Podczas kwietniowej edycji spotkań o digitalu DIMAQ Voice czekają na nas aż 3 prelekcje ekspertów marketingu online. Tym razem poznamy aktualne trendy z zakresu gamingu, e-commerce i kampanii w social media. Nie przegapcie, rejestracja już otwarta!
Prelekcja I, godz. 15:00: Metaverse czy in game – co wybrać?
W prezentacji przybliżymy różnice między reklamą in game, wykorzystaniem platformy Roblox oraz możliwościami metaverse. Pokażemy dlaczego warto wykorzystywać takie narzędzia z punktu widzenia marketingowca i co one dają community.
Karolina Diakowska – Managing Director – Specjalistka w obszarze kreacji i strategii w sektorach eventowym, a obecnie przede wszystkim gamingu i esportu. Od tego roku w roli Managing Directora w GAM3RS_X realizując wizję formatowania esportu, aby stworzyć markom płaszczyznę do ciekawych crossów – budując je jako love brandy graczy, a community nowe możliwości, ciekawą rozrywkę i niezapomniane emocje. Wcześniej przez prawie 8 lat związana z branżą eventową – realizując projekty dla takich marek jak Facebook, Huawei czy Grupa Pracuj.
Jakub Kozłowski – Performance Marketing Coordinator – Performance Marketing Coordinator w agencji gaming influencer marketingowej WE!RE Fantasy. Z sukcesami realizuje kampanie z zakresu Paid Social, SEM, Programmatic Display, ingame ads, które, dzięki precyzyjnemu targetowaniu i niestandardowym rozwiązaniom, wspomagają efekty sprzedażowe kampanii prowadzonych w obszarze gamingu i esportu.
Prelekcja II, godz. 15:35: E-commerce w 2022: trendy konsumenckie i przyszłość.
W ciągu ostatnich kilku lat wielu z nas przystosowało się do zmieniającej się rzeczywistości. Zmieniliśmy pracę, mieszkanie lub w jakiś inny sposób zmieniliśmy swoje życie. Często w tych zmianach dużą rolę odgrywał internet, który dla coraz większej liczby konsumentów stał się pierwszym miejscem dla zaspokajania ich potrzeb zakupowych.
Aby zrozumieć, jak bardzo zmieniły się zachowania i preferencje konsumentów, w Criteo przeanalizowaliśmy wyniki ankiet przeprowadzonych dla nas wśród ponad 17 000 respondentów na całym świecie, a także dane sygnałów zakupowych naszych 22 000 reklamodawców. W tej prezentacji przedstawione zostaną główne trendy, które zaobserwowaliśmy.
Z tej prezentacji dowiesz się:
• Czy omnichannel to przyszłość?
• Jak wygląda powrót do życia towarzyskiego i podróżowania po zniesieniu obostrzeń?
• Jak wykorzystać wzrost popularności video w własnych działaniach?
• Jaką rolę na ścieżce konsumenta pełni otwarty internet?
Kamila Dróżka – Country Manager Polska & CEE w Criteo – Swoją przygodę w marketingu online zaczęła 11 lat temu w Barcelonie, w agencji e-mailingowej, dostarczającej bazy do wysyłek kampanii e-mail dla największych polskich agencji. Następnie rozwijała rynek polski i amerykański w wyszukiwarce ogłoszeń Trovit. Nieco ponad 6 lat temu rozpoczęła swoją przygodę w Criteo, gdzie zaczynała jako Account Strategist na rynku polskim i w niedługim czasie, miała możliwość zbudowania zespołu obsługującego rynek polski i CEE, który cały czas się rozwija.
Prelekcja III, godz. 16:05: Jak skalować sprzedaż na Facebooku i Instagramie? Sprawdzone rozwiązania i strategie.
Podczas prezentacji poznasz najczęściej spotykane “blockery” w skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych w środowisku META (Facecbook, Instagram, Messenger, Whatsapp) i sposoby ich rozwiązywania, w tym – za pomocą narzędzia ROI Hunter.
Z tej prezentacji dowiesz się:
– jak tworzyć skuteczne reklamy w środowisku META;
– jakie są przyczyny nieefektywnego skalowania sprzedaży na Facebooku;
– jak wyciągać wnioski z własnych danych dot. sprzedaży;
– jak poprawić skalowanie sprzedaży za pomocą ROI Hunter.
Rafał Sobierajski, Team Leader, Business Factory – Ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji, z czego większość to komunikacja online. Tworzył i wdrażał strategie komunikacji
w mediach społecznościowych zarówno dla klientów własnych, jak i zespołów agencji, którymi dowodził. Aktualnie związany
z polskim oddziałem Business Factory, Facebook Marketing Partnera oraz Google Premier Partnera, gdzie jako team leader
dowodzi zespołem specjalistów w zakresie prowadzenia kampanii w ekosystemach META, Google i TikTok.
Trwa CALL FOR PAPERS – wystąp na DIMAQ Voice Online!
Masz ciekawy temat, którym chciałbyś podzielić się z widownią DIMAQ Voice? A może chcesz rozwinąć swoją umiejętność wystąpień publicznych? Nasze spotkania dają Ci taką możliwość i dużo więcej!
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Sprawdź szczegóły i wyślij propozycję swojego wystąpienia:
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie wydarzenia >>
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku >>
PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar
PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki