• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Aula Polska – UX i optymalizacja

30 listopada 2018

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Tematem kolejnej Auli będzie: UX i optymalizacja: 

  • Szymon Słowik (takaoto.pro) opowie o tym, dlaczego content marketing jest tak ważny i jak go wykorzystać w optymalizacji.
  • Marcin Kociuba (FreshMail) poda konkretne wskazówki służące takiej optymalizacji strony, aby liczba subskrybentów była jak największa.
  • Maria Leńczuk i Małgorzata Fajgier (Edisonda) wyjaśnią jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, aby klienci lubili w nim kupować. […]

Tym razem zapraszamy do Krakowa!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt

Aula Polska – UX i optymalizacja Data: 11-12-2018 Punkty: 5 Przejdź do wydarzenia
Więcej

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Tematem kolejnej Auli będzie: UX i optymalizacja: 

  • Szymon Słowik (takaoto.pro) opowie o tym, dlaczego content marketing jest tak ważny i jak go wykorzystać w optymalizacji.
  • Marcin Kociuba (FreshMail) poda konkretne wskazówki służące takiej optymalizacji strony, aby liczba subskrybentów była jak największa.
  • Maria Leńczuk i Małgorzata Fajgier (Edisonda) wyjaśnią jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, aby klienci lubili w nim kupować. […]

Tym razem zapraszamy do Krakowa!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska