Programmatic
Programmatic krok po kroku – dla początkujących i średnio zaawansowanych
Miejsce: Warszawa
Liczba godzin (45 min): 12
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- pogłębisz wiedzę w obszarze zasad programmatycznego zakupu powierzchni reklamowych
- poznasz najnowsze możliwości zakupu powierzchni reklamowych
- dowiesz się, jakimi danymi dysponuje i jak może je skutecznie wykorzystać
- dowiesz się, jakie wskaźniki brać pod uwagę przy analizie danych
- poznasz sposoby raportowania wyników
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w programmatic,
- dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w programmatic,
- dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o programmatic,
- dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu programmatic.
Metody pracy
- interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- Wprowadzenie do ekosystemu programmatic
- Możliwości programmatic
- Zakup powierzchni
- Warsztat 1 – Wprowadzenie do platformy DSP
- Warsztat 2 – Tworzenie, realizacji i raportowanie kampanii Display/Video/Youtube w DSP DBM
Koszt szkolenia dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Cena zawiera:
12 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
2 warsztaty praktyczne podczas szkolenia
materiały w wersji elektronicznej
bufet herbaciano-kawowy
lunch
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
- aby usystematyzować wiedzę,
- potwierdzić swoje kompetencje w obszarze Programmatic w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca,
- pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych,
- cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy.
Elżbieta Kondzioła
Dyrektor Sprzedaży Online Lovemedia, szef Grupy Programmatic przy IAB Polska, członek Rady Merytorycznej Raportu Strategicznego Internet 2017/2018 IAB Polska.
Z branżą reklamową związana jest od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji kampanii prasowych oraz projektów cross mediowych, obecnie na co dzień zajmuje się szeroko pojętą reklamą online. Swoją wiedzę wykorzystuje w praktyce oraz stale poszerza uczestnicząc w branżowych szkoleniach i konferencjach.
Jacek Józwiak
Aleksander Chim
Programmatic Manager w agencji MarTech & e-commerce SalesTube, certyfikowany trener Google Marketing Platform. Od 2015 roku współtworzy i implementuje strategie digitalowe dla największych marek z kategorii FMCG oraz Retail. Posiada doświadczenie agencyjne zarówno po stronie specjalistycznej jak i client service. Specjalizuje się w technologiach takich jak: Adform, DV360, Teads Ad Manager.