Zrównoważony rozwój
w marketingu cyfrowym

Jak łączyć efektywność z odpowiedzialnością

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 11

Cena: 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Poznasz i zrozumiesz kluczowe koncepcje, ramy regulacyjne, standardy branżowe związane ze zrównoważonym rozwojem w reklamie cyfrowej
  • Dowiesz się, jak cykl życia kampanii cyfrowych wpływa na klimat i środowisko
  • Dowiesz się jak branża musi dostosować się do wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem oraz jakie są główne trendy i przepisy, które będą miały wpływ na organizację w przyszłości.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla Digital Advertising Strategists & Media Buyers – specjalistów tworzących reklamy i kupujących media cyfrowe, którzy chcą integrować zrównoważone podejście w swoich strategiach
  • dla marketerów i specjalistów ds. kampanii cyfrowych – osób odpowiedzialnych za kreację i realizację kampanii online, chcących unikać greenwashingu i zwiększać odpowiedzialność
  • dla agencji reklamowych i domów mediowych – zespołów tworzących strategie marketingowe dla klientów, którzy coraz częściej oczekują zrównoważonej komunikacji
  • dla profesjonalistów AdTech – osób zajmujących się technologiami reklamowymi, optymalizacją kampanii oraz danymi, które chcą zmniejszać ślad węglowy reklamy cyfrowej
  • dla brand managerów i specjalistów ds. komunikacji – osób odpowiedzialnych za wizerunek marki, które chcą wdrażać ESG do strategii marketingowych i uniknąć ryzyka prawnego związanego z nieetyczną komunikacją

Metodyka pracy

  • Wykład
  • Ćwiczenia i praca w grupach
  • Interaktywne głosowania
  • Quiz
  • Dyskusja
  • Case study
  • Sesja pytań i odpowiedzi
Program szkolenia
  1. Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i ESG w reklamie cyfrowej/marketingu cyfrowym
  2. Wpływ reklamy cyfrowej na środowisko
  3. Strategie redukcji śladu węglowego w marketingu cyfrowym
  4. Przyszłość zrównoważonego marketingu cyfrowego
  5. Etyka i transparentność w komunikacji
  6. Uwzględnianie wpływu społecznego i inkluzywność w reklamie cyfrowej
  7. Narzędzia i zasoby z IAB Sustainability Hub
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1800 zł netto

Cena zawiera:

    N

    11 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

    N

    wykłady, case studies, ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     
    N

    zaświadczenie ukończenia szkolenia

    Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim doświdaczeniem.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    DIMAQ daje obraz digitalu z perspektywy interdyscyplinarnej. Pozwala to finalnie zrozumieć potrzeby, możliwości oraz język każdego obszaru marketingu online, przekładając się na wzrost efektywności komunikacji między specjalistami z różnych dziedzin.

    Jacek Szostak
    Certyfikowany trener DIMAQ

    Cieszymy się bardzo dołączając do pracodawców DIMAQ. To certyfikat, który pozwala nam określić poziom wiedzy jakie chcemy potwierdzać u pracowników naszej agencji. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniemu przygotowaniu do egzaminu wzrośnie poziom wiedzy i podniesie się jeszcze bardziej poziom obsługi naszych klientów.
    Znalezienie osoby świadomej zagadnień marketingu cyfrowego jest wyjątkowo trudne, a certyfikat DIMAQ w oczywisty dla nas sposób weryfikuje wiedzę wymaganą do pracy w naszej agencji. Drzwi Reklamy Dla Biznesu stoją otworem przed każdą osobą posiadającą certyfikat DIMAQ Professional.

     

    Patryk Płoszaj
    CEO, RDB Group

    Dla mnie certyfikat był swego rodzaju laurką za pracę, którą włożyłem w ciągu roku odkąd po raz pierwszy zacząłem czytać materiały związane z “digitalem”. Posiadanie certyfikatu otworzyło przede mną dalsze możliwości rozwijania swojej wiedzy w zakresie marketingu. DIMAQ dla mnie otwiera drogi, które do tej pory były zamknięte, a dzięki systemowi recertyfikacji jestem na bieżąco z kluczowymi wydarzeniami z branży, z których mogę czerpać aktualną wiedzę.

    Marcin Pytlik
    Digital Marketing Advisor w agencji EACTIVE

    DIMAQ, jako certyfikat potwierdzający wiedzę e-marketingową, zyskuje na popularności w środowisku branżowym. Jako GoldenSubmarine chcemy przyczynić się do jego popularyzacji. Stąd i u nas w firmie rośnie grono osób, które mogą pochwalić się certyfikatem. Przystępujemy do programu Pracodawca DIMAQ  po to, by podkreślić jego rolę w naszej firmie.

    Grzegorz Krzemień
    GoldenSubmarine
    GoldenSubmarine

    DIMAQ to złoty standard certyfikacji digital marketingu, realnie potwierdzający kompetencje poszczególnych członków naszego zespołu. Taką samą funkcję, lecz na poziomie całej naszej organizacji pełni Program Pracodawca DIMAQ, kierujący czytelny sygnał dla całego naszego otoczenia i wszystkich interesariuszy – kandydatów na rynku pracy, partnerów i klientów: „Jesteśmy ekspertami w online marketingu, dbamy o rozwój i najwyższy poziom szkoleń naszego zespołu”.

    Michał Michalik
    Creative director, CEO Pomarańcza

    W Mindshare certyfikacja DIMAQ ma dla nas ogromne znaczenie. Aktualnie w naszym zespole blisko 60 specjalistów posiada potwierdzenie kompetencji, mamy także dwóch trenerów, którzy aktywnie szkolą nowych ekspertów. Certyfikaty DIMAQ pomagają nam także przy rekrutacji – są one jedną z kluczowych metod weryfikacji podstawowej wiedzy marketingowej u kandydatów. Natomiast status DIMAQ Employer, który świadczy o otwartości naszej firmy na inwestowanie w rozwój umiejętności i wiedzy członków zespołu, daje nam przewagę w walce o najlepsze talenty. Jako Pracodawca DIMAQ dajemy jasny sygnał – w naszej agencji tworzymy profesjonalne środowisko pracy.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

    Włodzimierz Schmidt
    Prezes Zarządu IAB Polska

    Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

    Marcin Żukowski
    Co-founder Nieagencji

    Dużym atutem Akademii DIMAQ Professional jest świetne przygotowanie do zdobycia certyfikatu, a przede wszystkim dodatkowe testy próbne, które dzięki odwróconej logice i wielokrotnemu wyborowi powodowały przyjemnego kręciołka w mózgu. Poza tym szkolenie było wypełnione „smaczkami” i podchwytliwymi pytaniami, na które potem z uśmiechem i pewnością odpowiadałam na egzaminie.

    Katarzyna Mońka
    Good One - marketing group

    Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

    Konrad Jałoszyński
    Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
    Digital Manager

    Ewa Suszek

    Trener

    ESG Communication Expert, Business Transformation Lead

    Doświadczona ekspertka komunikacji marketingowej i facylitatorka procesów z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu wewnętrznych i zewnętrznych projektów dla firm z rozmaitych branż w Europie Środkowej. Ostatnio: menedżerka w zespole ds. zrównoważonego rozwoju w Deloitte, gdzie koncentrowała się na projektach związanych ze strategiami, raportowaniem i komunikacją ESG. Wcześniej, przez wiele lat była odpowiedzialna w Deloitte i Deloitte Digital za relacje z rynkiem w zakresie m.in. tematów związanych ze zrównoważonym rozwojem, innowacjami i transformacją cyfrową.

    Paweł Niziński

    Trener

    CEO & Founder, Better

    Założyciel Goodbrand PL/BETTER, inicjator ruchu B Corp w Polsce. Ekspert w zakresie innowacji społecznych i strategicznego zarządzania zrównoważonymi markami z ponad 30 -letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, doradztwie w sustainability. Wcześniej – m in. Dyrektor zarządzający i kreatywny Grupy UPSTAIRS Y&R Brands. Socjolog (UW) i designer (ASP Warszawa, Amsterdam). Wykładowca m in MBA School of Business PW, ALK, Collegium Da Vinci. Od 2019 B Lab Country Partner w Polsce a także Partner w NOW Partners. Laureat Pióra Odpowiedzialnego Biznesu FOB, ambasador projektu B For Good Leaders w Polsce, współzałożyciel Fundacji DEIA

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych