Podczas wirtualnego spotkania dla entuzjastów digital marketingu wysłuchamy dwóch prelekcji, które poprowadzą:  Roman Mura i Barbara Krulich Woźnica (Caroda Polska), Piotr Bombol (Gameset), Mateusz Górecki (WE!RE FANTASY). Podczas wydarzenia dowiesz się jakie są globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech oraz jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe. DIMAQ Voice Online odbędzie się 28 czerwca, w godzinach 15.00 – 16.25, na platformie GetResponse.

Prelekcja I, godz. 15:05
„Globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech.”

Barbara Krulich Woźnica, Marketing Managerka Caroda Polska

Czy jesteś reklamodawcą poszukującym nowych, bardziej wydajnych formatów reklamy wideo lub nowych źródeł przychodów z reklamy wideo? Przyjdź i posłuchaj naszej prezentacji – dane i rekomendacje od globalnej firmy AdTech pomogą Ci podjąć właściwą decyzję.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jaki jest odbiór reklamy wideo przez użytkowników w wybranych krajach?
  • Jakie są najbardziej wydajne formaty wideo i od czego ona zależy?
  • Jakie są pułapki poszczególnych rozwiązań i problemy, jakie się z nimi wiążą?
  • Jakie są przykłady innowacyjnych rozwiązań technicznych, które umożliwiają rozwiązanie tych problemów, oraz ich rezultaty.

Roman Mura, CEO Caroda

Roman zawsze interesował się nowatorskimi technologiami. Podczas studiów na Uniwersytecie Tomasa Baty w Zlinie w Czechach odkrył, że lubi marketing i reklamę. Już wtedy aktywnie pracował w marketingu. Naturalne połączenie tych dziedzin przerodziło się w jego specjalizację zawodową, którą jest marketing cyfrowy.

W trakcie swojej kariery zawodowej pracował dla dużych agencji, takich jak Havas Media Czech Republic czy Omnicom Media Group. W 2016 roku założył Caroda (firmę SaaS typu publisher-first, zajmującą się optymalizacją reklam, skoncentrowaną na reklamie wideo).

Motto: „Nie ma znaczenia, co robisz. Liczy się to, że robisz to lepiej niż inni”.

Barbara Krulich Woźnica, Marketing Manager

Barbara od prawie dwudziestu lat mieszka w Czechach i mniej więcej tak długo pracuje w marketingu. Ma doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy i kierowaniu międzynarodowymi zespołami marketingowymi. Pracowała zarówno po stronie klienta, jak i po stronie agencji reklamowych i ma wielkie doświadczenie w B2B marketingu. W ostatnim czasie poznaje bliżej branżę reklamową z perspektywy wydawnictw online.

Motto: “You are never too important to be kind to people”.

Panel dyskusyjny, godz. 15:35

„Jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe?”

Piotr Bombol, założyciel i Chief Strategy Officer w Gameset

Mateusz Górecki, Managing Director w WE!RE FANTASY

Gracze i fani esportu tworzą obecnie ogromną grupę konsumentów, do której mogą dotrzeć marki z różnych branż. Agencje oferują wiele narzędzi marketingowych, jednak nie wszystkie z nich są równie efektywne. Jak zatem tworzyć kampanie gaming marketingowe, które połączą cele biznesowe marki z oczekiwaniami i potrzebami graczy i fanów esportu?

Piotr Bombol – założyciel i Chief Strategy Officer agencji gaming marketingu Gameset, a także członek zarządu LTTM, gdzie odpowiada za rozwój obszaru gamingu. Autor licznych artykułów oraz prelekcji na temat fenomenu gier i ich znaczenia dla branży marketingowej, badawczej oraz mediowej. Zdobywca m.in. nagród Effie oraz Cannes Lions, od 3 lat członek Komitetu Organizacyjnego Effie Awards, a w przeszłości juror MIXX Awards oraz Konkursu Innovation.

Mateusz Górecki, Managing Director w agencji WE!RE FANTASY, w której odpowiada za rozwój usługi influencer marketingu, nowych rozwiązań oraz sieć influencerów. Doświadczenie zdobywał planując i wdrażając kampanie marketingowe w Europie i kraju współpracując z największymi markami ze świata gamingu i technologii.


Akredytacja DIMAQ


Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.


Wystąp na DIMAQ Voice Online po wakacyjnej przerwie!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij nam swoje zgłoszenie!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki