Mobile marketing

Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz się jak definiować i realizować
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

 

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. 
  • nauczysz się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. 
  • dowiesz się, jak poprawnie zbudować witrynę mobilną. Jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny?
  • przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. 
  • poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. 
  • zapoznasz się z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujących zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach, które chcą wykorzystać w działaniach nowe technologie mobilne

Metody pracy

  • Ćwiczenia 
  • Case studies
  • Praca domowa – rozwiązanie i wspólne omówienie rozwiązań podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wysłany do uczestnika.

Program szkolenia

  • Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu 
  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  • Proximity marketing. Geotargetowanie.
  • Mobilnie w Social Mediach
  • Aplikacje mobilne. Case study
  • Reklama mobilna.
  • Analityka, efektywność
  • Aspekty prawne

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 1000 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

8 godzin szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ. 
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Terminy szkoleń

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone będzie przez eksperta z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu online.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.

    Opinie uczestników:

    • Uporządkowanie wiedzy, możliwość rozmowy i dyskusji, praktyczne przykłady
    • Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
    • Szkolenie świetne pod każdym względem; profesjonalizm i wiedza prowadzącego na najwyższym poziomie.
    • Wiedza i informacje przekazywane były w bardzo łatwo przyswajalny sposób. Przykłady oraz tłumaczenie przez szkoleniowca były precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi się w pracy, będę się starać ją wykorzystać.
    • Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnień.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

    Artur Maciorowski
    eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska

    Certyfikat Dimaq jest dla naszej firmy jednoznacznym potwierdzeniem umiejętności i kompetencji osoby, która go posiada. Doskonale buduje rozpoznawalność naszych specjalistów jako certyfikowanych profesjonalistów w świecie digitalu. A także stanowi jednoznaczny dowód na znajomość podstaw wszystkich zagadnień z branży marketingu interaktywnego. Ciągły zawodowy rozwój naszej załogi jest szansą na umocnienie naszej biznesowej pozycji i tym samym zwiększenie konkurencyjności wśród agencji. Dlatego w GoldenSubmarine włączyliśmy certyfikat Dimaq do ścieżki rozwoju naszych pracowników. Dzięki temu stał się on elementem motywującym do pogłębiania i usystematyzowania posiadanej wiedzy oraz narzędziem oceniającym posiadane przez nich kwalifikacje. Nie do przecenienia jest też fakt, że Dimaq będzie rozpoznawalny również poza granicami naszego kraju.

    Grzegorz Krzemień
    Prezes GoldenSubmarine

    Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny... satysfakcja gwarantowana!

    Sławomir Skowerski
    Head of Copywriting w GoldenSubmarine

    Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, że można śmiało powiedzieć, że stanowi już dziedzinę naukową. W takim stanie rzeczy precyzyjna specjalizacja marketerów jest zjawiskiem nieuniknionym, przez co można wpaść w pułapkę, zapominając konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu. W Semahead zawsze stawialiśmy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Przy takim podejściu DIMAQ jest po prostu oczywistym kierunkiem, a certyfikacja pomaga Agencji wykształcić rozległą optykę jej załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które widzą i doceniają nasi klienci.
    Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje nas do ciągłego angażowania się w obserwowanie bieżących trendów poprzez udział w prelekcjach, szkoleniach czy publikacjach branżowych.
    Na standard DIMAQ stawiamy też już niemal od dwóch lat w naszej ofercie szkoleniowej. Wszystkie kursy Digital Masterclass posiadaja status DIMAQ accredited, co dodatkowo potwierdza klasę naszych usług szkoleniowych w oczach naszych klientów.

    Michał Karolczyk
    Business Development & Marketing Director, Semahead

    Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

    Marcin Żukowski
    Co-founder Nieagencji

    Przystąpiłem do certyfikacji DIMAQ jako do pierwszej na naszym rynku certyfikacji obejmującej szeroki przekrój sektorów naszej branży. Pracując w niej od 10 lat, jak wiele moich koleżanek i kolegów zdobywałem doświadczenie w różnych obszarach – dzięki DIMAQ mogłem potwierdzić, że znam się na tym, co robię – w przekroju 360 stopni. W dobie zmieniającej się dynamicznie e-gospodarki potrzebujemy ludzi, którzy będą nieustannie podnosić i potwierdzać swoje kwalifikacje. Certyfikacja DIMAQ to idealne do tego rozwiązanie. Gorąco polecam, Paweł Kopacki.

    Paweł Kopacki
    Ad Product Manager, Grupa Wirtualna Polska

    Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

    Justyna Wasinkiewicz
    konsultant biznesowy i e-marketingowy

    Cieszymy się bardzo dołączając do pracodawców DIMAQ. To certyfikat, który pozwala nam określić poziom wiedzy jakie chcemy potwierdzać u pracowników naszej agencji. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniemu przygotowaniu do egzaminu wzrośnie poziom wiedzy i podniesie się jeszcze bardziej poziom obsługi naszych klientów.
    Znalezienie osoby świadomej zagadnień marketingu cyfrowego jest wyjątkowo trudne, a certyfikat DIMAQ w oczywisty dla nas sposób weryfikuje wiedzę wymaganą do pracy w naszej agencji. Drzwi Reklamy Dla Biznesu stoją otworem przed każdą osobą posiadającą certyfikat DIMAQ Professional.

     

    Patryk Płoszaj
    CEO, RDB Group

    Na początku 2020 wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.
    Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

    Agnieszka Gajzler
    Digital Strategy & Development Director
    TVN Discovery

    Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
    DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony - klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

    Filip Barański
    Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico

    Trener: Tomasz Szulkowski

    Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.

    Chief Operating Officer, [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator. Ekspert w obszarze online marketingu, 

    W branży mediowej pracuje od ponad 15 lat. Początkowo związany z brokerem reklamy zewnętrznej [Posterscope], później wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising – doświadczenie zdobywał współtworząc przez 4 lata agencję marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizował kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull.

    Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, ukończył Zarządzanie i Marketing i studia podyplomowe z obszaru Zarządzania Sprzedażą.

    Autor licznych publikacji z obszaru mobile w czołowych serwisach dotyczących mediów cyfrowych. Prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.

    Prywatnie pasjonat nowych technologii i sportów z małą dawką adrenaliny

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych