Mobile marketing
Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz się jak definiować i realizować
strategię działań mobile marketingowych swojej organizacji
TERAZ W FORMIE ONLINE!


Miejsce: ONLINE
Liczba godzin: 12
Cena: 1500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.
- nauczysz się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty.
- dowiesz się, jak poprawnie zbudować witrynę mobilną. Jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny?
- przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing.
- poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku.
- zapoznasz się z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla pracowników działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujących zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach, które chcą wykorzystać w działaniach nowe technologie mobilne
Metody pracy
- Ćwiczenia
- Case studies
- Praca domowa – rozwiązanie i wspólne omówienie rozwiązań podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wysłany do uczestnika.
Program szkolenia
- Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu
- Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
- Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
- Proximity marketing. Geotargetowanie.
- Mobilnie w Social Mediach
- Aplikacje mobilne. Case study
- Reklama mobilna.
- Analityka, efektywność
- Aspekty prawne
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online to 1500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:
12 godzin warsztatowych szkolenia
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Terminy szkoleń
Aktualnie brak terminów
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone będzie przez eksperta z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu online.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
Opinie uczestników:
- Uporządkowanie wiedzy, możliwość rozmowy i dyskusji, praktyczne przykłady
- Nowa wiedza, przydatna w codziennej pracy
- Szkolenie świetne pod każdym względem; profesjonalizm i wiedza prowadzącego na najwyższym poziomie.
- Wiedza i informacje przekazywane były w bardzo łatwo przyswajalny sposób. Przykłady oraz tłumaczenie przez szkoleniowca były precyzyjne. Zdobyta wiedza przyda mi się w pracy, będę się starać ją wykorzystać.
- Bardzo przydatna wiedza, wiele nowych, nieznanych zagadnień.


Trenerzy:
Tomasz Szulkowski
Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska, Chief Operating Officer w [m]spark, akceleratorze rozwiązań z obszaru martech (technologie w marketingu), odpowiedzialny za wdrażanie innowacji produktowych w ramach holdingu GroupM i agencji mediowych Mediacom, Mindshare i Wavemaker.
Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, w tym z branżą mobile od 9 lat (współtwórca agencji marketingu mobilnego Mobehave, później Head of Mobile w Havas Media Group). Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska od dwóch kadencji. Autor licznych publikacji i oraz wystąpień branżowych.
Prywatnie ojciec dwójki urwisów, w wolnych chwilach lubuje się w lekturze książek podróżniczych.


Sylwia Kaska
Sylwia jest aktywna w branży reklamowej już od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN. W 2017 roku dołączyła do polskiego oddziału YOC, gdzie współtworzy lokalną strategię rozwoju firmy w kanale reklamy mobile oraz odpowiada za współpracę ze wiodącymi agencjami i domami mediowymi w Polsce. W 2021 roku objęła także funkcję zastępcy grupy roboczej mobile w IAB.
Jako absolwentka dziennikarstwa, Sylwia na bieżąco śledzi sytuację polskiego rynku mediowego i wykorzystuje swoją wiedzę w codziennej pracy. Prywatnie miłośniczka sportu, podróży i rozwoju osobistego. Prelegentka branżowych konferencji i szkoleń.


Nikodem Sarna
Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart i Grupa Netsprint. Obecnie odpowiedzialny za obszar programmatic oraz współpracę z wydawcami w polskim oddziale YOC. Prelegent branżowych konferencji i szkoleń.
Oprócz tego prowadził zajęcia w trakcie studiów doktoranckich (w latach 2016-2017) oraz gościnnie już po ich ukończeniu, a także zrealizował szereg szkoleń dla klientów oraz współpracowników w ramach wykonywania obowiązków zawodowych we wszystkich miejscach pracy.
W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę pod tytułem “Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce”. Prywatnie pole dancer, jogin oraz mól książkowy.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

