Zrównoważony rozwój
w marketingu cyfrowym

Jak łączyć efektywność z odpowiedzialnością

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 11

Cena: 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Poznasz i zrozumiesz kluczowe koncepcje, ramy regulacyjne, standardy branżowe związane ze zrównoważonym rozwojem w reklamie cyfrowej
  • Dowiesz się, jak cykl życia kampanii cyfrowych wpływa na klimat i środowisko
  • Dowiesz się jak branża musi dostosować się do wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem oraz jakie są główne trendy i przepisy, które będą miały wpływ na organizację w przyszłości.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla Digital Advertising Strategists & Media Buyers – specjalistów tworzących reklamy i kupujących media cyfrowe, którzy chcą integrować zrównoważone podejście w swoich strategiach
  • dla marketerów i specjalistów ds. kampanii cyfrowych – osób odpowiedzialnych za kreację i realizację kampanii online, chcących unikać greenwashingu i zwiększać odpowiedzialność
  • dla agencji reklamowych i domów mediowych – zespołów tworzących strategie marketingowe dla klientów, którzy coraz częściej oczekują zrównoważonej komunikacji
  • dla profesjonalistów AdTech – osób zajmujących się technologiami reklamowymi, optymalizacją kampanii oraz danymi, które chcą zmniejszać ślad węglowy reklamy cyfrowej
  • dla brand managerów i specjalistów ds. komunikacji – osób odpowiedzialnych za wizerunek marki, które chcą wdrażać ESG do strategii marketingowych i uniknąć ryzyka prawnego związanego z nieetyczną komunikacją

Metodyka pracy

  • Wykład
  • Ćwiczenia i praca w grupach
  • Interaktywne głosowania
  • Quiz
  • Dyskusja
  • Case study
  • Sesja pytań i odpowiedzi
Program szkolenia
  1. Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i ESG w reklamie cyfrowej/marketingu cyfrowym
  2. Wpływ reklamy cyfrowej na środowisko
  3. Strategie redukcji śladu węglowego w marketingu cyfrowym
  4. Przyszłość zrównoważonego marketingu cyfrowego
  5. Etyka i transparentność w komunikacji
  6. Uwzględnianie wpływu społecznego i inkluzywność w reklamie cyfrowej
  7. Narzędzia i zasoby z IAB Sustainability Hub
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1800 zł netto

Cena zawiera:

    N

    11 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

    N

    wykłady, case studies, ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     
    N

    zaświadczenie ukończenia szkolenia

    Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Aktualnie brak terminów

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim doświdaczeniem.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Certyfikat DIMAQ jest dla naszej firmy jednoznacznym potwierdzeniem umiejętności i kompetencji osoby, która go posiada. Doskonale buduje rozpoznawalność naszych specjalistów jako certyfikowanych profesjonalistów w świecie digitalu. A także stanowi jednoznaczny dowód na znajomość podstaw wszystkich zagadnień z branży marketingu interaktywnego. Ciągły zawodowy rozwój naszej załogi jest szansą na umocnienie naszej biznesowej pozycji i tym samym zwiększenie konkurencyjności wśród agencji. Dlatego w GoldenSubmarine włączyliśmy certyfikat DIMAQ do ścieżki rozwoju naszych pracowników. Dzięki temu stał się on elementem motywującym do pogłębiania i usystematyzowania posiadanej wiedzy oraz narzędziem oceniającym posiadane przez nich kwalifikacje. Nie do przecenienia jest też fakt, że DIMAQ będzie rozpoznawalny również poza granicami naszego kraju.

    Grzegorz Krzemień
    Prezes GoldenSubmarine

    Firma Lellek kojarzona jest z profesjonalizmem w każdej dziedzinie swojej działalności, a certyfikat DIMAQ Employer to najlepsza opcja podkreślenia również naszych kompetencji marketingowych. Nasi Klienci oczekują wysokiej jakości informacji, a tylko dobrze przygotowany Zespół Specjalistów, jest w stanie je dostarczyć.

    Błażej Jarząb
    Business Development & Marketing Manager, LELLEK Group

    Dla mnie certyfikat był swego rodzaju laurką za pracę, którą włożyłem w ciągu roku odkąd po raz pierwszy zacząłem czytać materiały związane z “digitalem”. Posiadanie certyfikatu otworzyło przede mną dalsze możliwości rozwijania swojej wiedzy w zakresie marketingu. DIMAQ dla mnie otwiera drogi, które do tej pory były zamknięte, a dzięki systemowi recertyfikacji jestem na bieżąco z kluczowymi wydarzeniami z branży, z których mogę czerpać aktualną wiedzę.

    Marcin Pytlik
    Digital Marketing Advisor w agencji EACTIVE

    DIMAQ, jako certyfikat potwierdzający wiedzę e-marketingową, zyskuje na popularności w środowisku branżowym. Jako GoldenSubmarine chcemy przyczynić się do jego popularyzacji. Stąd i u nas w firmie rośnie grono osób, które mogą pochwalić się certyfikatem. Przystępujemy do programu Pracodawca DIMAQ  po to, by podkreślić jego rolę w naszej firmie.

    Grzegorz Krzemień
    GoldenSubmarine
    GoldenSubmarine

    W e-marketingu pracuję już od wielu lat, ale większość wiedzy o kampaniach online zdobyłam ucząc się ich w praktyce. Zależało mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiejętności poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe.
    O certyfikacie DIMAQ dowiedziałam się z LinkedIn. Zauważyłam, że wśród osób z mojej branży i z mojej sieci certyfikat staje się coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest świetnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawców.

    Paula Ogrodowicz
    Marketing Consultant
    Mystery Person

    Profesjonalny marketing jest zawsze ogromną szansą rozwoju przedsiębiorstwa. Salon Świtoń-Paczkowski jest wyznacznikiem wysokiej jakości usług, a w czasach, kiedy sprzedaż przenosi się do Internetu, wykwalifikowana kadra marketingowców jest niejako „must have” w naszej firmie.
    Potwierdzeniem nowoczesnego podejścia firmy do działań marketingowych jest certyfikacja DIMAQ pracowników oraz oznaczenie salonu jako DIMAQ Emplyer.

    Judyta Foksa,
    Kierownik Działu Marketingu, Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o.

    Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

    Artur Maciorowski
    eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska

    W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji – klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

    Bartłomiej Popławski
    DIMAQ Trener, niezależny konsultant

    Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

    Marcin Żukowski
    Co-founder Nieagencji

    W Result Media ogromną wagę przykładamy do stałego rozwoju wiedzy i umiejętności naszego zespołu. Certyfikat DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który potwierdza praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu, w tym m.in. analityki internetowej, zaawansowanych kampanii sprzedażowych czy social mediów. Przystępując do Programu Pracodawca DIMAQ i zatrudniając certyfikowanych specjalistów, dajemy naszym pracownikom możliwość rozwoju swoich kompetencji, dostęp do stale aktualizowanego know-how ekspertów z całego świata, a naszym klientom – pewność, że współpracują z firmą, która do realizacji ich celów biznesowych wykorzystuje najnowszą wiedzę i najbardziej efektywne rozwiązania digital marketingu.

    Adrian Radomski
    Członek zarządu i COO Result Media

    Ewa Suszek

    Trener

    ESG Communication Expert, Business Transformation Lead

    Doświadczona ekspertka komunikacji marketingowej i facylitatorka procesów z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu wewnętrznych i zewnętrznych projektów dla firm z rozmaitych branż w Europie Środkowej. Ostatnio: menedżerka w zespole ds. zrównoważonego rozwoju w Deloitte, gdzie koncentrowała się na projektach związanych ze strategiami, raportowaniem i komunikacją ESG. Wcześniej, przez wiele lat była odpowiedzialna w Deloitte i Deloitte Digital za relacje z rynkiem w zakresie m.in. tematów związanych ze zrównoważonym rozwojem, innowacjami i transformacją cyfrową.

    Paweł Niziński

    Trener

    CEO & Founder, Better

    Założyciel Goodbrand PL/BETTER, inicjator ruchu B Corp w Polsce. Ekspert w zakresie innowacji społecznych i strategicznego zarządzania zrównoważonymi markami z ponad 30 -letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, doradztwie w sustainability. Wcześniej – m in. Dyrektor zarządzający i kreatywny Grupy UPSTAIRS Y&R Brands. Socjolog (UW) i designer (ASP Warszawa, Amsterdam). Wykładowca m in MBA School of Business PW, ALK, Collegium Da Vinci. Od 2019 B Lab Country Partner w Polsce a także Partner w NOW Partners. Laureat Pióra Odpowiedzialnego Biznesu FOB, ambasador projektu B For Good Leaders w Polsce, współzałożyciel Fundacji DEIA

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych