom, z którymi mierzy się doświadczenie klienta w obszarach:

biznesu
strategii customer experience
marki
komunikacji reklamowej
customer journey

Planujemy 10-12 wystąpień, ponad 4 godziny w 3 blokach. Listę naszych prelegentów już możesz zobaczyć, a poniżej część tematów ich wystąpień:

Kreatywność i emocje – paliwo rakietowe wzrostu w rzeczywistości kształtowanej algorytmami sztucznej inteligencji
Jak dziś mierzymy Consumer Experience? W poszukiwaniu uniwersalnej miary opisującej doświadczenie konsumenta z marką
Czy „szybko i bez problemu” to na pewno dobrze? O zapomnianym elemencie customer experience – emocjach
Wyzwanie Dane: Jak zapewnić dobry CX 20 mln użytkownikom
Strategia CX w firmie. Jak zacząć?
What is the impact of technology trends on Customer Experience?
Excellence w obsłudze klienta na całej ścieżce zakupowej. Jak zapewnić dobry experience w zalewie możliwości?
What we know about Customer Experience – based on reaserch?

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska