Mobile marketing
Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz się jak definiować i realizować
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji


Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.
- nauczysz się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty.
- dowiesz się, jak poprawnie zbudować witrynę mobilną. Jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny?
- przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing.
- poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku.
- zapoznasz się z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla pracowników działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujących zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach, które chcą wykorzystać w działaniach nowe technologie mobilne
Metody pracy
- Ćwiczenia
- Case studies
- Praca domowa – rozwiązanie i wspólne omówienie rozwiązań podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wysłany do uczestnika.
Program szkolenia
- Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu
- Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
- Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
- Proximity marketing. Geotargetowanie.
- Mobilnie w Social Mediach
- Aplikacje mobilne. Case study
- Reklama mobilna.
- Analityka, efektywność
- Aspekty prawne
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online to 896 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:
8 godzin warsztatowych
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.
Terminy szkoleń
SZKOLENIE ONLINE
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone będzie przez eksperta z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu online.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
Opinie uczestników – dlaczego warto?
- Uporządkowanie wiedzy, możliwość rozmowy i dyskusji, praktyczne przykłady
- Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
- Szkolenie świetne pod każdym względem; profesjonalizm i wiedza prowadzącego na najwyższym poziomie.
- Wiedza i informacje przekazywane były w bardzo łatwo przyswajalny sposób. Przykłady oraz tłumaczenie przez szkoleniowca były precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi się w pracy, będę się starać ją wykorzystać.
- Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnień.


Trener: Tomasz Szulkowski
Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.
Chief Operating Officer, [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator. Ekspert w obszarze online marketingu,
W branży mediowej pracuje od ponad 15 lat. Początkowo związany z brokerem reklamy zewnętrznej [Posterscope], później wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising – doświadczenie zdobywał współtworząc przez 4 lata agencję marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizował kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, ukończył Zarządzanie i Marketing i studia podyplomowe z obszaru Zarządzania Sprzedażą.
Autor licznych publikacji z obszaru mobile w czołowych serwisach dotyczących mediów cyfrowych. Prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.
Prywatnie pasjonat nowych technologii i sportów z małą dawką adrenaliny
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

