Projektowanie strategii komunikacji

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 20

Cena: od 2400 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Nauczysz się samodzielnie przeprowadzać audyt komunikacji zewnętrznej klienta oraz analizować komunikację jego konkurencji.

  • Dowiesz się, jak identyfikować wyróżniki komunikacji w postaci map percepcji oraz benchmarków.

  • Nauczysz się analizować motywacje, cele i potrzeby konsumenta oraz określać jego ścieżki zakupowe, wskazując punkty styczne z produktem.

  • Nauczysz się tworzyć wytyczne do komunikacji, obejmujące wątki i konteksty narracyjne, ton komunikacji językowej i wizualnej oraz listę rekomendowanych narzędzi i kanałów komunikacji wraz z częstotliwością ich używania.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób chcących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w komunikacji marketingowej, z niewielkim doświadczeniem w marketingu
  • Dla pracowników działów strategii, kreacji oraz client service

Program

1. Czym jest strategia komunikacji?

2. Planowanie strategii

  • Trzy perspektywy było/jest/będzie
  • Analiza konkurencji
  • Analiza kategorii
  • Analiza konsumenta

3. Wdrożenie strategii

  • Działania kreatywne
  • Fazowanie strategii
  • Media

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 400 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości.  Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

20 godzin warsztatowych (45 min)

N

materiały w wersji elektronicznej

N

ćwiczenia praktyczne

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

Terminy szkoleń

Zaufali nam

Trenerzy

Jacek Szostak

Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec/Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

Bartosz Paczyński

Trener, konsultant i strateg z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Od 2008 roku w branży digital marketingu. Właściciel agencji marketingowej Content Hero. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Partner Google.

Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych