„Wykorzystanie platformy TikTok w działaniach promocyjnych polskich muzeów na przykładzie Muzeum Narodowego w Warszawie, Muzeum Emigracji w Gdyni i Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu”
„Interakcje paraspołeczne a postawy nabywców wobec komunikacji marketingowej w podcaście”
„Real time marketing jako narzędzie kształtowania relacji z klientami”
– to tematy zwycięskich prac w kolejnym już konkursie DIMAQ UNI. Wszystkie prace zostały sprawdzone, w drugim etapie brali udział w ocenianiu przede wszystkim trenerzy DIMAQ. Po zliczeniu głosów i przeczytaniu opinii wyłonione zostały tegoroczne laureatki dwunastej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, podyplomowe z zakresu marketingu internetowego w okresie od dnia 1 stycznia 2020 do dnia 31 lipca 2023 r. Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli między innymi posiadacze certyfikatu DIMAQ oraz certyfikowani trenerzy DIMAQ.
A oto zwyciężczynie 12. edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI:
W kategorii prac magisterskich:
Aleksandra Pawlik (Akademia Leona Koźmińskiego) za pracę:
„Interakcje paraspołeczne a postawy nabywców wobec komunikacji marketingowej w podcaście”
Laureatka otrzymuje nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
W kategorii prac licencjackich:
Katarzyna Rohda (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu) za pracę:
„Wykorzystanie platformy TikTok w działaniach promocyjnych polskich muzeów na przykładzie Muzeum Narodowego w Warszawie, Muzeum Emigracji w Gdyni i Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu”
Nagrodą jest bezpłatny udział w Akademii DIMAQ Basic z możliwością podejścia do egzaminu DIMAQ.
W kategorii prac podyplomowych:
Luiza Sowińska (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie) za pracę:
„Real time marketing jako narzędzie kształtowania relacji z klientami”
Nagrodą jest bezpłatny udział w Akademii DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ.
“Czytając prace, byłam pod ogromnym wrażeniem. Każda z nich wciągnęła mnie swoją treścią, sprawiając, że byłam ciekawa kolejnych badań i wniosków. Młodzi autorzy przystąpili do tematów w sposób niezwykle oryginalny, prezentując świeże spojrzenie na rynek. Ich podejście oparte było często na własnych doświadczeniach marketingowych i reklamowych, co nadawało pracom wyjątkową autentyczność.
Najbardziej fascynujące było to, jak poruszali tematykę, która często stanowi wyzwanie dla reklamodawców. Prace dotykały zagadnień takich jak real-time marketing, podcasty czy komunikacja, prezentując głębokie zrozumienie tych obszarów. Autorzy trafnie wskazali kluczowe kwestie i przedstawili wnioski, które były nie tylko trafne, ale również inspirujące.
Cieszę się, że nowe pokolenie, które dorastało w erze technologii, wnosi takie cenne spojrzenie na dziedzinę marketingu. Ich świeże podejście, kreatywność i innowacyjne myślenie są niewątpliwie ogromnym atutem dla branży. Jestem przekonana, że ich wkład będzie niezastąpiony w przyszłości marketingu” – tak o byciu w Jury konkursu mówi Paulina Kaim, Head of Strategy & Growth z Madokado.