Dobiega końca drugi rok obecności DIMAQ Voice w kalendarzu wydarzeń e-marketingowych. Był to czas dużych zmian i prób dostosowywania się do nowej rzeczywistości. W tym roku mieliśmy okazję spotkać się z uczestnikami twarzą w twarz tylko dwa razy, od kwietnia bowiem kontynuujemy DIMAQ Voice w trybie zdalnym. Przeniesienie comiesięcznych spotkań do cotygodniowego formatu online było dużym wyzwaniem organizacyjnym, jednak bardzo chcieliśmy stale dostarczać Wam najnowszej wiedzy i case studies, a także okazji do zdobywania punktów DIMAQ.

Spotkania odbywające się na facebookowej grupie DIMAQ – profesjonaliści digitalu przyciągnęły przed ekrany sporą rzeszę posiadaczy certyfikatu DIMAQ oraz entuzjastów digital marketingu, którzy w każdym odcinku mogli wysłuchać wystąpienia jednego prelegenta – eksperta w swojej branży – oraz zadać mu pytanie w sesji pytań i odpowiedzi na żywo.

Podczas 16 odcinków DIMAQ Voice Online zostało poruszonych mnóstwo ważnych tematów dotyczących radzenia sobie z bieżącymi wyzwaniami marketerów, obecnych trendów i zjawisk zachodzących w branży cyfrowej, dających nowe spojrzenie na działania marketingowe online. Wspólnie z kilkunastoma ekspertami digitalu zgłębiliśmy zagadnienia takie jak: Customer Experience, Marketing Automation, doskonalenie SEM, tworzenie kreatywnego contentu, skuteczne generowanie leadów, Design Thinking, kreatywne podejście do analizy w Google Analytics i Google Data Studio oraz wiele innych.

Wszystkie odcinki możecie oglądać na stronie DIMAQ:


DV Online w liczbach

Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i wypełnianie ankiet dotyczących oceny prelegentów. Na ich podstawie mogliśmy wytypować prelegenta, którego wystąpienie podobało się Wam najbardziej.

Z przyjemnością ogłaszamy że najlepszym prelegentem wszystkich edycji DIMAQ Voice w 2020 roku okazał się Andrzej Bieda z Landingi! Gratulujemy! 🙂

Andrzej zaprezentował temat „Historia pewnej konwersji, czyli o skutecznym generowaniu leadów”. Prezentację możecie obejrzeć tutaj:


Nowy rok, nowa formuła

“Nadchodzący rok przeniesie nieco zmian w formule wydarzenia, dzięki czemu nawiążemy do pierwotnych, stacjonarnych spotkań. Będziemy spotykać się raz w miesiącu, jednak zamiast jednego zobaczycie aż trzy wystąpienia prelegentów. To, co zostaje bez zmian, to nasz priorytet, czyli dostarczanie widzom merytorycznych prezentacji, tak abyście stale mogli rozwijać się jako profesjonaliści w branży e-marketingu.” zapowiada Krystian Pustelnik, specjalista ds. edukacji i certyfikacji i prowadzący DIMAQ Voice.

Pierwszy termin DIMAQ Voice Online w nowym roku zaplanowany jest na 26 stycznia. Podczas tego wydarzenia wystąpią:

Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w domu mediowym Media Choice

Agnieszka Kraińska, Account Manager w MediaFarm

„Jesteśmy otwarci na Wasze sugestie odnoście formuły oraz części merytorycznej DIMAQ Voice. To spotkania dedykowane posiadaczom certyfikatów i ich celem jest dostarczenie contentu który w pełni Was interesuje i spełnia Wasze oczekiwania. Dlatego nie zwlekajcie i piszcie do nas śmiało, będziemy wdzięczni za każdy feedback: k.pustelnik@dimaq.eu” dodaje Krystian.

Noworoczne postanowienie? Zostań prelegentem DV Online w 2021!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz:

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

–         Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt  recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

–        Pokażesz siebie jako eksperta

–        Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.