Jak będzie wyglądał świat bez ciasteczek 3rd party? Kto na tym zyska, a kto straci? Jak te zmiany wpłyną na cały rynek oraz na jego poszczególne segmenty? Te i podobne pytania zadaje sobie dzisiaj cały ekosystem reklamy cyfrowej. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) we współpracy z ekspertami rynkowymi stworzyli raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który zbiera oraz strukturalizuje wiedzę na temat nadchodzących zmian.
Zapraszamy na IAB Expert Panel, podczas którego publikacja będzie miała swoja premierę – zaprezentujemy wyniki raportu oraz wspólnie z zaproszonymi ekspertami znajdziemy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące wpływu projektowanych zmian na cały ekosystem reklamowy oraz na jego poszczególne segmenty.
W panelu dyskusyjnym udział wezmą:
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska – moderator dyskusji
Paweł Laskowski, Prezes PBI
Bartek Malinowski, Regional President CEE, APAC & MEA, Adform
Andrzej Purchla, Ekspert AdTech, Agora
Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer, GroupM
Michał Stefański, Strategic Partnerships Lead, Google Polska
Paweł Laskowski, Prezes PBI
Bartek Malinowski, Regional President CEE, APAC & MEA, Adform
Andrzej Purchla, Ekspert AdTech, Agora
Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer, GroupM
Michał Stefański, Strategic Partnerships Lead, Google Polska
22.07.2021, 11:00, platforma LiveWebinar
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt.
Prosimy o zrobienie screena podczas transmisji live i wysłanie go za pomocą platformy DIMAQ (zakładka “WNIOSKI”)
IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookies | Data: 22-07-2021 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |