Certyfikowani Trenerzy DIMAQ
Agata Czech
Senior e-commerce strategist, Wavemaker, od 6 lat w branży mediowej. Początkowo skoncentrowana na obsłudze klientów w obszarze Paid Social.
Od 4 zajmuje się szeroko rozumianym e-commerce – od strategii mediowej poprzez dynamiczne kreacje, wdrażanie rozwiązań optymalizacji call center oraz UX i marketing automation.
Pracowała dla takich klientów jak Samsung, T-Mobile czy Wittchen.
Agata Sądel
Szef digitalu w Maxus, z ponad dziewięcioletnim doświadczeniem w branży medialnej, od sześciu lat pracuje wyłącznie w środowisku cyfrowym dla wiodących lokalnych i światowych marek: L’ Oreal, Allegro, Grupa Żywiec, Alior Bank i Avon.
Wspiera Klientów Agencji w podejściu strategicznym, rozwija umiejętności w zespołach oraz wprowadza na rynek niestandardowe produkty cyfrowe.
Jest laureatką wielu nagród: Media Trendy za Desperados oraz Żywiec za innowacyjny projekt cyfrowy.
Jest szczególnie zainteresowana opracowywaniem i wdrażaniem strategii programowej w podejściu 360 dla Auchan Polska i INFOR.pl, Bank BPH, Bank DnB NORD, Fortis Bank, Grupa ING, Muzeum II Wojny Światowej, Proama
Agnieszka Parfienowicz
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe. Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION.
Jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami. Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.
Bartłomiej Popławski
Niezależny konsultant ds. digitalu i strategii marketingowej łączący doświadczenie agencyjne i korporacyjne. Karierę rozpoczął w Starcom w 2004. Współtwórca agencji digitalowej Next. W latach 2012-2017 odpowiedzialny za strategię digitalową dla GSK w regionie CEE. Laureat konkursów branżowych m.in. Media Trendy i Impactor.
Bloger podróżnik (www.doaustrii.pl), absolwent socjologii (UW) i podyplomowych studiów Marketing Interaktywny (SGH).
Jacek Szostak
Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec/Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Jakub Bakuła
Od 13 lat w branży digital marketingu. Trener i wykładowca akademicki. Wieloletni członek grup roboczych IAB, kierował grupą roboczą E-commerce. Odpowiadał za realizację kampanii nagradzanych w konkursach, m.in. MIXX Awards za najlepsze wykorzystanie nowych mediów.
Aktualnie rozwija ofertę i odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami w agencji butikowej VEOVEE specjalizującej się w marketingu mobile, wideo i gamingu.
Justyna Spytek
Ekspert performance marketingu, z branżą internetową związana od 13 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi.
Od 6 lat odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. dla Home&you, WITTCHEN, 4f, Gino Rossi, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Peugeot, IKEA, Tesco, Getin Bank, KFC, Liberty Direct, Tchibo Direct.
Anna Robotycka
Twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska.
Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.
Kamila Kownacka
Managing Director, z grupą domów mediowych OMD jest związana od 12 lat. Prowadzony przez nią zespół specjalistów realizuje kampanie on line dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald’s. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie.
Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym Mixx Awards, Effie oraz Cannes Media Lions.
Izabela Rokita
Z ramienia agencji mediowych przez jedenaście lat planowała i realizowała kampanie crossmediowe, a potem tworzyła i prowadziła zespoły pracując z firmami z sektorów od bankowości i finansów, przez telekomunikację, po FMCG i farmację.
Obecnie pracuje z zespołem specjalistów z zakresu digital i contentu w agencji mediowej Zenith, zajmującym się wsparciem zespołów klienckich i klientów w wykorzystaniu nowych narzędzi, produktów i technologii.
Ukończyła Wydział Zarządzania na UW i Szkołę Strategii Marki SAR.
Marta Pichlak-Miarka
Od 12 lat jest związana z domem mediowym OMD. Jako Group Account Director odpowiada za obsługę budżetu reklamowego NIVEA Polska a także HJ Heinz (marki Heinz oraz Pudliszki).
W latach 2011-2014 pracowała także jako Business Consultant Customer Intelligence w SAS Institute w Belgii, dla ING, BNP Paribas Fortis czy ZapFi. Współpraca z czołowym dostawcą usług business intelligence na świecie pozwoliła jej zdobyć kompetencje w takich obszarach jak analityka i wizualizacja danych oraz zarządzanie komunikacją marketingową w świecie omnichannel.
Trener i wykładowca, prowadziła szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Michał Szczur
Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare.
Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
Michał Łukasiewicz
Koordynator ds. systemów edukacyjnych, Media Impact Polska.
Z branżą reklamową związany od 2007 roku. Pierwsze kroki stawiał w sieci reklamowej ARBOmedia, gdzie m.in. wprowadzał Facebooka do Polski oraz realizował pierwsze na tej platformie płatne kampanie dla największych klientów na rynku.
Zarządzał również pierwszą polską platformą do automatyzacji działań reklamowych na Facebooku i Instagramie – Catvertiser.com oraz był odpowiedzialny za komunikację klubu piłkarskiego Legia Warszawa w mediach społecznościowych.
W Media Impact dba o wiedzę i rozwój pracowników, przygotowując oraz realizując plany szkoleniowo – warsztatowe. Ze szczególnym naciskiem na biegłość w rozwiązaniach związanych z digital marketingiem w oparciu o certyfikację DIMAQ.
Absolwent Studium Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskiem. Pasjonat nowych mediów, piłki nożnej i biegania.
Monika Bartołd
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).
Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych.
Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.
Aleksandra Zadygowicz
Head of digital – Nutricia Polska Sp. z o.o. (grupa Danone), posiada 20-letnie doświadczenie budowania strategii marek, tworzenia start-upów oraz wprowadzania korporacji do świata wirtualnego.
Z branżą internetową związana od 2000 roku, kiedy współtworzyła sklep internetowy www.empik.com przy poziomie penetracji internetu wynoszącym 7%.
Aktualnie odpowiedzialna za strategię rozwoju digital lidera branży żywności dla dzieci oraz za rozwój kompetencji digitalowych w grupie Danone.
Roman Dudziński
Digital Director, Carat Polska – odpowiada za rozwój obszaru digital w Carat Polska. Skoncentrowany na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, kompetencji cyfrowych pracowników poprzez platformę „d2: dentsu digital” oraz strategii inwestycyjnej na polu digital media.
Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), FMCG (grupa Barilla), motoryzacja (grupa PSA), odzież (adidas), technologia (Microsoft) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini).
Pełniąc rolę digital lead’a kreował skuteczną komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online, jak i tylko w digitalu.
Leszek A. Nowak
Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem.
W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.
Andrzej Klimczyk
Trener praktyk, posiada 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, które zdobywał pracując między innymi w centrach outsourcingowych z takimi firmami jak HBO Polska, ORANGE, PKO SA, BP, AGORA. Wprowadzał również Internet „pod strzechy” szkoląc konsultantów jednej z pierwszych technicznych infolinii NEOSTRADY w TP S.A
Z branżą reklamową związany od blisko 5 lat. Obecnie pracuje jako trener wewnętrzny w Ringier Axel Springer Polska wiodącym wydawcą na rynku cyfrowym, gdzie prowadzi szkolenia produktowe, sprzedażowe (w tym indywidualne sesje coachingowe), oraz marketingowe. Odpowiedzialny jest również za rozwój szkoleń e-learningowych.
Prywatnie pasjonat kolarstwa szosowego i górskich biegów ULTRA.
Anna Elwart
Strateg digitalowy. Pasjonatka internetów, policzalności i codziennych wyzwań marketerów. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom. Aktywna obserwatorka rozwoju sharing economy. Pracowała po stronie domu mediowego, agencji jak i sieci reklamy internetowej. Ekspertka w dziedzinie reklamy digitalowej z doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach brand advertising.
Realizowała kampanie m.in. dla takich marek jak: Renault, McDonald’s, NIVEA, TaxCare, PANDORA i wielu innych.
Wojciech Starzewski
Digital Manager i pasjonat internetu. W agencji Digital Resolution prowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii mediowych w kanałach on-line oraz procesy new business’owe.
Doświadczenie zdobywał w agencji performance marketingu, a także po stronie klienta w Philips Polska i wydawcy w AGORA S.A.
Realizował kampanie dla takich klientów jak NIVEA, Activision Blizzard, Idea Bank, Huawei Enterprise, 4F czy Żabka – w 2017 kampania Żabka Kupony została nagrodzona brązową statuetką MIXX w kategorii Mobile.
Małgorzata Niska
Digital Development Director, Vizeum Polska
Do grupu Dentsu dołączyła 8 lat temu, gdzie odpowiada za rozwój portfolio usług i produktów w obszarze digital. Obecnie skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klientów w obszarze digital oraz wspieraniu procesów new business. Do jej obowiązków należy także wsparcie strategiczne zespołów klienckich.
Przez ostatnie lata zbierała doświadczenie w tworzeniu strategii digital dla klientów z różnych branż: FMCG (Ferrero, Kerry Foods, Intersnack), fashion & beauty (Calzedonia, Sephora, Shiseido), a także dla Burger King, UPC czy Agata Meble.
Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow.
Prowadzi działalność edukacyjną w obszarze digital jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej także w Szkole Strategii Marki SAR. Jest trenerem IAB programu certyfikacji Dimaq.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją z Marketingu oraz Route500, międzynarodowego programu rozwojowego grupy Dentsu Aegis Network, w którym biorą udział osoby o najwyższym potencjale liderskim.
Robert Rydz-Mościcki
Od kilkunastu lat specjalizuje się w marketingu internetowym. Na co dzień odpowiedzialny za efekty biznesowe kampanii w internecie najbardziej wymagających klientów w Polsce.
Szkoleniowiec i wielokrotny prelegent na najważniejszych konferencjach branży internetowej, m. in. Forum IAB, Internet Standard, Akademia Google dla Agencji, Internetowe Rewolucje. Ma za sobą kilkaset szkoleń i wykładów poświęconych efektywnościowemu wykorzystaniu internetu.
Pracował min z LIDL, Castorama, Makro, Fiat, Braun, JULA, EMPIK, 3M, LPP i wiele innych. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.
Bartosz Paczyński
Bartosz Paczyński
Trener, konsultant i strateg z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Od 2008 roku w branży digital marketingu. Właściciel agencji marketingowej Content Hero. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Partner Google.
Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych.
Artur Szymula
Client Service Director w Fabryce Marketingu, z którą jest związany zawodowo od 2016 roku. Odpowiada za rozwój biznesu klientów w obszarze digital oraz współtworzy strategię new business.
Doświadczenie zdobywał prowadząc projekty m.in. dla: AliExpress, E. Wedel, Nespresso, Orange, Philips. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku e-biznes.
Prywatnie pasjonat sportów walki, podróżowania oraz literatury faktu.
Tomasz Kudrzycki
Trener wewnętrzny w biurze reklamy. Ekspert sprzedaży rozwiązań online, konsultant sprzedaży.
Absolwent Akademii Trenerów Biznesu JAK-MD. Od 16 lat związany z e-marketingiem, doświadczenie zdobywał u największych wydawców Onet-RASP, WP, Polska Press.
Prowadzi szkolenia onboardingowe, produktowe i rozwojowe. Specjalizuje się budowaniu i rozwijaniu sprzedaży rozwiązań digital marketingu w rozproszonych strukturach działów handlowych.
Kształtuje i doskonali zespoły obsługi klienta, w branżach oferujących wysoką jakość. Prywatnie pasjonat strzelectwa i survivalu.
Bartosz Sikora
Ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku.
Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe.
Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow. Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.
Tadeusz Żórawski
Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Mentor, coach i doradca.
Twórca działalności SmartHuman, consultingu i networkingu dla firm zainteresowanych wdrożeniem nowych technologii.
Ma blisko 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej, m.in. jako prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD Poland, globalny dyrektor strategii eCommerce agencji Molecular Worldwide, COO/CMO holdingu XXII Ventures (firm Automation House, Tigers, Huqiao i E5M).
Pracował m.in. dla firm takich jak Microsoft, MasterCard, Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Mars Petfood, Bacardi i Essity.
Był doradcą strategicznym w programie Omnichannel firmy The Heart, gdzie łączył się start-upy z korporacjami. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach, Hiszpanii i Portugalii).
Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research World Marketing Congress 2014 w Indiach, nagród Effie, Mixx, Media Trendy i innych. Wykładowca w instytucjach zajmujących się szkoleniami kadry menedżerskiej, zarządczej i marketingowej, m.in. Questus (akredytowane centrum Chartered Institute of Marketing), ICAN (instytut założony przez wydawcę Harvard Business Review Poland), Szkoły Mistrzów Reklamy działającej przy Akademii Leona Koźmińskiego, firmą House of Skills. Certyfikowany trener programu DIMAQ prowadzonego przez IAB Polska, posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional.