Stałym elementem kampanii PR jest komunikacja w mediach społecznościowych oraz działania z influencerami, również tymi wirtualnymi. W poszukiwaniu nowych „punktów styku” z odbiorcami piarowcy wykorzystują coraz to nowsze kanały komunikacji, takie jak gaming i społeczności gamerów. Dlatego zapraszamy Was na webinar, przygotowany przez Grupę Roboczą Public Relations działającą w ramach IAB Polska, w którym szerzej wyjaśnimy to zjawisko.

Webinar odbędzie się 14 listopada, we wtorek o godzinie 15:00. Eksperci odsłonią w nim tajemnice swoich „warsztatów”, w których powstaje content dedykowany różnym kanałom komunikacji – skutecznie podbijający sieć.

W wydarzeniu wezmą udział: Julia Zdobylak – Senior SEM & Paid Social Planner w Performics, Tomasz Borowski – Head of Comms w FRENZY oraz Justyna Oracz – Head of Communications w WE!RE Fantasy.

Julia Zdobylak odpowie na pytania, kim są wirtualni influencerzy i jak się rodzą, jakie są różnice między współpracą z tradycyjnymi a wirtualnymi influencerami oraz jak odbieramy treści tworzone przez wirtualnych influencerów.

W tematy gamingowe wprowadzi nas Tomasz Borowski, który opowie kim są współcześni gracze oraz jakie mogą pojawić się szanse i zagrożenia w komunikacji do fanów gamingu. Ponadto poznamy miejsca styku komunikacji z graczami i dowiemy się, dlaczego marki mają problem z dotarciem do graczy.

Tuż po Tomaszu głos zabierze Justyna Oracz, która poruszy temat ewolucji komunikacji w świecie gier. Z jej wystąpienia dowiemy się, jaki potencjał esportu i gamingu kryje się w skutecznej komunikacji marek oraz jak wyglądają punkty styku w istniejącym ekosystemie.

Webinar poprowadzi szefowa Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska – Joanna Berlińska – Head of PR & Communications, Founder w agencji Lightscape.

Za udział w tym wydarzeniu posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymają 2 pkt. recertyfikacyjne.

Zapraszamy do rejestracji.