Impact Day #trust
15. edycja znanej i cenionej konferencji o komunikacji marketingowej dla marketerów.
Termin: 14 marca, 14:00-17:30
W ciekawych czasach zaufanie jest kluczowe. Kiedy coraz mniej możemy przewidzieć, częściej mamy się oduczać, niż korzystać z doświadczeń i szybciej musimy podejmować decyzje, trzeba zaufać.
Podczas Impact Day #trust skupiamy się na zaufaniu w biznesie, patrząc na nie z kilku perspektyw.
- Z perspektywy konsumenta, od którego spróbujemy się dowiedzieć, co dziś wpływa na zaufanie do marek, jakie czynniki sprawiają, że jednym markom się ufa, a drugim nie.
- Z perspektywy marketera i domu mediowego pokazujących, jak zdobyte zaufanie przekłada się na wyniki kampanii.
- Z perspektywy liderów firm, którzy opowiedzą o zdobywaniu zaufania zespołów, o dobrych praktykach i metodach budowania swojej wiarygodności i marki osobistej.
Będzie także wątek ze świata nauki, mówiący o tym, w jaki sposób wiedza niejawna buduje przewagę konkurencyjną w firmach. Gościem specjalnym konferencji jest Chris Wiley, współtwórca Cambridge Analityki, który ujawnił skalę nadużyć potentatów gromadzących i przetwarzających dane użytkowników. O zaufaniu w kontekście mediów będzie rozmawiał z Bartkiem Węglarczykiem, redaktorem naczelnym onet.pl.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 15 pkt, Prelegent – 40 pkt
Impact Day #trust | Data: 14-03-2023 | Punkty: 15 | Przejdź do wydarzenia | |