Mobile marketing

Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz si─Ö jak definiowa─ç i realizowa─ç
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawd┼║ warunki >

Obecnie szkolenie odbywa si─Ö wy┼é─ůcznie ONLINE ÔÇô w formie interaktywnego liveÔÇÖu┬áca┼ékowicie realizuj─ůc program szkolenia stacjonarnego. Trener na ┼╝ywo prowadzi zaj─Öcia, w┼é─ůczaj─ůc w to ─çwiczenia indywidualne dla uczestnik├│w.┬á

Czego dowiesz si─Ö podczas szkolenia?

  • poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.┬á
  • nauczysz si─Ö definiowa─ç strategi─Ö mobile marketingu, planowa─ç reklam─Ö mobiln─ů, dobra─ç odpowiednie narz─Ödzia taktyczne, mierzy─ç efekty.┬á
  • dowiesz si─Ö, jak poprawnie zbudowa─ç witryn─Ö mobiln─ů. Jakie narz─Ödzia mobile marketingowe wspieraj─ů konwersje na cele i jak zaplanowa─ç dzia┼éania reklamowe dla swojej witryny?
  • przyswoisz szereg praktycznych narz─Ödzi wspomagaj─ůcych mobile marketing.┬á
  • poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przyk┼éadzie studium przypadku.┬á
  • zapoznasz si─Ö z aspektami prawnymi w internecie w kontek┼Ťcie mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracownik├│w dzia┼é├│w komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracuj─ůcych zar├│wno po stronie klienta, jak i w agencjach, kt├│re chc─ů wykorzysta─ç w dzia┼éaniach nowe technologie mobilne

Metody pracy

  • ─ćwiczenia┬á
  • Case studies
  • Praca domowa – rozwi─ůzanie i wsp├│lne om├│wienie rozwi─ůza┼ä podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wys┼éany do uczestnika.

Program szkolenia

  • Podstawowe poj─Öcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu┬á
  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  • Optymalizacja strony www pod k─ůtem urz─ůdze┼ä mobilnych
  • Proximity marketing. Geotargetowanie.
  • Mobilnie w Social Mediach
  • Aplikacje mobilne. Case study
  • Reklama mobilna.
  • Analityka, efektywno┼Ť─ç
  • Aspekty prawne

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 896 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

8 godzin warsztatowych

N

─çwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymuj─ů 100 z┼é netto rabatu na egzamin DIMAQ.┬á
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymuj─ů 20 punkt├│w recertyfikacyjnych za udzia┼é w szkoleniu.

Terminy szkoleń

SZKOLENIE ONLINE

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone b─Ödzie przez eksperta┬áz ponad 15-letnim do┼Ťwiadczeniem w zakresie marketingu online.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ─çwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych poj─Ö─ç, technik i narz─Ödzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przyk┼éadami i omawianiem case study.

    Opinie uczestnik├│w ÔÇô dlaczego warto?

    • Uporz─ůdkowanie wiedzy, mo┼╝liwo┼Ť─ç rozmowy i dyskusji, praktyczne przyk┼éady
    • Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
    • Szkolenie ┼Ťwietne pod ka┼╝dym wzgl─Ödem; profesjonalizm i wiedza prowadz─ůcego na najwy┼╝szym poziomie.
    • Wiedza i informacje przekazywane by┼éy w bardzo ┼éatwo przyswajalny spos├│b. Przyk┼éady oraz t┼éumaczenie przez szkoleniowca by┼éy precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi si─Ö w pracy, b─Öd─Ö si─Ö stara─ç j─ů wykorzysta─ç.
    • Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnie┼ä.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ
    Justyna Wasinkiewicz

    Certyfikat DIMAQ jest bardzo cz─Östym punktem pojawiaj─ůcym si─Ö w og┼éoszeniach o prac─Ö i daje ogromne mo┼╝liwo┼Ťci zar├│wno pracodawcy, jak pracownikowi ÔÇô u┼éatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, ┼╝e utrzymanie certyfikatu wi─ů┼╝e si─Ö z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pog┼é─Öbia─ç swoj─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu oraz by─ç na bie┼╝─ůco z nowymi trendami.

    Justyna Wasinkiewicz
    konsultant biznesowy i e-marketingowy
    Agnieszka Gajzler

    Na pocz─ůtku 2020 wystartowali┼Ťmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we wsp├│┼épracy z IAB DIMAQ. W zwi─ůzku z panuj─ůc─ů pandemi─ů i w trosce o zdrowie naszych pracownik├│w, wprowadzili┼Ťmy model szkole┼ä w wersji online. Chcieli┼Ťmy wypracowa─ç model, kt├│ry pozwoli efektywnie pracowa─ç w trybie home office, ale r├│wnie┼╝ pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcj─Ö pomi─Ödzy trenerem i uczestnikami.

    Dzi┼Ť mo┼╝emy powiedzie─ç, ┼╝e uda┼éo nam si─Ö wypracowa─ç rozwi─ůzanie optymalne. Cykl szkoleniowy zosta┼é wyd┼éu┼╝ony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny.┬áKorzystanie z ZoomÔÇÖa pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej cz─Ö┼Ť─ç szkole┼ä.┬áModel pozwala efektywnie pozyskiwa─ç wiedz─Ö, godz─ůc to z codzienn─ů prac─ů i obowi─ůzkami prywatnymi.

     

    Agnieszka Gajzler, Digital Strategy & Development Director
    TVN Discovery
    Łukasz Chomyn

    O ile jestem z regu┼éy sceptyczny w kontek┼Ťcie szkole┼ä i konferencji bran┼╝owych, bo by┼éem na zbyt wielu przep┼éaconych i dramatycznie s┼éabych (pod k─ůtem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas kt├│rych pr├│bowa┼éem pozbawi─ç si─Ö ┼╝ycia t─ů czy inn─ů brandowan─ů smyczk─ů z giftpacka, ┼╝eby ju┼╝ nie s┼éysze─ç kolejny raz, ┼╝e "content is king" i innych komuna┼é├│w tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional - egzamin w pakiecie ze szkoleniem - jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedz─Ö. Polecam.

    Łukasz Chomyn,
    Strategy Director, Grandes Kochonos
    Michał Karolczyk

    Digital marketing w obecnej formie jest tak rozleg┼é─ů bran┼╝─ů, ┼╝e mo┼╝na ┼Ťmia┼éo powiedzie─ç, ┼╝e stanowi ju┼╝ dziedzin─Ö naukow─ů. W takim stanie rzeczy precyzyjna specjalizacja marketer├│w jest zjawiskiem nieuniknionym, przez co mo┼╝na wpa┼Ť─ç w pu┼éapk─Ö, zapominaj─ůc konieczno┼Ťci posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu. W Semahead zawsze stawiali┼Ťmy na synergi─Ö wszystkich oferowanych przez nas us┼éug z kompletnego uj─Öcia 360 digital marketingu. Przy takim podej┼Ťciu DIMAQ jest po prostu oczywistym kierunkiem, a certyfikacja pomaga Agencji wykszta┼éci─ç rozleg┼é─ů optyk─Ö jej za┼éogi. To w oczywisty spos├│b pot─Öguje efekty naszej pracy, kt├│re widz─ů i doceniaj─ů nasi klienci.
    Opr├│cz tego, w erze tak lawinowo post─Öpuj─ůcych zmian zachodz─ůcych w naszej bran┼╝y, szczeg├│lnie doceniamy tak┼╝e fakt, ┼╝e ceryfikat jest terminowy. To motywuje nas do ci─ůg┼éego anga┼╝owania si─Ö w obserwowanie bie┼╝─ůcych trend├│w poprzez udzia┼é w prelekcjach, szkoleniach czy publikacjach bran┼╝owych.
    Na standard DIMAQ stawiamy też już niemal od dwóch lat w naszej ofercie szkoleniowej. Wszystkie kursy Digital Masterclass posiadaja status DIMAQ accredited, co dodatkowo potwierdza klasę naszych usług szkoleniowych w oczach naszych klientów.

    Michał Karolczyk
    Business Development & Marketing Director, Semahead
    Mariusz Nycz

    Na naszych oczach ┼Ťwiat staje si─Ö bardziej cyfrowy. Zdobywanie klient├│w poprzez szeroko rozumiany digital staje si─Ö coraz wi─Öksz─ů cz─Ö┼Ťci─ů naszego biznesu. Wyszukiwarki, media spo┼éeczno┼Ťciowe, mailingi ÔÇô kiedy┼Ť by┼éy dodatkiem, dzi┼Ť s─ů podstawowymi narz─Ödziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealer├│w oraz w naszej centrali sprawnie porusza┼éy si─Ö po cyfrowym ┼Ťwiecie. Wi─Öksza wiedza na temat mechanizm├│w ┼Ťwiata digital sprawi, ┼╝e wiele proces├│w b─Ödziemy podejmowa─ç ┼Ťwiadomie i bardziej efektywnie. Docelowo licz─Ö na to, ┼╝e wskutek tych dzia┼éa┼ä nasza sprzeda┼╝ wzro┼Ťnie. Wierz─Ö, ┼╝e jednocze┼Ťnie pracownicy naszej sieci rozwin─ů swoje kompetencje i b─Öd─ů mieli wi─Öksz─ů satysfakcj─Ö z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii wida─ç, ┼╝e digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, ┼╝e szkolenie DIMAQ Professional to by┼éa dobra decyzja.

     

     

    Mariusz Nycz
    Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland

    Trener: Tomasz Szulkowski

    Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.

    Chief Operating Officer, [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator. Ekspert w obszarze online marketingu, 

    W bran┼╝y mediowej pracuje od ponad 15 lat. Pocz─ůtkowo zwi─ůzany z brokerem reklamy zewn─Ötrznej [Posterscope], p├│┼║niej wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising ÔÇô do┼Ťwiadczenie zdobywa┼é wsp├│┼étworz─ůc przez 4 lata agencj─Ö marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizowa┼é kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull.

    Absolwent Szko┼éy G┼é├│wnej Handlowej, uko┼äczy┼é Zarz─ůdzanie i Marketing i studia podyplomowe z obszaru Zarz─ůdzania Sprzeda┼╝─ů.

    Autor licznych publikacji z obszaru mobile w czo┼éowych serwisach dotycz─ůcych medi├│w cyfrowych. Prelegent na konferencjach bran┼╝owych, m.in. Forum IAB, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.

    Prywatnie pasjonat nowych technologii i sport├│w z ma┼é─ů dawk─ů adrenaliny

    Jeste┼Ťmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jako┼Ťci Ma┼éopolskich Standard├│w Us┼éug Edukacyjno ÔÇô Szkoleniowych