Zrównoważony rozwój
w marketingu cyfrowym
Jak łączyć efektywność z odpowiedzialnością


Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 11
Cena: 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Poznasz i zrozumiesz kluczowe koncepcje, ramy regulacyjne, standardy branżowe związane ze zrównoważonym rozwojem w reklamie cyfrowej
- Dowiesz się, jak cykl życia kampanii cyfrowych wpływa na klimat i środowisko
- Dowiesz się jak branża musi dostosować się do wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem oraz jakie są główne trendy i przepisy, które będą miały wpływ na organizację w przyszłości.
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla Digital Advertising Strategists & Media Buyers – specjalistów tworzących reklamy i kupujących media cyfrowe, którzy chcą integrować zrównoważone podejście w swoich strategiach
- dla marketerów i specjalistów ds. kampanii cyfrowych – osób odpowiedzialnych za kreację i realizację kampanii online, chcących unikać greenwashingu i zwiększać odpowiedzialność
- dla agencji reklamowych i domów mediowych – zespołów tworzących strategie marketingowe dla klientów, którzy coraz częściej oczekują zrównoważonej komunikacji
- dla profesjonalistów AdTech – osób zajmujących się technologiami reklamowymi, optymalizacją kampanii oraz danymi, które chcą zmniejszać ślad węglowy reklamy cyfrowej
- dla brand managerów i specjalistów ds. komunikacji – osób odpowiedzialnych za wizerunek marki, które chcą wdrażać ESG do strategii marketingowych i uniknąć ryzyka prawnego związanego z nieetyczną komunikacją
Metodyka pracy
- Wykład
- Ćwiczenia i praca w grupach
- Interaktywne głosowania
- Quiz
- Dyskusja
- Case study
- Sesja pytań i odpowiedzi
- Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i ESG w reklamie cyfrowej/marketingu cyfrowym
- Wpływ reklamy cyfrowej na środowisko
- Strategie redukcji śladu węglowego w marketingu cyfrowym
- Przyszłość zrównoważonego marketingu cyfrowego
- Etyka i transparentność w komunikacji
- Uwzględnianie wpływu społecznego i inkluzywność w reklamie cyfrowej
- Narzędzia i zasoby z IAB Sustainability Hub
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1800 zł netto
Cena zawiera:
11 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
wykłady, case studies, ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie ukończenia szkolenia
Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Aktualnie brak terminów
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim doświdaczeniem.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Zaufali nam

Ewa Suszek
ESG Communication Expert, Business Transformation Lead
Doświadczona ekspertka komunikacji marketingowej i facylitatorka procesów z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu wewnętrznych i zewnętrznych projektów dla firm z rozmaitych branż w Europie Środkowej. Ostatnio: menedżerka w zespole ds. zrównoważonego rozwoju w Deloitte, gdzie koncentrowała się na projektach związanych ze strategiami, raportowaniem i komunikacją ESG. Wcześniej, przez wiele lat była odpowiedzialna w Deloitte i Deloitte Digital za relacje z rynkiem w zakresie m.in. tematów związanych ze zrównoważonym rozwojem, innowacjami i transformacją cyfrową.

Paweł Niziński
CEO & Founder, Better
Założyciel Goodbrand PL/BETTER, inicjator ruchu B Corp w Polsce. Ekspert w zakresie innowacji społecznych i strategicznego zarządzania zrównoważonymi markami z ponad 30 -letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, doradztwie w sustainability. Wcześniej – m in. Dyrektor zarządzający i kreatywny Grupy UPSTAIRS Y&R Brands. Socjolog (UW) i designer (ASP Warszawa, Amsterdam). Wykładowca m in MBA School of Business PW, ALK, Collegium Da Vinci. Od 2019 B Lab Country Partner w Polsce a także Partner w NOW Partners. Laureat Pióra Odpowiedzialnego Biznesu FOB, ambasador projektu B For Good Leaders w Polsce, współzałożyciel Fundacji DEIA
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych
