Kolejn膮 osob膮, kt贸ra odpowiedzia艂a nam na nasze DMAQuestion jest Karol Myszkowski, Makroregional Sales Manager, Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.

DIMAQuestion: Sk膮d decyzja o przyst膮pieniu do egzaminu?

Karol Myszkowski: Decyzja zapad艂a na szczeblu Organizacji, w kt贸rej pracuj臋. Lecz to by艂 tylko bodziec, kt贸ry zmobilizowa艂 mnie do dzia艂ania, od paru miesi臋cy szuka艂em opcji potwierdzenia kompetencji w zakresie Digital.

DQ: Jak z Pana perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy?

K.M: Mam okazj臋 pracowa膰 w mniejszym mie艣cie jakim jest Bia艂ystok i tu powiem szczerze jest ma艂o znany, lub wcale. Lecz sytuacja zmienia si臋 diametralnie w momencie kontaktu z firmami np. z Warszawy – tu jest zauwa偶any fakt posiadania i faktycznie pomaga w rozmowach – przynajmniej w ich pierwszym etapie.

DQ: Co Panu da艂 certyfikat? Jak obecnie Pan planuje rozwija膰 swoj膮 karier臋?

K.M: Przede wszystkim kolejny, potwierdzony krok w samodoskonaleniu si臋 w zakresie Digital.

Po drugie pokaza艂 mi braki w obszarach, kt贸re znam, ale jak si臋 okaza艂o w mniejszym stopniu. I po trzecie sta艂 si臋 bod藕cem do dzia艂ania i dalszego zg艂臋biania wiedzy onlinowej.


Karol Myszkowski –聽Makroregional Sales Manager, Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.

W mediach pracuje od 2008 roku. Swoj膮 przygod臋 rozpocz膮艂 od medi贸w lokalnych wydawanych wtedy przez Media Regionalne tj. Kurier Poranny i Teraz Bia艂ystok. Tu r贸wnie偶 po raz pierwszy mia艂 styczno艣膰 z reklam膮 online.

Od 2011 roku jest zwi膮zany z聽Ringier Axel Springer Polska聽– by艂 wsp贸艂tw贸rc膮 rozwoju firmy na wschodzie Polski – najpierw powsta艂 oddzia艂 Firmy w Bia艂ymstoku, a po roku w Lublinie. Obecnie od 4 lat jest Kierownikiem Sprzeda偶y Makroregionu i z powodzeniem transformuje
艣rodki pieni臋偶ne z tzw. Printu do Onlinu, uzyskuj膮c dzi臋ki temu zadowolenie Klient贸w z prowadzonych kampanii reklamowych.