Podczas kwietniowej edycji spotkań o digitalu DIMAQ Voice czekają na nas aż 3 prelekcje ekspertów marketingu online. Tym razem poznamy aktualne trendy z zakresu gamingu, e-commerce i kampanii w social media. Nie przegapcie, rejestracja już otwarta!

Karolina Diakowska Managing Director GAM3RS X

Prelekcja I, godz. 15:00: Metaverse czy in game – co wybrać?

W prezentacji przybliżymy różnice między reklamą in game, wykorzystaniem platformy Roblox oraz możliwościami metaverse. Pokażemy dlaczego warto wykorzystywać takie narzędzia z punktu widzenia marketingowca i co one dają community.

Karolina Diakowska – Managing Director – Specjalistka w obszarze kreacji i strategii w sektorach eventowym, a obecnie przede wszystkim gamingu i esportu. Od tego roku w roli Managing Directora w GAM3RS_X realizując wizję formatowania esportu, aby stworzyć markom płaszczyznę do ciekawych crossów – budując je jako love brandy graczy, a community nowe możliwości, ciekawą rozrywkę i niezapomniane emocje. Wcześniej przez prawie 8 lat związana z branżą eventową – realizując projekty dla takich marek jak Facebook, Huawei czy Grupa Pracuj.

Jakub Kozłowski Performance Marketing Coordinator WE!RE FANTASY

Jakub Kozłowski – Performance Marketing Coordinator – Performance Marketing Coordinator w agencji gaming influencer marketingowej WE!RE Fantasy. Z sukcesami realizuje kampanie z zakresu Paid Social, SEM, Programmatic Display, ingame ads, które, dzięki precyzyjnemu targetowaniu i niestandardowym rozwiązaniom, wspomagają efekty sprzedażowe kampanii prowadzonych w obszarze gamingu i esportu.

Prelekcja II, godz. 15:35: E-commerce w 2022: trendy konsumenckie i przyszłość.

W ciągu ostatnich kilku lat wielu z nas przystosowało się do zmieniającej się rzeczywistości. Zmieniliśmy pracę, mieszkanie lub w jakiś inny sposób zmieniliśmy swoje życie. Często w tych zmianach dużą rolę odgrywał internet, który dla coraz większej liczby konsumentów stał się pierwszym miejscem dla zaspokajania ich potrzeb zakupowych.

Aby zrozumieć, jak bardzo zmieniły się zachowania i preferencje konsumentów, w Criteo przeanalizowaliśmy wyniki ankiet przeprowadzonych dla nas wśród ponad 17 000 respondentów na całym świecie, a także dane sygnałów zakupowych naszych 22 000 reklamodawców. W tej prezentacji przedstawione zostaną główne trendy, które zaobserwowaliśmy.

Kamila Dróżka, Country Manager Polska & CEE w Criteo.

Z tej prezentacji dowiesz się:

•            Czy omnichannel to przyszłość?

•            Jak wygląda powrót do życia towarzyskiego i podróżowania po zniesieniu obostrzeń?

•            Jak wykorzystać wzrost popularności video w własnych działaniach?

•            Jaką rolę na ścieżce konsumenta pełni otwarty internet?

Kamila Dróżka – Country Manager Polska & CEE w Criteo – Swoją przygodę w marketingu online zaczęła 11 lat temu w Barcelonie, w agencji e-mailingowej, dostarczającej bazy do wysyłek kampanii e-mail dla największych polskich agencji. Następnie rozwijała rynek polski i amerykański w wyszukiwarce ogłoszeń Trovit. Nieco ponad 6 lat temu rozpoczęła swoją przygodę w Criteo, gdzie zaczynała jako Account Strategist na rynku polskim i w niedługim czasie, miała możliwość zbudowania zespołu obsługującego rynek polski i CEE, który cały czas się rozwija.

Prelekcja III, godz. 16:05: Jak skalować sprzedaż na Facebooku i Instagramie? Sprawdzone rozwiązania i strategie.

Rafał Sobierajski, Team Leader, Business Factory Polska

Podczas prezentacji poznasz najczęściej spotykane „blockery” w skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych w środowisku META (Facecbook, Instagram, Messenger, Whatsapp) i sposoby ich rozwiązywania, w tym – za pomocą narzędzia ROI Hunter.

Z tej prezentacji dowiesz się:

–  jak tworzyć skuteczne reklamy w środowisku META; 

–  jakie są przyczyny nieefektywnego skalowania sprzedaży na Facebooku;

–  jak wyciągać wnioski z własnych danych dot. sprzedaży;

–  jak poprawić skalowanie sprzedaży za pomocą ROI Hunter.

Rafał Sobierajski, Team Leader, Business Factory – Ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji, z czego większość to komunikacja online. Tworzył i wdrażał strategie komunikacji
w mediach społecznościowych zarówno dla klientów własnych, jak i zespołów agencji, którymi dowodził. Aktualnie związany
z polskim oddziałem Business Factory, Facebook Marketing Partnera oraz Google Premier Partnera, gdzie jako team leader
dowodzi zespołem specjalistów w zakresie prowadzenia kampanii w ekosystemach META, Google i TikTok.


Trwa CALL FOR PAPERS – wystąp na DIMAQ Voice Online!

Masz ciekawy temat, którym chciałbyś podzielić się z widownią DIMAQ Voice? A może chcesz rozwinąć swoją umiejętność wystąpień publicznych? Nasze spotkania dają Ci taką możliwość i dużo więcej!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Sprawdź szczegóły i wyślij propozycję swojego wystąpienia:


Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie wydarzenia >>

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku >>


PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki