Mobile marketing

Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz się jak definiować i realizować
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 12 h

Cena: 1500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. 
  • nauczysz się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. 
  • dowiesz się, jak poprawnie zbudować witrynę mobilną. Jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny?
  • przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. 
  • poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. 
  • zapoznasz się z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujących zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach, które chcą wykorzystać w działaniach nowe technologie mobilne

Metody pracy

  • Ćwiczenia 
  • Case studies
  • Praca domowa – rozwiązanie i wspólne omówienie rozwiązań podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wysłany do uczestnika.

Program szkolenia

  • Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu 
  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  • Proximity marketing. Geotargetowanie.
  • Mobilnie w Social Mediach
  • Aplikacje mobilne. Case study
  • Reklama mobilna.
  • Analityka, efektywność
  • Aspekty prawne

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 1500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

12 godzin szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ. 
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Terminy szkoleń

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone będzie przez eksperta z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu online.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.

    Opinie uczestników:

    • Uporządkowanie wiedzy, możliwość rozmowy i dyskusji, praktyczne przykłady
    • Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
    • Szkolenie świetne pod każdym względem; profesjonalizm i wiedza prowadzącego na najwyższym poziomie.
    • Wiedza i informacje przekazywane były w bardzo łatwo przyswajalny sposób. Przykłady oraz tłumaczenie przez szkoleniowca były precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi się w pracy, będę się starać ją wykorzystać.
    • Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnień.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Przystąpiłem do certyfikacji DIMAQ jako do pierwszej na naszym rynku certyfikacji obejmującej szeroki przekrój sektorów naszej branży. Pracując w niej od 10 lat, jak wiele moich koleżanek i kolegów zdobywałem doświadczenie w różnych obszarach – dzięki DIMAQ mogłem potwierdzić, że znam się na tym, co robię – w przekroju 360 stopni. W dobie zmieniającej się dynamicznie e-gospodarki potrzebujemy ludzi, którzy będą nieustannie podnosić i potwierdzać swoje kwalifikacje. Certyfikacja DIMAQ to idealne do tego rozwiązanie. Gorąco polecam, Paweł Kopacki.

    Paweł Kopacki
    Ad Product Manager, Grupa Wirtualna Polska

    Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

    Konrad Jałoszyński
    Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
    Digital Manager

    Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

    Włodzimierz Schmidt
    Prezes Zarządu IAB Polska

    W e-marketingu pracuję już od wielu lat, ale większość wiedzy o kampaniach online zdobyłam ucząc się ich w praktyce. Zależało mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiejętności poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe.
    O certyfikacie DIMAQ dowiedziałam się z LinkedIn. Zauważyłam, że wśród osób z mojej branży i z mojej sieci certyfikat staje się coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest świetnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawców.

    Paula Ogrodowicz
    Marketing Consultant

    O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że „content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

    Łukasz Chomyn
    Strategy Director, Grandes Kochonos

    Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

    Mariusz Nycz
    Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland

    Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

    Artur Maciorowski
    eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska

    Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

    Artur Muszkiet
    Członek Zarządu Sigma Bis

    W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji – klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

    Bartłomiej Popławski
    DIMAQ Trener, niezależny konsultant

    Zdecydowałam się przystąpić do egzaminu DIMAQ przede wszystkim ze względu na jego przekrojowy charakter. Dzięki pełnemu spektrum obszarów digital marketingu zawartych w egzaminie miałam okazję nie tylko potwierdzić swój poziom wiedzy, ale również sprawdzić się w obszarach których nie wykorzystuję w codziennej pracy. Interdyscyplinarny charakter egzaminu jest jego największym atutem. Certyfikacja DIMAQ stanowi również istotny element w prowadzonych przeze mnie procesach rekrutacyjnych stanowiąc potwierdzenie kwalifikacji kandydatów. Polecam wszystkim!

    Agnieszka Przewoźnik
    Co-Managing Director
    Społeczności.pl

    Trenerzy:

    Tomasz Szulkowski

    Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska, Chief Operating Officer w [m]spark, akceleratorze rozwiązań z obszaru martech (technologie w marketingu), odpowiedzialny za wdrażanie innowacji produktowych w ramach holdingu GroupM i agencji mediowych Mediacom, Mindshare i Wavemaker. 

    Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, w tym z branżą mobile od 9 lat (współtwórca agencji marketingu mobilnego Mobehave, później Head of Mobile w Havas Media Group). Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska od dwóch kadencji. Autor licznych publikacji i oraz wystąpień branżowych.

    Prywatnie ojciec dwójki urwisów, w wolnych chwilach lubuje się w lekturze książek podróżniczych.

     

    Sylwia Kaska 

    Sylwia jest aktywna w branży reklamowej już od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN. W 2017 roku dołączyła do polskiego oddziału YOC, gdzie współtworzy lokalną strategię rozwoju firmy w kanale reklamy mobile oraz odpowiada za współpracę ze wiodącymi agencjami i domami mediowymi w Polsce. W 2021 roku objęła także funkcję zastępcy grupy roboczej mobile w IAB.

    Jako absolwentka dziennikarstwa, Sylwia na bieżąco śledzi sytuację polskiego rynku mediowego i wykorzystuje swoją wiedzę w codziennej pracy. Prywatnie miłośniczka sportu, podróży i rozwoju osobistego. Prelegentka branżowych konferencji i szkoleń.

     

    Nikodem Sarna

    Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart i Grupa Netsprint. Obecnie odpowiedzialny za obszar programmatic oraz współpracę z wydawcami w polskim oddziale YOC. Prelegent branżowych konferencji i szkoleń.

    Oprócz tego prowadził zajęcia w trakcie studiów doktoranckich (w latach 2016-2017) oraz gościnnie już po ich ukończeniu, a także zrealizował szereg szkoleń dla klientów oraz współpracowników w ramach wykonywania obowiązków zawodowych we wszystkich miejscach pracy.  

    W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę pod tytułem „Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce”. Prywatnie pole dancer, jogin oraz mól książkowy.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych