Mobile marketing

Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz się jak definiować i realizować
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Szkolenie to 4 spotkania po 3 godziny zajęć.
Koszt szkolenia online to 800 zł netto (vs. 1200 zł netto stacjonarnie).

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. 
  • nauczysz się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. 
  • dowiesz się, jak poprawnie zbudować witrynę mobilną. Jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny?
  • przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. 
  • poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. 
  • zapoznasz się z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób związanych z marketingiem online, które chcą poznać i stosować kluczowe wskaźniki, by zmaksymalizować skuteczność kampanii i mierzyć jej efektywność?
  • dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym i chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości mierzenie efektów kampanii

Metody pracy

  • Ćwiczenia 
  • Case studies
  • Praca domowa – rozwiązanie i wspólne omówienie rozwiązań podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wysłany do uczestnika.

Program szkolenia

Dzień 1

  • Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu 
  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD) 
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych 
  • Proximity marketing. Geotargetowanie.  
  • Mobilnie w Social Mediach

Dzień 2

  • Aplikacje mobilne. Case study
  • Reklama mobilna.
  • Analityka, efektywność
  • Aspekty prawne
  • Quiz
  • Praca domowa

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 800 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

16 godzin warsztatowych

N

praca domowa konsultowana z trenerem

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

quiz

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ. 
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Terminy szkoleń

 SZKOLENIE ONLINE

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone będzie przez eksperta z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie strategii i działań marketingowych, komunikacji rynkowej – z naciskiem na marketing cyfrowy.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.

    Opinie uczestników – dlaczego warto?

    • Uporządkowanie wiedzy, możliwość rozmowy i dyskusji, praktyczne przykłady
    • Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
    • Szkolenie świetne pod każdym względem; profesjonalizm i wiedza prowadzącego na najwyższym poziomie.
    • Wiedza i informacje przekazywane były w bardzo łatwo przyswajalny sposób. Przykłady oraz tłumaczenie przez szkoleniowca były precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi się w pracy, będę się starać ją wykorzystać.
    • Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnień.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ
    Mariusz Nycz

    Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

     

     

    Mariusz Nycz
    Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland
    Bartłomiej Popławski

    W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji - klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

    Bartłomiej Popławski
    DIMAQ Trener, niezależny konsultant
    Sławomir Skowerski

    Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny... satysfakcja gwarantowana!

    Sławomir Skowerski
    Head of Copywriting w GoldenSubmarine
    Filip Barański

    Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
    DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony - klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

    Filip Barański
    Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico
    Agnieszka Przewoźnik

    Zdecydowałam się przystąpić do egzaminu DIMAQ przede wszystkim ze względu na jego przekrojowy charakter. Dzięki pełnemu spektrum obszarów digital marketingu zawartych w egzaminie miałam okazję nie tylko potwierdzić swój poziom wiedzy, ale również sprawdzić się w obszarach których nie wykorzystuję w codziennej pracy. Interdyscyplinarny charakter egzaminu jest jego największym atutem. Certyfikacja DIMAQ stanowi również istotny element w prowadzonych przeze mnie procesach rekrutacyjnych stanowiąc potwierdzenie kwalifikacji kandydatów. Polecam wszystkim!

    Agnieszka Przewoźnik
    Co-Managing Director, Społeczności.pl

    Trener: Leszek Nowak

    Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych