desktop_z_kwadracikiem

Mobile marketing

Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz się jak definiować i realizować
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji

TERAZ W FORMIE ONLINE!

!! Z KODEM BLACKWEEK ZNIŻKA -15% NA TO SZKOLENIE W DNIACH 25.11 – 2.12 !!
SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 12

Cena: 1500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. 
  • nauczysz się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. 
  • dowiesz się, jak poprawnie zbudować witrynę mobilną. Jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny?
  • przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. 
  • poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. 
  • zapoznasz się z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujących zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach, które chcą wykorzystać w działaniach nowe technologie mobilne

Metody pracy

  • Ćwiczenia 
  • Case studies
  • Praca domowa – rozwiązanie i wspólne omówienie rozwiązań podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wysłany do uczestnika.

Program szkolenia

  • Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu 
  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  • Proximity marketing. Geotargetowanie.
  • Mobilnie w Social Mediach
  • Aplikacje mobilne. Case study
  • Reklama mobilna.
  • Analityka, efektywność
  • Aspekty prawne

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 1500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

12 godzin warsztatowych szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone będzie przez eksperta z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu online.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.

    Opinie uczestników:

    • Uporządkowanie wiedzy, możliwość rozmowy i dyskusji, praktyczne przykłady
    • Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
    • Szkolenie świetne pod każdym względem; profesjonalizm i wiedza prowadzącego na najwyższym poziomie.
    • Wiedza i informacje przekazywane były w bardzo łatwo przyswajalny sposób. Przykłady oraz tłumaczenie przez szkoleniowca były precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi się w pracy, będę się starać ją wykorzystać.
    • Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnień.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
    Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
    W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
    Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

    Michał Walczyna
    Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

    Uczestnicząc w szkoleniu przygotowującym do egzaminu DIMAQ oraz po podejściu do samego egzaminu namawiam każdego w kim widzę potencjał do wykorzystania wiedzy w praktyce. Szkolenie pozwoliło mi na uporządkowanie wiedzy oraz szersze spojrzenie na dziedzinę digital marketingu. Okazało się również pomocne w mojej pracy zawodowej.
    Zamierzam przedłużyć ważność swojego certyfikatu poprzez program recertyfikacji DIMAQ.

    Jakub Jasiński
    Media manager, T-Mobile Polska S.A.

    Zdecydowanie polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ. Ze szkolenia 4-dniowego wyniosłam bardzo cenne informacje teoretyczne i praktyczne. Samo szkolenie w kompleksowy sposób przygotowało mnie do egzaminu oraz przydało się w mojej pracy zawodowej.
    Uważam, że uzyskany certyfikat DIMAQ otworzył mi nowe możliwości rozwoju w firmie, jak również przyniósł korzyści finansowe. Dodatkowo podjęłam studia podyplomowe z e-marketingu, akredytowane przez IAB.

    Katarzyna Andrusikiewicz
    Marketing Director, BREAST CLINIC Centrum Leczenia Chorób Piersi, HIFU CLINIC Centrum Leczenia Raka Prostaty, VEDI CLINIC Klinika dla Mężczyzn

    Znajomość środowiska digital to dziś „musi have” w branży marketingowej. DIMAQ pozwala zdobyć kompleksową wiedzę na temat 12 segmentów e-marketingu i rozwijać kompetencje specjalistów. Co więcej, obecnie to jedyny standard na rynku, potwierdzający wiedzę z obszaru marketingu. Ponadto jest rozwijany równolegle do szybko ewoluującej branży i nie pozostaje w tyle w obliczu ciągłych zmian i innowacji w marketingu.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    Stoję na stanowisku, że ten, kto się nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, że się cofa. Przykładam wagę do rozwoju osobistego. Myślę jednak, że aby podnosić swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czytać prasę czy książki branżowe, albo brać udział w szkoleniach lub konferencjach. Warto też od czasu do czasu się sprawdzić, bo to daje wiedzę o obszarach, które wymagają większej uwagi. Jak się testować, to tylko mądrze – metodologia DIMAQ jest kompleksowa i rozpoznawalna w branży. Certyfikatu nie otrzymuje się raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by być na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie digital marketingu.

    Joanna Waszak
    Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.

    Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

    Artur Maciorowski
    eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska

    W e-marketingu pracuję już od wielu lat, ale większość wiedzy o kampaniach online zdobyłam ucząc się ich w praktyce. Zależało mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiejętności poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe.
    O certyfikacie DIMAQ dowiedziałam się z LinkedIn. Zauważyłam, że wśród osób z mojej branży i z mojej sieci certyfikat staje się coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest świetnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawców.

    Paula Ogrodowicz
    Marketing Consultant

    Profesjonalny marketing jest zawsze ogromną szansą rozwoju przedsiębiorstwa. Salon Świtoń-Paczkowski jest wyznacznikiem wysokiej jakości usług, a w czasach, kiedy sprzedaż przenosi się do Internetu, wykwalifikowana kadra marketingowców jest niejako „must have” w naszej firmie.
    Potwierdzeniem nowoczesnego podejścia firmy do działań marketingowych jest certyfikacja DIMAQ pracowników oraz oznaczenie salonu jako DIMAQ Emplyer.

    Judyta Foksa,
    Kierownik Działu Marketingu, Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o.

    Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

    Sławomir Skowerski
    Head of Copywriting w GoldenSubmarine

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

     

    Anna Charytoniuk,
    Digital Lead, Sanofi

    Trenerzy:

    Tomasz Szulkowski

    Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska, Chief Operating Officer w [m]spark, akceleratorze rozwiązań z obszaru martech (technologie w marketingu), odpowiedzialny za wdrażanie innowacji produktowych w ramach holdingu GroupM i agencji mediowych Mediacom, Mindshare i Wavemaker. 

    Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, w tym z branżą mobile od 9 lat (współtwórca agencji marketingu mobilnego Mobehave, później Head of Mobile w Havas Media Group). Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska od dwóch kadencji. Autor licznych publikacji i oraz wystąpień branżowych.

    Prywatnie ojciec dwójki urwisów, w wolnych chwilach lubuje się w lekturze książek podróżniczych.

     

    Sylwia Kaska 

    Sylwia jest aktywna w branży reklamowej już od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN. W 2017 roku dołączyła do polskiego oddziału YOC, gdzie współtworzy lokalną strategię rozwoju firmy w kanale reklamy mobile oraz odpowiada za współpracę ze wiodącymi agencjami i domami mediowymi w Polsce. W 2021 roku objęła także funkcję zastępcy grupy roboczej mobile w IAB.

    Jako absolwentka dziennikarstwa, Sylwia na bieżąco śledzi sytuację polskiego rynku mediowego i wykorzystuje swoją wiedzę w codziennej pracy. Prywatnie miłośniczka sportu, podróży i rozwoju osobistego. Prelegentka branżowych konferencji i szkoleń.

     

    Nikodem Sarna

    Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart i Grupa Netsprint. Obecnie odpowiedzialny za obszar programmatic oraz współpracę z wydawcami w polskim oddziale YOC. Prelegent branżowych konferencji i szkoleń.

    Oprócz tego prowadził zajęcia w trakcie studiów doktoranckich (w latach 2016-2017) oraz gościnnie już po ich ukończeniu, a także zrealizował szereg szkoleń dla klientów oraz współpracowników w ramach wykonywania obowiązków zawodowych we wszystkich miejscach pracy.  

    W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę pod tytułem „Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce”. Prywatnie pole dancer, jogin oraz mól książkowy.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych