Mobile marketing

Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz si─Ö jak definiowa─ç i realizowa─ç
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawd┼║ warunki >

Obecnie szkolenie odbywa si─Ö wy┼é─ůcznie ONLINE ÔÇô w formie interaktywnego liveÔÇÖu┬áca┼ékowicie realizuj─ůc program szkolenia stacjonarnego. Trener na ┼╝ywo prowadzi zaj─Öcia, w┼é─ůczaj─ůc w to ─çwiczenia indywidualne dla uczestnik├│w.┬á

Czego dowiesz si─Ö podczas szkolenia?

  • poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.┬á
  • nauczysz si─Ö definiowa─ç strategi─Ö mobile marketingu, planowa─ç reklam─Ö mobiln─ů, dobra─ç odpowiednie narz─Ödzia taktyczne, mierzy─ç efekty.┬á
  • dowiesz si─Ö, jak poprawnie zbudowa─ç witryn─Ö mobiln─ů. Jakie narz─Ödzia mobile marketingowe wspieraj─ů konwersje na cele i jak zaplanowa─ç dzia┼éania reklamowe dla swojej witryny?
  • przyswoisz szereg praktycznych narz─Ödzi wspomagaj─ůcych mobile marketing.┬á
  • poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przyk┼éadzie studium przypadku.┬á
  • zapoznasz si─Ö z aspektami prawnymi w internecie w kontek┼Ťcie mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracownik├│w dzia┼é├│w komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracuj─ůcych zar├│wno po stronie klienta, jak i w agencjach, kt├│re chc─ů wykorzysta─ç w dzia┼éaniach nowe technologie mobilne

Metody pracy

  • ─ćwiczenia┬á
  • Case studies
  • Praca domowa – rozwi─ůzanie i wsp├│lne om├│wienie rozwi─ůza┼ä podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wys┼éany do uczestnika.

Program szkolenia

  • Podstawowe poj─Öcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu┬á
  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  • Optymalizacja strony www pod k─ůtem urz─ůdze┼ä mobilnych
  • Proximity marketing. Geotargetowanie.
  • Mobilnie w Social Mediach
  • Aplikacje mobilne. Case study
  • Reklama mobilna.
  • Analityka, efektywno┼Ť─ç
  • Aspekty prawne

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 800 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

8 godzin warsztatowych

N

─çwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymuj─ů 100 z┼é netto rabatu na egzamin DIMAQ.┬á
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymuj─ů 20 punkt├│w recertyfikacyjnych za udzia┼é w szkoleniu.

Terminy szkoleń

 SZKOLENIE ONLINE

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone b─Ödzie przez eksperta┬áz ponad 15-letnim do┼Ťwiadczeniem w zakresie marketingu online.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ─çwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych poj─Ö─ç, technik i narz─Ödzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przyk┼éadami i omawianiem case study.

    Opinie uczestnik├│w ÔÇô dlaczego warto?

    • Uporz─ůdkowanie wiedzy, mo┼╝liwo┼Ť─ç rozmowy i dyskusji, praktyczne przyk┼éady
    • Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
    • Szkolenie ┼Ťwietne pod ka┼╝dym wzgl─Ödem; profesjonalizm i wiedza prowadz─ůcego na najwy┼╝szym poziomie.
    • Wiedza i informacje przekazywane by┼éy w bardzo ┼éatwo przyswajalny spos├│b. Przyk┼éady oraz t┼éumaczenie przez szkoleniowca by┼éy precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi si─Ö w pracy, b─Öd─Ö si─Ö stara─ç j─ů wykorzysta─ç.
    • Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnie┼ä.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ
    Michał Karolczyk

    Digital marketing w obecnej formie jest tak rozleg┼é─ů bran┼╝─ů, ┼╝e mo┼╝na ┼Ťmia┼éo powiedzie─ç, ┼╝e stanowi ju┼╝ dziedzin─Ö naukow─ů. W takim stanie rzeczy precyzyjna specjalizacja marketer├│w jest zjawiskiem nieuniknionym, przez co mo┼╝na wpa┼Ť─ç w pu┼éapk─Ö, zapominaj─ůc konieczno┼Ťci posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu. W Semahead zawsze stawiali┼Ťmy na synergi─Ö wszystkich oferowanych przez nas us┼éug z kompletnego uj─Öcia 360 digital marketingu. Przy takim podej┼Ťciu DIMAQ jest po prostu oczywistym kierunkiem, a certyfikacja pomaga Agencji wykszta┼éci─ç rozleg┼é─ů optyk─Ö jej za┼éogi. To w oczywisty spos├│b pot─Öguje efekty naszej pracy, kt├│re widz─ů i doceniaj─ů nasi klienci.
    Opr├│cz tego, w erze tak lawinowo post─Öpuj─ůcych zmian zachodz─ůcych w naszej bran┼╝y, szczeg├│lnie doceniamy tak┼╝e fakt, ┼╝e ceryfikat jest terminowy. To motywuje nas do ci─ůg┼éego anga┼╝owania si─Ö w obserwowanie bie┼╝─ůcych trend├│w poprzez udzia┼é w prelekcjach, szkoleniach czy publikacjach bran┼╝owych.
    Na standard DIMAQ stawiamy też już niemal od dwóch lat w naszej ofercie szkoleniowej. Wszystkie kursy Digital Masterclass posiadaja status DIMAQ accredited, co dodatkowo potwierdza klasę naszych usług szkoleniowych w oczach naszych klientów.

    Michał Karolczyk
    Business Development & Marketing Director, Semahead
    Mariusz Nycz

    Na naszych oczach ┼Ťwiat staje si─Ö bardziej cyfrowy. Zdobywanie klient├│w poprzez szeroko rozumiany digital staje si─Ö coraz wi─Öksz─ů cz─Ö┼Ťci─ů naszego biznesu. Wyszukiwarki, media spo┼éeczno┼Ťciowe, mailingi ÔÇô kiedy┼Ť by┼éy dodatkiem, dzi┼Ť s─ů podstawowymi narz─Ödziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealer├│w oraz w naszej centrali sprawnie porusza┼éy si─Ö po cyfrowym ┼Ťwiecie. Wi─Öksza wiedza na temat mechanizm├│w ┼Ťwiata digital sprawi, ┼╝e wiele proces├│w b─Ödziemy podejmowa─ç ┼Ťwiadomie i bardziej efektywnie. Docelowo licz─Ö na to, ┼╝e wskutek tych dzia┼éa┼ä nasza sprzeda┼╝ wzro┼Ťnie. Wierz─Ö, ┼╝e jednocze┼Ťnie pracownicy naszej sieci rozwin─ů swoje kompetencje i b─Öd─ů mieli wi─Öksz─ů satysfakcj─Ö z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii wida─ç, ┼╝e digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, ┼╝e szkolenie DIMAQ Professional to by┼éa dobra decyzja.

     

     

    Mariusz Nycz
    Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland
    Bartłomiej Popławski

    W ci─ůgle zmieniaj─ůcym si─Ö ┼Ťrodowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to r├│wnie┼╝ marketingu, a zw┼éaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powsta┼é, aby zaspokaja─ç w┼éa┼Ťnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasi─Ögiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szans─Ö na poszerzenie wiedzy dla os├│b z r├│┼╝nym do┼Ťwiadczeniem i potrzebami w zakresie dzia┼éa┼ä on-line. Dzi─Öki temu jest warto┼Ťciowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji - klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijaj─ů si─Ö wraz z upowszechnianiem nowych rozwi─ůza┼ä i technologii. Dodatkowo, system punkt├│w recertyfikacyjnych sprawia, ┼╝e posiadacz DIMAQ na bie┼╝─ůco rozwija swoj─ů wiedz─Ö. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedn─ů zalet─Ö. Wprowadza jeden standard poj─Öciowy. Dzi─Öki temu komunikacja pomi─Ödzy klientem, agencj─ů i wydawc─ů staje si─Ö du┼╝o bardziej klarowna i szybsza. Zach─Öcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

    Bartłomiej Popławski
    DIMAQ Trener, niezale┼╝ny konsultant
    Sławomir Skowerski

    Bran┼╝a digitalowa rz─ůdzi si─Ö swoimi prawami. Jedno jest z nich najwa┼╝niejsze ÔÇô wszystko si─Ö zmienia. Nieustannie pojawiaj─ů si─Ö nowe narz─Ödzia, nowe metody bada┼ä, ba, nawet zupe┼énie nowe przestrzenie do eksplorowania mo┼╝liwo┼Ťci marketingu online. Dzi┼Ť furor─Ö robi wideo, jutro mo┼╝e Internet Of Things. Dlatego trzeba by─ç na bie┼╝─ůco. Czyta─ç, przegl─ůda─ç i analizowa─ç co w internecie piszczy. A potem weryfikowa─ç swoj─ů wiedz─Ö. Certyfikat DIMAQ to ┼Ťwietny spos├│b na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, kt├│rzy lubi─ů podejmowa─ç wyzwania i, mimo lat w bran┼╝y, nadal s─ů g┼éodni wra┼╝e┼ä i rozwoju swoich umiej─Ötno┼Ťci. Uwaga! Pytania do egzaminu uk┼éadali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy termin├│w bran┼╝owych mo┼╝e nie wystarczy─ç. Ale za to potem, gdy wynik okazuje si─Ö by─ç pozytywny... satysfakcja gwarantowana!

    Sławomir Skowerski
    Head of Copywriting w GoldenSubmarine
    Filip Barański

    Ka┼╝dy proces transformacji digitalowej wygl─ůda inaczej i zale┼╝y od wielu czynnik├│w w firmie. Natomiast jednym wsp├│lnym mianownikiem dla ka┼╝dej organizacji decyduj─ůcym o tym, czy zmiana oka┼╝e si─Ö sukcesem, s─ů umiej─Ötno┼Ťci i wiedza zespo┼éu.
    DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzowa─ç wiedz─Ö osobom, kt├│re od kilku czy kilkunastu lat s─ů zwi─ůzane z bran┼╝─ů digitalow─ů. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla os├│b stawiaj─ůcych pierwsze kroki w digitalu lub wywodz─ůcych si─Ö z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przek┼éada si─Ö to na rozmowy o bie┼╝─ůcych kampaniach, kiedy to wszystkie zaanga┼╝owane strony - klient, agencja, dom mediowy ÔÇô m├│wi─ů wsp├│lnym j─Özykiem i formu┼éuj─ů wsp├│lne cele.

    Filip Barański
    Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico

    Trener: Tomasz Szulkowski

    Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.

    Chief Operating Officer, [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator. Ekspert w obszarze online marketingu, 

    W bran┼╝y mediowej pracuje od ponad 15 lat. Pocz─ůtkowo zwi─ůzany z brokerem reklamy zewn─Ötrznej [Posterscope], p├│┼║niej wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising ÔÇô do┼Ťwiadczenie zdobywa┼é wsp├│┼étworz─ůc przez 4 lata agencj─Ö marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizowa┼é kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull.

    Absolwent Szko┼éy G┼é├│wnej Handlowej, uko┼äczy┼é Zarz─ůdzanie i Marketing i studia podyplomowe z obszaru Zarz─ůdzania Sprzeda┼╝─ů.

    Autor licznych publikacji z obszaru mobile w czo┼éowych serwisach dotycz─ůcych medi├│w cyfrowych. Prelegent na konferencjach bran┼╝owych, m.in. Forum IAB, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.

    Prywatnie pasjonat nowych technologii i sport├│w z ma┼é─ů dawk─ů adrenaliny

    Jeste┼Ťmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jako┼Ťci Ma┼éopolskich Standard├│w Us┼éug Edukacyjno ÔÇô Szkoleniowych