Projektowanie UX dla marketerów

Poznaj techniki dotyczące projektowania doświadczeń konsumenckich

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Dowiesz się, czym się różni UI od UX oraz SEO od SXO, co to są heurystyki, iteracje i prototypy.
  • Poznasz i przejdziesz przez wszystkie etapy procesu UX-owego.
  • Dowiesz się, jak dobierać działania, które pomogą świadomie budować doświadczenia / wrażenia użytkowników.
  • Zrozumiesz, na czym polega Customer Journey oraz jak szukać najlepszej drogi do portfela… i serca,
  • Nauczysz się, jak tworzyć perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX,
  • Poznasz narzędzia, których warto używać, żeby wiedzieć więcej i projektować mądrzej.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób związanych z marketingiem online, które chcą projektować kampanie reklamowe i produkty cyfrowe w oparciu o psychologię użytkownika, wskaźniki jakościowe a nie tylko własną intuicję,
  • dla osób, które chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości wykorzystania projektowania UX w reklamie oraz samodzielnie zbadać, czy strona www którą zarządzają jest stworzona dla ludzi czy tylko dla robotów Google.

    Program

    • Kilka historii o UX i zawodzie projektanta?
    • Jak przeprowadzić audyt użyteczności
    • 10+ zasad dobrej użyteczności
    • Jakie są podstawowe podróże użytkownika
    • Mood board w praktyce – po co nam tablice inspiracji
    • Omówienie podstawowych elementów interface’u
    • Perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX
    • Czy zrozumiesz stronę bez czytania tekstów
    • Architektura informacji która rozwiązuje problemy
    • Sztuka wywoływania nieprzypadkowych interakcji
    • Dostępność i inkluzywność
    • Narzędziownik projektanta

    Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.

    Koszt szkolenia

    Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto

      Cena zawiera:

      N

      10 godzin warsztatowych (45 min)

      N

      ćwiczenia praktyczne

      N

      materiały w wersji elektronicznej

      Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
      Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

      Dlaczego warto?

      • Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim stażem w e-marketingu.
      • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
      • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
      • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
      • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

      Terminy szkoleń

      Szkolenie odbywa w dwóch slotach szkoleniowych po 3,5 i 4 godziny zegarowe.

      Aktualnie brak terminów

      Zaufali nam

      Opinie o DIMAQ

      Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

      Mariusz Nycz
      Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland

      Na początku 2020 wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.
      Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

      Agnieszka Gajzler
      Digital Strategy & Development Director
      TVN Discovery
      Mystery Person

      Certyfikacja DIMAQ dała mi możliwość uzupełnić i pogłębić w sposób kompleksowy oraz praktyczny wiedzę z obszaru reklamy internetowej (digital), w którym pracuje już od kilku lat. Certyfikacja DIMAQ pozwala przejść przez wszystkie obszary reklamy, co świetnie porządkuje i uzupełnia wiedzę, którą można w praktyczny sposób wykorzystać w codziennej pracy.
      Podczas przygotowań do egzaminu pojawiło się również wiele ciekawych wątków, które są warte pogłębienia. Uważam, że certyfikacja DIMAQ to świetnie przygotowany program, który warto by przeszedł każdy Brand Manager.

      Beata Dziwulska
      Digital & Social Media Communication Manager, Nestlé Polska S.A.

      Dużym atutem Akademii DIMAQ Professional jest świetne przygotowanie do zdobycia certyfikatu, a przede wszystkim dodatkowe testy próbne, które dzięki odwróconej logice i wielokrotnemu wyborowi powodowały przyjemnego kręciołka w mózgu. Poza tym szkolenie było wypełnione „smaczkami” i podchwytliwymi pytaniami, na które potem z uśmiechem i pewnością odpowiadałam na egzaminie.

      Katarzyna Mońka
      Good One - marketing group

      Osobom, które zastanawiają się nad przystąpieniem do certyfikacji mogę powiedzieć, że nie ma lepszej okazji, żeby poznać kompleksowo obszar digital marketingu i dowiedzieć się szczegółów, które na co dzień wydawały się nieprzydatne.
      Jedyny warunek to przyjęcie zasady, że uczymy się przez całe życie i nie osiadamy na laurach – zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się obszarze jakim jest digital. Z kolei dla żółtodziobów jest to świetna szansa na wejście w nowy świat możliwości rozwoju kariery, a przy okazji pochwalenie się przed pracodawcą dodatkowymi kwalifikacjami. Taką osobą właśnie byłam ja –teraz jestem certyfikowanym specjalistą DIMAQ.

      Agnieszka Kleczewska
      Executive, Exchange
      Mindshare

      DIMAQ, jako certyfikat potwierdzający wiedzę e-marketingową, zyskuje na popularności w środowisku branżowym. Jako GoldenSubmarine chcemy przyczynić się do jego popularyzacji. Stąd i u nas w firmie rośnie grono osób, które mogą pochwalić się certyfikatem. Przystępujemy do programu Pracodawca DIMAQ  po to, by podkreślić jego rolę w naszej firmie.

      Grzegorz Krzemień
      GoldenSubmarine
      GoldenSubmarine

      Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
      Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
      W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
      Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

      Michał Walczyna
      Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

      Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

       

      Anna Charytoniuk,
      Digital Lead, Sanofi

      Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

      Marcin Żukowski
      Co-founder Nieagencji

      Chcąc zrobić jakiś krok do przodu w mojej karierze, zdecydowałem się na wzięcie udziału w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional i bardzo sobie sam za tę decyzję dziękuję :).  Po latach doświadczenia zawodowego potrzebowałem jakoś usystematyzować swoją wiedzę i kompetencje. Jacek Szostak, trener, zapewnił niesamowity i rzadko spotykany w naszym kraju poziom merytoryczny, który pozwolił mi uszeregować moją wiedzę, pogłębić ją znacząco w wielu obszarach, dowiedzieć się wielu nowych rzeczy, jak i inspirujących ciekawostek. No i co najważniejsze… zdać egzamin! Szczerze polecam.

      Marcin Karolak
      Brand & Communication Strategist Funktional

      Trener

      Grzegorz Borowiecki

      Dyrektor zarządzający w agencji reklamowej WUNDERTEAM, która od 4 lat wspiera UX Poland – największą konferencję UX w Polsce. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! W komunikacji na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność! Kampanie, które współtworzył były wielokrotnie nagradzane nagrodami MIXX Awards, Effie Awards, KTR. Ceniony prelegent na takich konferencjach, jak: Digital Day, Golden Marketing Conference, Mobile Trends, Social Media Week, I Love marketing.

      Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

      Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych