Kolejną osobą, która odpowiedziała nam na nasze DMAQuestion jest Karol Myszkowski, Makroregional Sales Manager, Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.

DIMAQuestion: Skąd decyzja o przystąpieniu do egzaminu?

Karol Myszkowski: Decyzja zapadła na szczeblu Organizacji, w której pracuję. Lecz to był tylko bodziec, który zmobilizował mnie do działania, od paru miesięcy szukałem opcji potwierdzenia kompetencji w zakresie Digital.

DQ: Jak z Pana perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy?

K.M: Mam okazję pracować w mniejszym mieście jakim jest Białystok i tu powiem szczerze jest mało znany, lub wcale. Lecz sytuacja zmienia się diametralnie w momencie kontaktu z firmami np. z Warszawy – tu jest zauważany fakt posiadania i faktycznie pomaga w rozmowach – przynajmniej w ich pierwszym etapie.

DQ: Co Panu dał certyfikat? Jak obecnie Pan planuje rozwijać swoją karierę?

K.M: Przede wszystkim kolejny, potwierdzony krok w samodoskonaleniu się w zakresie Digital.

Po drugie pokazał mi braki w obszarach, które znam, ale jak się okazało w mniejszym stopniu. I po trzecie stał się bodźcem do działania i dalszego zgłębiania wiedzy onlinowej.


Karol Myszkowski – Makroregional Sales Manager, Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.

W mediach pracuje od 2008 roku. Swoją przygodę rozpoczął od mediów lokalnych wydawanych wtedy przez Media Regionalne tj. Kurier Poranny i Teraz Białystok. Tu również po raz pierwszy miał styczność z reklamą online.

Od 2011 roku jest związany z Ringier Axel Springer Polska – był współtwórcą rozwoju firmy na wschodzie Polski – najpierw powstał oddział Firmy w Białymstoku, a po roku w Lublinie. Obecnie od 4 lat jest Kierownikiem Sprzedaży Makroregionu i z powodzeniem transformuje
środki pieniężne z tzw. Printu do Onlinu, uzyskując dzięki temu zadowolenie Klientów z prowadzonych kampanii reklamowych.