Mobile marketing

Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz si─Ö jak definiowa─ç i realizowa─ç
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawd┼║ warunki >

Obecnie szkolenie odbywa si─Ö wy┼é─ůcznie ONLINE ÔÇô w formie interaktywnego liveÔÇÖu┬áca┼ékowicie realizuj─ůc program szkolenia stacjonarnego. Trener na ┼╝ywo prowadzi zaj─Öcia, w┼é─ůczaj─ůc w to ─çwiczenia indywidualne dla uczestnik├│w.┬á

Czego dowiesz si─Ö podczas szkolenia?

  • poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.┬á
  • nauczysz si─Ö definiowa─ç strategi─Ö mobile marketingu, planowa─ç reklam─Ö mobiln─ů, dobra─ç odpowiednie narz─Ödzia taktyczne, mierzy─ç efekty.┬á
  • dowiesz si─Ö, jak poprawnie zbudowa─ç witryn─Ö mobiln─ů. Jakie narz─Ödzia mobile marketingowe wspieraj─ů konwersje na cele i jak zaplanowa─ç dzia┼éania reklamowe dla swojej witryny?
  • przyswoisz szereg praktycznych narz─Ödzi wspomagaj─ůcych mobile marketing.┬á
  • poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przyk┼éadzie studium przypadku.┬á
  • zapoznasz si─Ö z aspektami prawnymi w internecie w kontek┼Ťcie mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracownik├│w dzia┼é├│w komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracuj─ůcych zar├│wno po stronie klienta, jak i w agencjach, kt├│re chc─ů wykorzysta─ç w dzia┼éaniach nowe technologie mobilne

Metody pracy

  • ─ćwiczenia┬á
  • Case studies
  • Praca domowa – rozwi─ůzanie i wsp├│lne om├│wienie rozwi─ůza┼ä podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wys┼éany do uczestnika.

Program szkolenia

  • Podstawowe poj─Öcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu┬á
  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  • Optymalizacja strony www pod k─ůtem urz─ůdze┼ä mobilnych
  • Proximity marketing. Geotargetowanie.
  • Mobilnie w Social Mediach
  • Aplikacje mobilne. Case study
  • Reklama mobilna.
  • Analityka, efektywno┼Ť─ç
  • Aspekty prawne

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 896 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

8 godzin warsztatowych

N

─çwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymuj─ů 100 z┼é netto rabatu na egzamin DIMAQ.┬á
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymuj─ů 20 punkt├│w recertyfikacyjnych za udzia┼é w szkoleniu.

Terminy szkoleń

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone b─Ödzie przez eksperta┬áz ponad 15-letnim do┼Ťwiadczeniem w zakresie marketingu online.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ─çwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych poj─Ö─ç, technik i narz─Ödzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przyk┼éadami i omawianiem case study.

    Opinie uczestnik├│w ÔÇô dlaczego warto?

    • Uporz─ůdkowanie wiedzy, mo┼╝liwo┼Ť─ç rozmowy i dyskusji, praktyczne przyk┼éady
    • Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
    • Szkolenie ┼Ťwietne pod ka┼╝dym wzgl─Ödem; profesjonalizm i wiedza prowadz─ůcego na najwy┼╝szym poziomie.
    • Wiedza i informacje przekazywane by┼éy w bardzo ┼éatwo przyswajalny spos├│b. Przyk┼éady oraz t┼éumaczenie przez szkoleniowca by┼éy precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi si─Ö w pracy, b─Öd─Ö si─Ö stara─ç j─ů wykorzysta─ç.
    • Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnie┼ä.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ
    Marcin Pytlik

    Dla mnie certyfikat by┼é swego rodzaju laurk─ů za prac─Ö, kt├│r─ů w┼éo┼╝y┼éem w ci─ůgu roku odk─ůd po raz pierwszy zacz─ů┼éem czyta─ç materia┼éy zwi─ůzane z ÔÇťdigitalemÔÇŁ. Posiadanie certyfikatu otworzy┼éo przede mn─ů dalsze mo┼╝liwo┼Ťci rozwijania swojej wiedzy w zakresie marketingu. DIMAQ dla mnie otwiera drogi, kt├│re do tej pory by┼éy zamkni─Öte, a dzi─Öki systemowi recertyfikacji jestem na bie┼╝─ůco z kluczowymi wydarzeniami z bran┼╝y, z kt├│rych mog─Ö czerpa─ç aktualn─ů wiedz─Ö.

    Marcin Pytlik,
    Digital Marketing Advisor w agencji EACTIVE
    Aleksandra Malicka

     

    Certyfikat DIMAQ staje si─Ö na pewno coraz bardziej popularny w bran┼╝y. Coraz cz─Ö┼Ťciej jest on wymieniany w og┼éoszeniach o prac─Ö, co pokazuje jasny kierunek, ┼╝e w bran┼╝y liczy si─Ö tak┼╝e systematyzacja wiedzy i jasne potwierdzenie umiej─Ötno┼Ťci digitalowo - marketingowych. Osobi┼Ťcie, podchodz─ůc do egzaminu chcia┼éam potwierdzi─ç wiedz─Ö zdobyt─ů przez lata praktyki w marketingu online uznanym na rynku i licz─ůcym si─Ö w bran┼╝y marketingowej certyfikatem.

    Aleksandra Malicka
    Digital & Brand Manager, Stellantis
    Paula Ogrodowicz

    W e-marketingu pracuj─Ö ju┼╝ od wielu lat, ale wi─Ökszo┼Ť─ç wiedzy o kampaniach online zdoby┼éam ucz─ůc si─Ö ich w praktyce. Zale┼╝a┼éo mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiej─Ötno┼Ťci poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzaj─ůcego kwalifikacje digital marketingowe.
    O certyfikacie DIMAQ dowiedzia┼éam si─Ö z LinkedIn. Zauwa┼╝y┼éam, ┼╝e w┼Ťr├│d os├│b z mojej bran┼╝y i z mojej sieci certyfikat staje si─Ö coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest ┼Ťwietnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawc├│w.

    Paula Ogrodowicz
    Marketing Consultant
    Joanna Waszak

    Stoj─Ö na stanowisku, ┼╝e ten, kto si─Ö nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, ┼╝e si─Ö cofa. Przyk┼éadam wag─Ö do rozwoju osobistego. My┼Ťl─Ö jednak, ┼╝e aby podnosi─ç swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czyta─ç pras─Ö czy ksi─ů┼╝ki bran┼╝owe, albo bra─ç udzia┼é w szkoleniach lub konferencjach. Warto te┼╝ od czasu do czasu si─Ö sprawdzi─ç, bo to daje wiedz─Ö o obszarach, kt├│re wymagaj─ů wi─Ökszej uwagi. Jak si─Ö testowa─ç, to tylko m─ůdrze ÔÇô metodologia┬áDIMAQ┬ájest kompleksowa i rozpoznawalna w bran┼╝y. Certyfikatu nie otrzymuje si─Ö raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by by─ç┬ána bie┼╝─ůco z tym, co si─Ö dzieje w ┼Ťwiecie digital marketingu.

    Joanna Waszak
    Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.
    Justyna Wasinkiewicz

    Certyfikat DIMAQ jest bardzo cz─Östym punktem pojawiaj─ůcym si─Ö w og┼éoszeniach o prac─Ö i daje ogromne mo┼╝liwo┼Ťci zar├│wno pracodawcy, jak pracownikowi ÔÇô u┼éatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, ┼╝e utrzymanie certyfikatu wi─ů┼╝e si─Ö z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pog┼é─Öbia─ç swoj─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu oraz by─ç na bie┼╝─ůco z nowymi trendami.

    Justyna Wasinkiewicz
    konsultant biznesowy i e-marketingowy

    Trener: Tomasz Szulkowski

    Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.

    Chief Operating Officer, [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator. Ekspert w obszarze online marketingu, 

    W bran┼╝y mediowej pracuje od ponad 15 lat. Pocz─ůtkowo zwi─ůzany z brokerem reklamy zewn─Ötrznej [Posterscope], p├│┼║niej wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising ÔÇô do┼Ťwiadczenie zdobywa┼é wsp├│┼étworz─ůc przez 4 lata agencj─Ö marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizowa┼é kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull.

    Absolwent Szko┼éy G┼é├│wnej Handlowej, uko┼äczy┼é Zarz─ůdzanie i Marketing i studia podyplomowe z obszaru Zarz─ůdzania Sprzeda┼╝─ů.

    Autor licznych publikacji z obszaru mobile w czo┼éowych serwisach dotycz─ůcych medi├│w cyfrowych. Prelegent na konferencjach bran┼╝owych, m.in. Forum IAB, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.

    Prywatnie pasjonat nowych technologii i sport├│w z ma┼é─ů dawk─ů adrenaliny

    Jeste┼Ťmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jako┼Ťci Ma┼éopolskich Standard├│w Us┼éug Edukacyjno ÔÇô Szkoleniowych