Zrównoważony rozwój
w marketingu cyfrowym

Jak łączyć efektywność z odpowiedzialnością

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 11

Cena: 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Poznasz i zrozumiesz kluczowe koncepcje, ramy regulacyjne, standardy branżowe związane ze zrównoważonym rozwojem w reklamie cyfrowej
  • Dowiesz się, jak cykl życia kampanii cyfrowych wpływa na klimat i środowisko
  • Dowiesz się jak branża musi dostosować się do wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem oraz jakie są główne trendy i przepisy, które będą miały wpływ na organizację w przyszłości.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla Digital Advertising Strategists & Media Buyers – specjalistów tworzących reklamy i kupujących media cyfrowe, którzy chcą integrować zrównoważone podejście w swoich strategiach
  • dla marketerów i specjalistów ds. kampanii cyfrowych – osób odpowiedzialnych za kreację i realizację kampanii online, chcących unikać greenwashingu i zwiększać odpowiedzialność
  • dla agencji reklamowych i domów mediowych – zespołów tworzących strategie marketingowe dla klientów, którzy coraz częściej oczekują zrównoważonej komunikacji
  • dla profesjonalistów AdTech – osób zajmujących się technologiami reklamowymi, optymalizacją kampanii oraz danymi, które chcą zmniejszać ślad węglowy reklamy cyfrowej
  • dla brand managerów i specjalistów ds. komunikacji – osób odpowiedzialnych za wizerunek marki, które chcą wdrażać ESG do strategii marketingowych i uniknąć ryzyka prawnego związanego z nieetyczną komunikacją

Metodyka pracy

  • Wykład
  • Ćwiczenia i praca w grupach
  • Interaktywne głosowania
  • Quiz
  • Dyskusja
  • Case study
  • Sesja pytań i odpowiedzi
Program szkolenia
  1. Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i ESG w reklamie cyfrowej/marketingu cyfrowym
  2. Wpływ reklamy cyfrowej na środowisko
  3. Strategie redukcji śladu węglowego w marketingu cyfrowym
  4. Przyszłość zrównoważonego marketingu cyfrowego
  5. Etyka i transparentność w komunikacji
  6. Uwzględnianie wpływu społecznego i inkluzywność w reklamie cyfrowej
  7. Narzędzia i zasoby z IAB Sustainability Hub
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1800 zł netto

Cena zawiera:

    N

    11 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

    N

    wykłady, case studies, ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     
    N

    zaświadczenie ukończenia szkolenia

    Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Aktualnie brak terminów

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim doświdaczeniem.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ
    Mystery Person

    Certyfikacja DIMAQ dała mi możliwość uzupełnić i pogłębić w sposób kompleksowy oraz praktyczny wiedzę z obszaru reklamy internetowej (digital), w którym pracuje już od kilku lat. Certyfikacja DIMAQ pozwala przejść przez wszystkie obszary reklamy, co świetnie porządkuje i uzupełnia wiedzę, którą można w praktyczny sposób wykorzystać w codziennej pracy.
    Podczas przygotowań do egzaminu pojawiło się również wiele ciekawych wątków, które są warte pogłębienia. Uważam, że certyfikacja DIMAQ to świetnie przygotowany program, który warto by przeszedł każdy Brand Manager.

    Beata Dziwulska
    Digital & Social Media Communication Manager, Nestlé Polska S.A.

    Uczestnicząc w szkoleniu przygotowującym do egzaminu DIMAQ oraz po podejściu do samego egzaminu namawiam każdego w kim widzę potencjał do wykorzystania wiedzy w praktyce. Szkolenie pozwoliło mi na uporządkowanie wiedzy oraz szersze spojrzenie na dziedzinę digital marketingu. Okazało się również pomocne w mojej pracy zawodowej.
    Zamierzam przedłużyć ważność swojego certyfikatu poprzez program recertyfikacji DIMAQ.

    Jakub Jasiński
    Media manager, T-Mobile Polska S.A.

    Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
    DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony – klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

    Filip Barański
    Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico

    Zdecydowanie polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ. Ze szkolenia 4-dniowego wyniosłam bardzo cenne informacje teoretyczne i praktyczne. Samo szkolenie w kompleksowy sposób przygotowało mnie do egzaminu oraz przydało się w mojej pracy zawodowej.
    Uważam, że uzyskany certyfikat DIMAQ otworzył mi nowe możliwości rozwoju w firmie, jak również przyniósł korzyści finansowe. Dodatkowo podjęłam studia podyplomowe z e-marketingu, akredytowane przez IAB.

