• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Multiscreen Day 2025: Przyszłość reklamy na wyciągnięcie ręki

9 kwietnia 2025

Multiscreen Day to nie tylko konferencja, to platforma wymiany wiedzy i inspiracji. W programie wydarzenia znajdą się prelekcje i panele dyskusyjne z działem uznanych specjalistów z Polski i zagranicy. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, jak skutecznie docierać do widzów, użytkowników i klientów w świecie, gdzie korzystanie z wielu ekranów stało się codziennością.

Tegoroczna, 10. Edycja wydarzenia organizowanego przez redakcję „Media Marketing Polska”, poświęcona będzie tematyce connected TV i retail mediów.

W czasie wydarzenia porozmawiamy m.in.

  • o tym, kto rozdaje karty i zyskuje najwięcej dzięki CTV;
  • o zwyczajach odbiorców i strategiach nadawców i marketerów;
  • o najnowszych trendach w reklamie wideo w Polsce i na rynkach europejskich;
  • o tym dlaczego retail media to nowy sprzymierzeniec marketerów;
  • o strategiach łączenia DOOH i TV oraz mobile dla osiągnięcia efektu WOW;
  • o tym, czy „content is still a king”.

Uczestnicy wydarzenia będą mieli także okazję posłuchać wymiany zdań w ekspertów w dwóch debatach: „Connected TV – trendy, wyzwania i szanse” oraz „Retail Media – możliwości, potrzeby i perspektywy”.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Multiscreen Day 2025: Przyszłość reklamy na wyciągnięcie ręki Data: 23-04-2025 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Multiscreen Day to nie tylko konferencja, to platforma wymiany wiedzy i inspiracji. W programie wydarzenia znajdą się prelekcje i panele dyskusyjne z działem uznanych specjalistów z Polski i zagranicy. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, jak skutecznie docierać do widzów, użytkowników i klientów w świecie, gdzie korzystanie z wielu ekranów stało się codziennością.

Tegoroczna, 10. Edycja wydarzenia organizowanego przez redakcję „Media Marketing Polska”, poświęcona będzie tematyce connected TV i retail mediów.

W czasie wydarzenia porozmawiamy m.in.

  • o tym, kto rozdaje karty i zyskuje najwięcej dzięki CTV;
  • o zwyczajach odbiorców i strategiach nadawców i marketerów;
  • o najnowszych trendach w reklamie wideo w Polsce i na rynkach europejskich;
  • o tym dlaczego retail media to nowy sprzymierzeniec marketerów;
  • o strategiach łączenia DOOH i TV oraz mobile dla osiągnięcia efektu WOW;
  • o tym, czy „content is still a king”.

Uczestnicy wydarzenia będą mieli także okazję posłuchać wymiany zdań w ekspertów w dwóch debatach: „Connected TV – trendy, wyzwania i szanse” oraz „Retail Media – możliwości, potrzeby i perspektywy”.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska