Jeśli wierzysz w przyszłość telewizji i/lub zależy od niej Twój biznes – wpadnij poznać nas bliżej. Jeśli uważasz, że telewizory to relikt przeszłości, a ludzie nie będą już na nich oglądać reklam wideo, to tym bardziej nie może Cię zabraknąć na Addressable TV & More by Finecast!
Agenda:
- Witamy w świecie addressable TV: globalne trendy, światowa perspektywa – Nicole Lewis, Finecast
- (Bez)reklamowa przyszłość rynku wideo? O głównych trendach kształtujących komercyjną przyszłość wideo i telewizji na świecie i w Polsce – Tony Gunarsson, principal analyst TV, Video & Advertising OMDIA
- Wizja lokalna: praktyczne zastosowanie addressable TV i pierwsze kampanie z wykorzystaniem tej technologii podsumowuje polski Finecast – Maciej Olenderczyk, Finecast director i Szymon Lipiński, strateg Finecast
- Uwaga! Czy telewizja umie ją zdobywać? Porównanie kanałów reklamowych pod kątem utrzymania uwagi widza – Josh Barnett, Lumen
- Co nowego w pomiarze wideo? Streaming i connected TV w świetle najnowszych danych – Lucyna Koba, Nielsen
- Porozmawiajmy o addressable TV: przyszłość reklamy wideo oczami kluczowych graczy z rynku – Marcin Bogłowski, Warner Bros Discovery; Marcin Malicki, Wirtualna Polska; Gregor Fellner, Rakuten Advertising oraz – w roli prowadzącej: Agnieszka Parfienowicz, GroupM / Mindshare
Punktacja za ten event: Uczestnik – 8 pkt.
ADDRESSABLE TV & MORE BY FINECAST CONFERENCE | Data: 25-01-2023 | Punkty: 8 | Przejdź do wydarzenia | |