    Katarzyna Andrusikiewicz
    Marketing Director, BREAST CLINIC Centrum Leczenia Chorób Piersi, HIFU CLINIC Centrum Leczenia Raka Prostaty, VEDI CLINIC Klinika dla Mężczyzn

    Znajomość środowiska digital to dziś „musi have” w branży marketingowej. DIMAQ pozwala zdobyć kompleksową wiedzę na temat 12 segmentów e-marketingu i rozwijać kompetencje specjalistów. Co więcej, obecnie to jedyny standard na rynku, potwierdzający wiedzę z obszaru marketingu. Ponadto jest rozwijany równolegle do szybko ewoluującej branży i nie pozostaje w tyle w obliczu ciągłych zmian i innowacji w marketingu.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
    Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
    W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
    Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

    Michał Walczyna
    Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

    Dużym atutem Akademii DIMAQ Professional jest świetne przygotowanie do zdobycia certyfikatu, a przede wszystkim dodatkowe testy próbne, które dzięki odwróconej logice i wielokrotnemu wyborowi powodowały przyjemnego kręciołka w mózgu. Poza tym szkolenie było wypełnione „smaczkami” i podchwytliwymi pytaniami, na które potem z uśmiechem i pewnością odpowiadałam na egzaminie.

    Katarzyna Mońka
    Good One - marketing group

    O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że „content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

    Łukasz Chomyn
    Strategy Director, Grandes Kochonos

    W e-marketingu pracuję już od wielu lat, ale większość wiedzy o kampaniach online zdobyłam ucząc się ich w praktyce. Zależało mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiejętności poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe.
    O certyfikacie DIMAQ dowiedziałam się z LinkedIn. Zauważyłam, że wśród osób z mojej branży i z mojej sieci certyfikat staje się coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest świetnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawców.

    Paula Ogrodowicz
    Marketing Consultant

    Certyfikat DIMAQ jest dla naszej firmy jednoznacznym potwierdzeniem umiejętności i kompetencji osoby, która go posiada. Doskonale buduje rozpoznawalność naszych specjalistów jako certyfikowanych profesjonalistów w świecie digitalu. A także stanowi jednoznaczny dowód na znajomość podstaw wszystkich zagadnień z branży marketingu interaktywnego. Ciągły zawodowy rozwój naszej załogi jest szansą na umocnienie naszej biznesowej pozycji i tym samym zwiększenie konkurencyjności wśród agencji. Dlatego w GoldenSubmarine włączyliśmy certyfikat DIMAQ do ścieżki rozwoju naszych pracowników. Dzięki temu stał się on elementem motywującym do pogłębiania i usystematyzowania posiadanej wiedzy oraz narzędziem oceniającym posiadane przez nich kwalifikacje. Nie do przecenienia jest też fakt, że DIMAQ będzie rozpoznawalny również poza granicami naszego kraju.

    Grzegorz Krzemień
    Prezes GoldenSubmarine

    Ewa Suszek

    Trener

    ESG Communication Expert, Business Transformation Lead

    Doświadczona ekspertka komunikacji marketingowej i facylitatorka procesów z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu wewnętrznych i zewnętrznych projektów dla firm z rozmaitych branż w Europie Środkowej. Ostatnio: menedżerka w zespole ds. zrównoważonego rozwoju w Deloitte, gdzie koncentrowała się na projektach związanych ze strategiami, raportowaniem i komunikacją ESG. Wcześniej, przez wiele lat była odpowiedzialna w Deloitte i Deloitte Digital za relacje z rynkiem w zakresie m.in. tematów związanych ze zrównoważonym rozwojem, innowacjami i transformacją cyfrową.

    Paweł Niziński

    Trener

    CEO & Founder, Better

    Założyciel Goodbrand PL/BETTER, inicjator ruchu B Corp w Polsce. Ekspert w zakresie innowacji społecznych i strategicznego zarządzania zrównoważonymi markami z ponad 30 -letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, doradztwie w sustainability. Wcześniej – m in. Dyrektor zarządzający i kreatywny Grupy UPSTAIRS Y&R Brands. Socjolog (UW) i designer (ASP Warszawa, Amsterdam). Wykładowca m in MBA School of Business PW, ALK, Collegium Da Vinci. Od 2019 B Lab Country Partner w Polsce a także Partner w NOW Partners. Laureat Pióra Odpowiedzialnego Biznesu FOB, ambasador projektu B For Good Leaders w Polsce, współzałożyciel Fundacji DEIA

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych