• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

E-klient. e-Customer Journey

1 października 2018

Już 6 oraz 7 czerwca 2018 roku, zapraszamy na kolejną odsłonę konferencji E-Klient. e-Customer Journey.

Tak jak poprzednio, wraz z najlepszymi ekspertami rynku, zabierzemy Was w podróż po branży e-commerce widzianą oczami konsumenta. Tym razem, prześledzimy całą jego ścieżkę zakupową, gdzie jej prawidłowa interpretacja pozwoli budować strategię poprawy jego obsługi. Mapowanie ścieżki klienta pozwala również na zwiększenie jego satysfakcji oraz wychwycenie potencjalnych problemów.

W programie wydarzenia m.in.:

  • Kim jest współczesny e-konsument?
  • Ewolucja zachowań konsumenta w internecie
  • Strategia doboru kanałów reklamowych
  • Nowoczesne narzędzia analityczne
  • Automatyzacja procesu sprzedażowego w e-commerce
  • Technologiczne innowacje w zarządzaniu i automatyzacji relacjami z klientem

Posiadacze certyfikatów DIMAQ mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej, 15% rabatu na hasło: dimaq 15. Kod należy wpisywać w polu UWAGI w formularzu rejestracyjnym.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

E-klient. e-Customer Journey Data: 06-06-2018 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Już 6 oraz 7 czerwca 2018 roku, zapraszamy na kolejną odsłonę konferencji E-Klient. e-Customer Journey.

Tak jak poprzednio, wraz z najlepszymi ekspertami rynku, zabierzemy Was w podróż po branży e-commerce widzianą oczami konsumenta. Tym razem, prześledzimy całą jego ścieżkę zakupową, gdzie jej prawidłowa interpretacja pozwoli budować strategię poprawy jego obsługi. Mapowanie ścieżki klienta pozwala również na zwiększenie jego satysfakcji oraz wychwycenie potencjalnych problemów.

W programie wydarzenia m.in.:

  • Kim jest współczesny e-konsument?
  • Ewolucja zachowań konsumenta w internecie
  • Strategia doboru kanałów reklamowych
  • Nowoczesne narzędzia analityczne
  • Automatyzacja procesu sprzedażowego w e-commerce
  • Technologiczne innowacje w zarządzaniu i automatyzacji relacjami z klientem

Posiadacze certyfikatów DIMAQ mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej, 15% rabatu na hasło: dimaq 15. Kod należy wpisywać w polu UWAGI w formularzu rejestracyjnym.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska